חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

להמתין בתור לבנק? לא בעידן הזמנת תור אונליין!

ניתן שלא להמתין זמן רב בהמתנה לתור בבנק ובמוסדות ציבוריים נוספים, רבים יודעים זאת אך יחד עם זאת רבים אחרים אינם מודעים לעובדה הפשוטה של הזמנת תור אונליין לעשרות ארגונים וחברות.
תור אונליין לבנק? תור אונליין לדואר, לדרכון הביומטרי ועוד? יש חיה כזאת והיא נפוצה משחשבתם.

לפחות השירות: הבנקים מקצרים תורים באמצעות תור אונליין

אין אדם ממוצע בעולם שאינו סבל עד היום מהמתנה בתור לבנק, לדואר, תורים לשירותי המדינה ומוסדות מיושנים ולא עדכניים נוספים.
עד כה נאלצתם להגיע לבנק ולהמתין לפעמים כשעה לתורכם והכל רק בשביל טופס בנקאי, פעולה פשוטה או שאלה לבנקאי, ההמתנה אילצה אתכם לצאת יותר מוקדם מהעבודה, להפסיד זמן יקר עם המשפחה החברים או אפילו לבזבז זמן מנוחה ופנאי לעצמכם.
כל הזמן המתבזבז בהמתנה לתור בבנק הוא זמן יקר השווה כסף וגם אנרגיה, לשם כך ובעקבות מוסדות וארגונים שונים, הבנקים השונים בישראל השכילו להתקדם שלב נוסף בשיפור הטכנולוגי ומאפשרים עבורכם הזמנת תור אונליין לבנקאי.

שמור לי תור: בנק לאומי בזימון תור אונליין חדשני

זימון תור אפליקציית לאומי
זימון תור אפליקציית לאומי

בעידן הדיגיטלי הזמנת תור אונליין נראית לרבים מאיתנו כטריוויאלית, אך מאחורי כל מהלך שכזה נאלצים ארגונים פרטיים וציבוריים להעביר תקציבים של מאות אלפי שקלים ואף מיליוני שקלים לצורך הקמת מערך בודד של הזמנת תור אונליין דרך האתר.
לצורך הדוגמה מעולם הבנקים, תוכלו לקצר את תורכם וזמן ההמתנה בשמירת תור בבנק לאומי המאפשר ללקוחות הבנק שמירת תור עם יום ושעה לבחירתכם.
באמצעות כפתור “שמור לי תור” של בנק לאומי, תוכלו לשמור תור אונליין, ולהגיע בזמן הרצוי לכם לבנקאי האישי שלכם, בהתאם לנוחיותכם ובאמצעות האתר או האפליקציה של הבנק.
לאחר הזנה של מספר פרטים כלקוחות בנק לאומי, תקבלו תור אונליין השומר עבורכם יום ושעה.

הבנק שלכם לא לבד בהזמנות התור אונליין

התחרות בין הבנקים בנושא העמלות ואפשרויות ההלוואה אינה מספקת, כדי להילחם על הלקוחות ולשפר את השירות הבנקים מבצעים צעדים חשובים על-מנת להנגיש את הזמנת התורים בצורה דיגיטלית ונוחה. בנוסף לשירות זימוני התורים של לאומי גם לבנק הפועלים יש שירות לקביעת תור באינטרנטלמרות המהפך בשירות, הבנקים לחלוטין לא לבד ויחד עימם נמצאים בשורה אחת ארגונים ומוסדות המאפשרים הזמנת תור אונליין ושמירת תור כבר מספר שנים: הזמנת תור אונליין להנפקת דרכון ביומטרי, הזמנת תור לקופות החולים (מכבי/לאומית/כללית/מאוחדת), טיפת חלב, הזמנת תור אונליין בדואר ישראל ועוד.

בנק הפועלים
זימון תורים לבנק

בהתאם למעבר לעידן התור אונליין בשנים האחרונות, נראה כי בעוד מספר שנים בודד כלל החברות הגדולות במשק המקבלות לקוחות בתורים – ישדרגו את השירות ויאפשרו למרבית האוכלוסייה להזמין תור אונליין לבנקים, חברות תחבורה, עיריות ועוד.
הפעולה הבאה של החברות המאפשרות תור אונליין הוא להנגיש את הזמנת התור הדיגיטלית לקהל המבוגר, המבקש גם הוא שלא לבזבז את זמנו וכספו בהמתנות ארוכות בתור.

תורים4You: לא בשביל התור בבנק או בדואר – בשבילכם

מנהלי תורים4You גיבשו את הרעיון של פורטל החברות המאפשרות תורים אונליין לפני מספר שנים, כאשר עד היום קיים בלבול משמעותי בנושא דרך קביעת התורים בקרב חלק בלתי מבוטל מהאוכלוסייה.
בהתאם לנתונים של תורים4You מאות אלפי אנשים מחפשים מדי שנה את האפשרות להזמין תור אונליין לבנק, למשרד הפנים, לדואר ולחברות השונות ומבלי להמתין בתור כבעבר.
בנוסף לכך, חלקים גדולים מהאוכלוסייה אינם מבינים את הדרך בה צריך לקבוע את התור, אילו שלבים צריך לעבור כדי לסיים את תהליך קביעת התור ואילו מוסדות וארגונים מציעים את האפשרות של הזמנת תור אונליין.
לשם כך, הקמנו עבורכם פורטל מתעדכן המספק עבור כלל הגולשים את כל החברות המציעות את שירותי הזמנת התור אונליין, דרכי הגישה, מדריך מלא לכל הזמנת תור והכל כמובן בחינם.

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!