חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קביעת תורים לקופת החולים שלך באינטרנט

בעידן הדיגיטלי ניתן לקבוע תור לקופת החולים דרך האינטרנט – מבלי להגיע למזכירות סניף קופת החולים ומבלי להתקשר למוקד. קופת החולים מאפשרות לכם לקבוע תור ללא סיסמה וגם קביעת תור לרופא משפחה בקופה או לרופא מומחה דרך המשתמש.
איך קובעים תור מראש לקופת חולים כללית, מכבי, לאומית ומאוחדת? זימון תור לקופה, המדריך המלא.

התקדמו להזמנת תור לקופת חולים באינטרנט

בכל קופות החולים תוכלו לקבוע תור לרופא או לשירותים שונים נוספים דרך מוקדי השירות או דרך מזכירות סניף קופת החולים – אך אם טרם קבעתם תור לקופת החולים שלכם דרך האינטרנט, זה הזמן לקבוע תור בשיטה המהירה והיעילה ביותר.
נסקור עבורכם זימון תורים בכללית, מכבי, לאומית ומאוחדת.

זימון תור לקופת חולים כללית

כדי להזמין תור למכבי לא צריך סיסמה, היכנסו לזימון תור לרופא או מעבדה במכבי – לחצו כאן.
כדי להיכנס למערכת הקישו את מספר תעודת הזהות שלכם ושנת הלידה, לאחר מכן המערכת תכניס אתכם למסך בחירת השירות הרצוי: תור לרופא משפחה/ילדים (איתם ניתן להתייעץ בטלפון וגם בווידאו דרך אפליקציית שיחת הוידאו שתשלח לכם כקישור ב SMS), רופאים מומחים שונים, מעבדת דם, לווי הריון של צוות אחיות, בית מרחקת, חיסוני קורונה ושפעת, ייעוץ לרפואה משלימה, כללית סמייל וכללית אסתטיקה.

במידה וקיבלתם הפנייה או שאתם צריכים לקבוע תור לשירות שאינו מוצע להזדהות חד פעמית ללא סיסמה, היכנסו למשתמש האישי שלכם – לחצו כאן.
הקישו פרטי כניסה לזיהוי (ת.ז, קוד משתמש וסיסמא/קוד חד פעמי ב SMS), לחצו על אפשרות “רופאים יועצים”, תחת אפשרות “מקצוע” תוכלו לראות את ההפניות שלכם, מחפשים את הרופא או השירות לפי שדות החיפוש וקובעים את התור.

למדריך המלא לקביעת תור בכללית – לחצו כאן.

זימון תור לקופת חולים מכבי

במכבי מציעים מספר אפשרויות לקביעת תור, בסיום כל זימון תור תקבלו SMS עם פרטי התור שנקבע:
זימון תור באתר מכבילחצו כאן.
התחברו אל המשתמש האישי שלכם עם סיסמה או קוד חד פעמי.
לאחר שנכנסתם אל המשתמש האישי שלכם, בחרו בזימון תור חדש, בחרו בתחום הרצוי (רופאים, שירותי אחיות ועד רפואה משלימה), חפשו לפי אפשרויות שדות החיפוש (לדוגמה שם רופא, תחום שירות ועוד), לחצו על כפתור “זימון תור” ובחרו את היום והשעה הרצויים.
זימון תור ללא סיסמהלחצו כאן.
באפשרות זו תוכלו לחפש בחיפוש חופשי או לבחור קטגורית חיפוש (רופאים, מעבדות וכו’), לחפש את השירות לפי השדות (שם רופא, התמחות ואזור).
אם לדוגמה חיפשתם רופא משפחה, תובילו לכרטיס הרופא עם כל הפרטים על הרופא (שם, מס’ רישיון, טלפונים, כתובת, מפה, ימי ושעות קבלת קהל ותאריך תור פנוי קרוב).
אם טרם קבעתם תור לחצו על “זימון תור” אם כבר קבעתם תור לחצו על “ביטול תור”.
לצורך זיהוי המערכת תובילך אתכם להזנת פרטים אישיים, הקלידו ת.ז ותאריך לידה ולחצו על המשך.
לאחר שהמערכת זיהתה אתכם כחברי מכבי היא תוביל אתכם למסך בחירת יום ושעת תור.
זימון תור דרך אפליקציית מכבי – היכנסו לאפליקציה ובחרו ב”זימון וביטול תורים”, לאחר מכן לחצו על “זימון תור חדש”, בחרו את האדם לו אתם רוצים לקבוע את התור (אם אתם תחת תא משפחתי תוכלו לקבוע תור לבני המשפחה), בחרו בתחום זימון התור (בדומה לתחומים באתר), חפשו את הרופא לפי שדות החיפוש, לאחר שמצאתם את הרופא לחצו על “זימון תור” וקבעו את התור לפי היום והשעה הרצויים.

