חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

9 טיפים לעסקים לגבי זימון תורים אונליין

מה עסקים ונותני שירות צריכים לעשות בשביל לתת ללקוחות שלהם אפשרות להזמין תור אונליין באינטרנט? יש מס’ שיטות ודרכים למנף את זימון התורים דרך האינטרנט לעסקים וארגונים. להלן:

שלב 1:

לתת ללקוחות או למבקשי השירות אפשרות ברורה, נוחה וקלה כברירת מחדל להזמין תור באינטרנט. צריך כתובת אתר או עמוד שבו יוכלו להזמין בצורה מותאמת אישית. ניתן לבטל או לקבוע תור חדש באותו קישור.

שלב 2:

להתאים את טופס הזמנת התור למספר שפות – רצוי בישראל אנגלית, עברית,ערבית, רוסית.

שלב 3:

לתת ללקוחות שם משתמש וסיסמא שהם יוכלו לשנות או לעדכן פרטים ולבצע את אותה הפעולה שוב בעתיד ללא צורך לאינטראקציה עם העסק.

 

שלב 4:

להציע ללקוחות אפשרות להזמין תור באינטרנט, עדיף מאשר יתקשרו למרכזיה ויבזבזו זמן יקר של העובדים. היתרון בלתת ללקוחות שלכם חיבור מיידי בכדי לתפוס תור אונליין הוא עדיף. רק כמה קליקים עבורם אבל עבורך  זה יחסוך לך זמן, טרחה, תגדילו את השירות הנוח שלכם והם באופן לגיטימי ימשיכו לקבוע ולחזור.

שלב 5:

ניתן להציע ללקוחות הנחה למשל 5-10 אחוז למזמינים דרך האתר את התור. או לרשום מספר המקומות מוגבל בכדי לזרז את ההרשמות.

 

שלב 6:

לעסקים רלוונטים – ניתן לקבוע תור אונליין עם אנשי צוות, בכך אתם חוסכים זמן יקר בפגישות אונליין מאשר פגישות פרונטליות. בכך לקוחות פוטנצאליים קובעים תור אונליין לפגישה אינטרנטית וכך אנשי הצוות מדברים עם מבקשי השירות. יתרון ל-2 הצדדים.

שלב 7:

לתת למבקשי השירות פירוט מלא של השעות הפוטנציאליות שהם יכולים לקבוע בהתבסס על לוח השנה השנתי. הם יוכלו לראות מתי פנוי במועד הקרוב ובחודשים הבאים.

שלב 8:

אם פגישה אתכם עולה כסף, תוכלו לגבות אותו במועד סגירת התור באינטרנט.

 

 

שלב 9:

לאחר הזמנת תור באינטרנט רצוי לתת סיכום הזמנה למבקשי השירות עם התאריך, השעה, הכתובת וכל פרט שהם צריכים לדעת. כמו כן, אם ניתן אז רצוי לשלוח להם תזכורת סמס יום לפני.

דוגמא:

נותן שירות מומלץ בחברה בישראל הוא פורטל זימון תורים כללית שהבינו את כל הטיפים שכתבנו ויישמו את זה בפורטל שלהם ובכך הפכו לפורטל קביעת תורים המוביל בישראל לקופות חולים. מוזמנים לבדוק!

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!