חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

YES שירות לקוחות

חברת YES הינה אחת מחברות התקשורת הגדולות בישראל עם מאות אלפי מנויים אשר מקבלים מגוון שירותי תקשורת, החברה אשר הוקמה בשנת אלף תשע מאות שמונים ושמונה החל לשדר בשנת אלפיים, זוהי החברה היחידה בישראל אשר מספקת שירותי טלוויזיה באמצעות לווין במקביל לשידורי טלוויזיה באינטרנט.

לאורך השנים החברה אשר דוגלת בחדשנות כל הזמן מפתחת את השידורים ומתפתחת לכיוונים חדשים ומוסיפה שירותים נוספים, כיום החברה מונה מעל אלף שלוש מאות עובדים ונקודות שירות בכל רחבי המדינה אשר מעניקות שירות ללקוחות החברה וללקוחות חדשים אשר מצטרפים לשורותיה.

שירות הלקוחות של חברת יס הוא נושא שהם לוקחים ברצינות, החברה מציעה מגוון גדול של ערוצי התקשורת בהם ניתן לפנות ולקבל מענה על כל שאלה או בעיה, החברה מפעילה אתר אינטרנט מתקדם בו תוכלו לעשות פעולות רבות, תוכלו לפנות באמצעות כל אח מהרשתות החברתיות, וואטסאפ פייסבוק ועוד!

שירות לקוחות יס - כל דרכי התקשרות מול שירות לקוחות יס YES

טלפון שירות לקוחות: *2080 או 1-800-20-800

למתקשרים מחו”ל: 97297615858+

שעות פעילות מוקד שירות לקוחות יס: ימים ראשון עד חמישי 08:00 עד 16:00 ימי שישי, ערבי חג וחול המועד 08:00 עד 13:00

שירות לקוחות יס בוואטסאפ: לחצו כאן

התכתבות עם נציג בהודעת טקסט: 050-6695222

שעות פעילות תמיכה טכנית: 24 שעות, 

צ’אט עם נציג שירות לקוחות yes: לחצו כאן 

שירות לקוחות יס בפייסבוק: לחצו כאן

לקוחות טריפל או דאבל: לחצו כאן

אפליקציות של YES: לחצו כאן

פקס: 09-7616193

: info@yestv.co.il :מייל

שעות פעילות בנושאי שרות: ימים ראשון עד חמישי 08:00 עד 16:00 ימי שישי ערבי חג וחול המועד 08:00 עד 13:00

כתובת למשלוח דואר: yes, רחוב היוזמה 6, כפר סבא, 44425

תלונות הציבור מייל: yes-tlunot@yes.co.il

קבלת קהל במשרדי yes: רחוב היוזמה 6 , כפר סבא

שעות פעילות: בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00 עד 17:00 בימי חול המועד 09:00 עד 14:00

יס שירות לקוחות

שירות לקוחות יס זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, באמצעות מספר הטלפון 1-800-208-000, או באמצעות טופס פנייה באתר האינטרנט של החברה.

דרך טופס פנייה באתר האינטרנט

כדי ליצור פנייה לשירות לקוחות יס באמצעות טופס פנייה באתר האינטרנט, יש לבצע את השלבים הבאים:

  1. היכנסו לאתר האינטרנט של יס.
  2. לחצו על “צור קשר”.
  3. בחרו את הנושא של הפנייה שלכם.
  4. הזינו את פרטיכם האישיים, כולל שם, כתובת דואר אלקטרוני, נושא הפנייה, תיאור הבעיה שלכם, ומספר טלפון זמין.
  5. לחצו על “שלח”.

דרך מספר הטלפון

כדי ליצור פנייה לשירות לקוחות יס באמצעות מספר הטלפון, יש להתקשר למספר 1-800-208-000. נציג שירות לקוחות יענה לשיחה שלכם ויסייע לכם לפתור את הבעיה שלכם.

נושאים נפוצים לשירות לקוחות

שירות לקוחות יס יכול לעזור לכם עם מגוון נושאים, כולל:

  • בעיות טכניות בשירותי יס, כגון חיבור לטלוויזיה, לוויין, והאינטרנט
  • בעיות בחשבון יס
  • שאלות על שירותי יס

המלצות

כדי לקבל את העזרה הטובה ביותר משירות לקוחות יס, מומלץ להכין מראש את המידע הבא:

  • מספר החשבון שלכם
  • מספר הטלוויזיה שלכם
  • תיאור הבעיה שלכם

ככל שתספקו יותר מידע, כך נציג שירות הלקוחות יוכל לעזור לכם טוב יותר לפתור את הבעיה שלכם.

אתר האינטרנט של יס

אתר האינטרנט של יס מציע מידע מקיף על החברה ושירותיה, לרבות:

  • מוצרים ושירותים
  • תנאי שימוש
  • מידע על סניפים
  • מידע על שירות לקוחות

אפליקציית יס

יס מציעה גם אפליקציה לנייד, המאפשרת למשתמשים לבצע פעולות שונות, כגון:

  • ניהול חשבונות
  • ביצוע פעולות בחשבונות
  • קבלת מידע על שירותי החברה

לסיכום

שירות לקוחות יס הוא זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, ומציע מגוון רחב של אפשרויות יצירת קשר. החברה מציעה שירות לקוחות מקצועי ואדיב, ועושה כל מאמץ לעזור ללקוחותיה לפתור את הבעיות שלהם.

5/5 - (3 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!