למדריך המלא לקביעת תור במכבי – לחצו כאן.

זימון תור לקופת חולים לאומית

זימון תור באתר לאומיתלחצו כאן.
היכנסו למשתמש האישי שלכם באמצעות ת.ז וסיסמה או באמצעות כניסה חד פעמית למערכת לאומית עם קוד ל SMS.
אפשרות ראשונה היא לקבוע תור לרופא שכבר ביקרתם אצלו, ניתן יהיה לראות את אפשרות לזימון תור כבר במסך הראשי או תחת קטגורית הרופאים.
אפשרות שנייה היא קביעת תור מתוך רשימה של רופאים ושירותים, חפשו את הרופא/שירות מבוקש ובחרו ביום ובשעה הרצויים מתוך רשימת מועדים אפשרית.
זימון תור באפליקציה – היכנסו לאפליקציית לאומית ובחרו עבור מי לזמן את התור (ניתן לזמן גם תור טלפוני ותור וידאו).
לזימון תור לרופא המשפחה/הילדים הקבוע  לחצו על “הזמן תור” תחת לשם הד”ר, בחרו במועד הזמין הנוח עבורכם ולחצו על “זימון תור”.
לזימון תור לרופאים ושירותים נוספים, בחרו באפשרות “זימון וניהול תורים” או “חיפוש חופשי”, חפשו את הרופא/השירות לפי שדות החיפוש, לחצו חפש, בחרו ברופא/שירות וקבעו את התור במועד הרצוי.

למדריך המלא לקביעת תור בלאומית – לחצו כאן.

זימון תור לקופת חולים מאוחדת

השיטה המהירה ביותר לקבוע תור מהיר לרופא ושירותים שונים היא באתר מאוחדת – לחצו כאן.
מתחת לתמונת הקאבר באתר לחצו על אפשרות “איתור שירותים וזימון תורים ללא סיסמה”, בחרו את סוג השירות הרצוי לזימון תור, לדוגמה: אם ברצונכם לקבוע תור לרופא לחצו על “רופאים/ות”.
לאחר שבחרתם את השירות יפתחו לכם שדות חיפוש עם מספר אפשרויות חיפוש (לרוב רצוי לחפש לפי תחום ושם אם ידוע לכם שם הרופא/ה), כל שינוי בשדה החיפוש יעדכן לכם את רשימת הרופאים בתחתית האתר.
לדוגמה: אם בחרתם רופא משפחה פנימית וכללית תוכלו לראות את הפרטים על הרופא, תור פנוי ואפשרויות הביקור: ביקור דיגיטלי, זימון תור ופנייה מקוונת.
לחצו על “זימון תור” והיכנסו לאזור האישי באתר או הזהות ללא צורך בסיסמה, לאחר מכן בחרו את היום והשעה הרצויים וקבעו את התור.

למדריך המלא לקביעת תור במאוחדת – לחצו כאן.

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!