חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זימון תורים לרשות האכיפה והגבייה

נעמוד בתור… האם זה חייב להיות כך גם בעולם המודרני?

כל החיים אנחנו עומדים בתור. בכל מקום בו אנחנו רוצים או צריכים שירות, אנחנו צריכים לעמוד ולהמתין בסבלנות לתור שלנו. אם זה בחנות המכולת ואם זה במרפאה. כך גם בבנקים ברשויות ולמעשה בכל מקום. 

אז האמת האי שהיום הדברים השתנו מאוד ודווקא לטובה. אם בעבר ידענו שעמידה בתור זה חלק מהחיים ובכל מקופם שם יש יותר מלקוח אחד, יהיה עלינו להתאזר בסבלנות ולהמתין, להמתין, להמתין ולעיתים עד בוש, הרי שהיום, הדברים מתנהלים בצורה שונה.

יש היום מערכות לניהול תורים ארש למעשה מאפשרות לנו לשוט מרחוק על התור שלנו בלי שנהיה נוכחים באופן פיזי במקום שם אנחנו זקוקים לשירות.

כך עומדים היום בתור

העמידה בתור זה כבר ממש נחת העבר. מה שקורה היום זה שישנן מערכות מיוחדות שמיועדות בדיוק לשם כך. מערכות של ניהול תורים וכאלה המאפשרות לכל לקוח לזמן לעצמו את התור בזמן שמתאים לו ושנראה לו הגיוני מבחינת הלו”ז האישי שלו ולקבל את המענה הרצוי במקום ובזמן הנוחים לו.

כך זה במרפאות השונות, כך זה גם בבנקים וכך זה גם ברשות האכיפה והגבייה.

חשוב להבין כי מדובר בטכניקה יעילה מאוד אך היא עדיין אינה מושלמת. אולי יגיעו זמנים אשר בהם אכן נדע שבשנייה שמגיע תורינו, אנחנו יכולים להתייצב ולקבל מיד את השירות שלנו. ייתכן מאוד שזה ייקח הרבה זמן אך לכאורה המגמה תהיה כזו.

מערכת לזימון תורים

יש היום מערכות מתקדמות שפועלות על בסיס מתקדם של מערכות תכנות משוכללות כאשר המטרה היא לייעל את התהליכים בכל בית עסק כמו למשל זימון תורים לרשות האכיפה והגבייה וכן הלאה. אז יש מי שמנסה לעשות את כל התהליכים הללו באופן פרטי בבית העסק אך יש מי שמעדיף לעשות את זה בעזרת חברה חיצונית שמציעה בדיוק את השירות הזה.

אפשר למעשה להבין את שני הצדדים.

אלו שמעוניינים ליהנות מעבודה יעילה בראש שקט בלי שיהיה עליהם להתעסק עם כל הפרוצדורה הקשורה לעבודה הזו של ניהול התורים, בהחלט מעדיפים להיעזר בחברות המציעות את השירות וכך הם יודעים כי אכן הלקוחות שלהם יקבלו את השירות הרצוי בצורה הכי מקצועית. כך הם גם מרוויחים את האפשרות להתעמק ולהתעסק אך ורק בעבודה שלהם בלי לחשוב ולהתעסק עם הנושא הפרוצדורלי של ניהול התורים. כך הם יכולים להציע שירותים מתקדמים ומהירים כמו שירות מחיקת חובות תוך 24 שעות.

מנגד יש בתי עסק שלא רוצים לשלם על שירות חיצוני כזה שיגיש להם את עבודת הניהול של התורים. הם בהחלט יכולים לעשות את הכול בעצמם אך עליהם לקחת בחשבון כי עבודה שנעשית בלי ידע מקצועי עשויה לארוך זמן רב שיבוא בהכרח על חשבון ההשקעה בעסק עצמו.

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!