חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד”ר חן שפירא – “1 מכל 5 נשים בעולם המערבי תלקה במחלת לב”

נשים ומחלות לב: קריאת השכמה

על פי ד”ר חן שפירא, 1 מכל 5 נשים בעולם המערבי תלקה במחלת לב. נתון זה, המדהים בחומרתו, מדגיש את הצורך הדחוף בהגברת המודעות לסיכון ולדרכי מניעה וטיפול.

ד”ר חן שפירא: פורצת דרך במאבק למען בריאות הלב של נשים

ד”ר חן שפירא, קרדיולוגית ישראלית מומחית, עומדת בחזית המאבק להעלאת המודעות למחלות לב בקרב נשים. עבודתה פורצת הדרך תורמת רבות להבנה טובה יותר של גורמי הסיכון הייחודיים לנשים, תסמינים, דרכי טיפול ומניעה.

העלאת המודעות:

ד”ר חן שפירא פעילה רבות להעלאת המודעות למחלות לב בקרב נשים. היא משתתפת בכנסים, כותבת מאמרים ומתראיינת בתקשורת. ד”ר שפירא מאמינה שידע הוא כוח, ושהעלאת המודעות יכולה להציל חיים. לאחרונה, פרופ’ חן שפירא שותפה מייסדת ב- Quai.MD (ה-WAZE של הרופאים).

הצורך בשינוי:

ד”ר שפירא קוראת לשינוי משמעותי בגישה למחלות לב בנשים. היא דורשת מחקרים נוספים שיתמקדו בגורמי הסיכון הייחודיים לנשים, וכן טיפולים מותאמים אישית. ד”ר שפירא קוראת לצוותים רפואיים להיות מודעים יותר לסיכון למחלות לב בנשים, ולשים לב לתסמינים הייחודיים להן.

הערכה ותודה:

עבודתה פורצת הדרך של ד”ר חן שפירא תורמת רבות לבריאותן של נשים רבות. אנו מודים לה על מחויבותה, על פעילותה ועל תרומתה החשובה.

יחד איתה, אנו יכולים להפוך את מחלות הלב להיסטוריה.

הבעיה:

ד”ר שפירא מרצה ומפרסמת רבות בנושא מחלות לב בנשים. היא מדגישה את העובדה שמחלות אלו הן גורם המוות המוביל בקרב נשים, אך הן עדיין נתפסות כבעיה “גברית”. ד”ר שפירא מתמקדת בגורמי הסיכון הייחודיים לנשים, כגון סיבוכי הריון, דיכאון, מחלות אוטואימוניות וסרטן שד. היא מדגישה את התסמינים הייחודיים לנשים, שיכולים להיות שונים מהתסמינים הקלאסיים אצל גברים, וקוראת לנשים להיות ערניות ולפנות לרופא בהקדם אם הן חשות באחד מהם.
  • מחלות לב הן גורם המוות הראשון בקרב נשים בעולם המערבי, אך רק כמחצית מהן מודעות לכך.
  • תלונותיהן של נשים בעת אירוע לבבי שונות מאלו של גברים, ועלולות להוביל לאבחון שגוי ולעיכוב בטיפול.
  • מחקרים קליניים עדיין מתמקדים בעיקר בגברים, וגורמי סיכון ייחודיים לנשים אינם זוכים לתשומת לב מספקת.

ד”ר חן שפירא קוראת לשינוי המודעות בקרב נשים למחלות לב:

  • יש להגביר את המודעות בקרב נשים ורופאים כאחד לסיכון למחלות לב.
  • יש לחנך נשים מגיל צעיר לגבי גורמי הסיכון ודרכי המניעה.
  • יש לאבחן ולטפל במחלות לב בנשים בשלב מוקדם ככל האפשר.

הזדמנות לשינוי:

היום, יותר מתמיד, יש לנו את הכלים והידע הדרושים כדי להיאבק במחלות לב בקרב נשים. הגברת המודעות, שיתוף פעולה בין נשים לצוותים רפואיים, ומחקר ממוקד מגדר, יובילו לשינוי משמעותי וימנעו חיים רבים.

ד"ר חן שפירא
ד"ר חן שפירא
עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!