חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כללית זימון תורים – מדריך כללית און ליין

כללית זימון תורים און ליין מציגים שירות יעיל, איכותי ומהיר לקביעת תור לשירותי קופת החולים.


אז איך עושים זימון תורים כללית? ולמה צריך להזמין תור באינטרנט אם אפשר להזמין בטלפון או ללכת למרפאה עצמה של כללית מושלם ולהזמין? מאוד פשוט!

כללית זימון תורים

נתחיל מלמה לא:

1. למה לא כדאי ללכת למרפאה עצמה כדי להזמין תור – בזבוז זמן מיותר, גם אם המרפאה קרובה אליכם לבית, אתם עדיין צריכים להתכונן בשביל לצאת אליה, ללכת מס’ דקות ואולי אף לנסוע בכלי רכב כדי להגיע אליה, לחכות בתור שנציגי המרפאה יתפנו לתת לכם שירות ורק לאחר מכן תוכלו להזמין תור, וגם אז התהליך ארוך ומייגע ודורש ממכם הרבה סבלנות. כמו כן, לרוב, הנציגים של המרפאה יציגו עבורכם את התאריך הנוח ביותר עבורם למשל עבור סגירת חורים של הרופא בשעות מתות או לקבוע לכם תור על חשבון מישהו שביטל..למעשה תורים שאין לכם צורך בהם כלל ולחלוטין יכלתם לקבל תור במועד טוב יותר, קרוב יותר ובשעה נוחה הרבה יותר!

2. למה לא לחכות לנציגי הטלפון בכדי לקבוע תור? – בזבוז זמן מיותר, גם אם המס’ שמור לכם בטלפון וגם אם אתם צריכים לחפש באינטרנט מה המספר של כללית זימון תורים בטלפון. אתם עדיין תצטרכו להמתין זמן לא מועט בכדי לדבר עם נציג שירות מטעם כללית. אין ספק שכמוכם יש עוד עשרות, מאות ואפילו אלפי אנשים שחברים בקופת חולים כללית שמתקשרים גם הם בכדי לקבל שירותים של כללית ולקבוע תור בטלפון. לכן זמן ההמתנה עלול להיות ארוך מהרגיל, זמן המתנה אותו יכלתם לחסוך. בנוסף, גם כאן נציג השירות של כללית יציג לכם מס’ אופציות מועטות לקביעת תורים ולעיתים אף יציג אופציה אחת ויחידה, לא תוכלו לדעת את שלל האופציות האפשריות ולא תוכלו להזמין תור לרופא בזמן ובתאריך שנוח לכם ותצטרכו תמיד להתגמש.

אז למה כן לעשות זימון תורים כללית און ליין? הסיבה פשוטה!

תזמינו תור עוד היום באינטרנט לכללית ותוכלו לחסוך זמן, לחסוך הרבה כאבי ראש וכמובן, ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת אשר תציג לכם את מגוון התורים הפנויים (חודשים,ימים,שעות).

לא צריך יותר ללכת למרפאה כדי להזמין תור למועד הקרוב – פשוט תוכלו לראות מתי התור הכי קרוב שיש דרך האינטרנט, בלי לצאת מהבית!
לא צריך יותר להתקשר לנציגי שירות של כללית כדי להזמין תור לרופא שלכם – פשוט תוכלו לראות אונליין את שלל הרופאים, התחומים ולקבל מידע רפואי, בלי לצאת מהבית!

כללית און ליין זימון תורים - מדריך למתחילים

כללית און ליין היא מערכת זימון תורים דרך האינטרנט, המאפשרת לקבוע תורים בצורה נוחה ומהירה לשירותי רפואה, טכנולוגיה, ממשלתיים ועוד. המערכת עובדת כפורטל זימון תורים מרכזי, והיא זמינה לכל המבקרים הרשומים.

להלן מדריך קצר לשימוש בכללית און ליין:

  1. כניסה למערכת – כדי לקבוע תורים דרך כללית און ליין, יש להירשם למערכת ולהתחבר באמצעות הפרטים שלכם.

  2. בחירת שירות ומקום – יש לבחור את השירות שברצונכם לקבוע תור לו, ואת המקום שבו תרצו לקבוע את התור.

  3. בחירת זמן – לאחר בחירת המקום והשירות, יש לבחור את הזמן הרצוי לקביעת התור. ישנם כמה אפשרויות לבחור בין כמה זמנים שונים, ולבחור את הזמן המתאים לכם.

  4. אישור התור – לאחר הקביעה של התור, תקבלו אישור במייל או בסמס עם פרטי התור שלכם. כדי להבטיח שהתור יתקיים, חשוב להגיע בזמן למקום המתאים ולפי המועד הקבוע לקביעת התור.

5/5 - (2 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!