חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כללית און ליין – המובילה בתחום זימון תורים באינטרנט לרופאים ולשירותי רפואה

האפשרות של כללית זימון תורים היא אחת מהטובות בישראל! למה? כי הכל מתבצע און ליין – כל הפרטים לפניכם! חברים בקופת חולים כללית מושלם? אתם רוצים לבצע זימון תורים אונליין לכללית? זכיתם! אתם נמצאים במקום הנכון שבו תוכלו לקבוע תור לקופת חולים כלליתאיך כללית מאפשרת לנו קביעת תור? מאוד פשוט!

רוצים לעשות זימון תורים לכללית און ליין? לחצו כאן לצפייה במדריך המהיר!

בהתחלה אתם צריכים לשאול את עצמכם – האם יש לכם סיסמא אינטרנטית לשימוש בפורטל שלהם. אם כן, מעולה, אם לא, גם מעולה. לכללית יש אפשרות שבה תוכלו להזמין תור גם ללא סיסמא וכך להוריד את החשש מלהזמין תור באינטרנט אונליין. אז אם יש לכם סיסמא אתם צריכים לעקוב אחרי הכללים שכתבנו עבורכם בעמוד זימון תור כללית ובו תקבלו הסבר מפורט מה אתם צריכים לעשות משלב הכניסה לאתר של כללית ועד לבחירת השירות והרופא המבוקש כולל קביעת תור וטיפים כיצד להזמין בצורה מהירה.

אם אין לכם סיסמא, אנו גם מסבירים מה תצטרכו לעשות ואילו פרטים כן תצטרכו להציג כדי שהמערכת תזהה שזה אכן אתם כדי שאף אחד לא יוכל לגנוב את הזהות שלכם! אם אם חברים בקופת חולים כללית ונמאס לכם לחכות לנציג על הקו, תדעו שלהזמין תור באינטרנט אונליין זוהי ההמלצה המועדפת עלינו כדי לחסוך זמן וכאב ראש מיותר. חברים בקופות חולים אחרות? לא קרה כלום.. גם אתם תוכלו לבצע זימון תורים לקופות חולים מהיר דרך האינטרנט בלחיצה אחת!

 

קצת מידע על כללית אונליין

כללית און ליין היא חברה המציעה פתרונות טכנולוגיים למערכות ניהול תורים וקהילתיות עבור מגוון מוסדות רפואיים ושירותי רפואה בישראל ובעולם. החברה מתמחה בפתרונות דיגיטליים לניהול תורים, תזמון פגישות ופעילויות, תזמון תורים למערכות רפואיות ולמרפאות, ניהול תורים לפגישות עם יועצי הרפואיים ועוד.

כללית און ליין מציעה מגוון רחב של שירותי זימון תורים דרך האינטרנט לרופאים, מרפאות ולשירותי רפואה. זימון תורים נעשה בצורה מהירה ופשוטה דרך האתר של החברה או דרך האפליקציה המתאימה למכשיר הנייד שלך. השירות מאפשר לך לבחור את הרופא או המרפאה המתאימים לך ולקבוע תור בצורה נוחה וקלה. בנוסף, חברת כללית און ליין מציעה גם שירותי תזמון וניהול פגישות עם יועצי הרפואיים ומספקת פתרונות לניהול מערכות רפואיות בכלל.

בסה”כ, כללית און ליין היא חברה מובילה בתחום זימון תורים דרך האינטרנט לרופאים ומרפאות של כללית.

5/5 - (6 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!