חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה לבצע זימון תור ברשת? ניפוץ סטיגמות על קביעת תורים באינטרנט

מפחדים להזמין תור באינטרנט? אנו נסביר כעת מדוע אין לכם מה לפחד ואתם יכולים לקבוע תורים דרך האינטרנט בצורה בטובה ומהירה.

זימון תורים

1. חשש מאיבוד מידע אישי – אל תדאגו הפרטים שלכם שמורים במערכת ורק ברגע שתזינו פרטים אישיים תוכלו להכנס לפורטל ולהזמין תור. גם אם אין לכם סיסמא אתם תצטרכו להזין תאריך לידה או תעודת זהות אשר ידועים רק לכם או לקרוביכם וכך המידע לא יכול להגיע לידיים לא רצויות. כמו כן, המידע נשמר במערכת ורק לכם אמור להיות פרטי הכניסה. למשל אם אתם נכנסים למערכת של מכבי זימון תורים חשוב להתנתק בכל פעם מהמערכת כאשר אתם מסיימים לעבוד בה.
2. חשש מגניבה – אתם פוחדים שהזהות שלכם תחשף? שפרטי האשראי שלכם ייחשפו? אין מה לדאוג! כיום המון אתרים מחוייבים לשים קוד HTTPS אשר הופך את האתר שלהם מאובטח וחסין מפריצות וכך אם תרצו להזמין תור ויידרשו ממכם לשים פרטי אשראי אל תהססו ותדעו שמדובר באתר מאובטח אם תראו בשורת הכתובת למעלה את הקישור HTTPS.
3. חשש מטכנולוגיה – אתם חושבים שאתם טכנופוביים ומעדיפים תמיד להתקשר לנציג ולהזמין תור? חשוב שתדעו שאתם מאבדים המון זמן יקר, וכפי שאתם יודעים בשנת 2016 זמן שווה כסף. למה? במקום לחכות לנציג טלפוני מס’ דקות ולעיתים גם שעה, תלוי לאן התקשרתם, אתם נכנסים לאתר שלנו, בוחרים את השירות המבוקש שאליו תרצו לקבוע תור, למשל כללית זימון תורים,  ופשוט מקליקים ומבצעים קביעת תור. פשוט ובמהירות וכך חסכתם זמן המתנה מיותר לנציג השירות.
4. באינטרנט המידע חשוף לכולם – באינטרנט המידע האישי שלכם לא חשוף לכולם ואתם יכולים לראות אותו בלבד. אלא אם כן האקר מקצועי פורץ ומשיג את הפרטי כניסה שלכם למערכת, אך זהו דבר נדיר. וגם אם כן יש ערבויות ובטחונות וכספכם יוחזר. אך בהתאם ניתן לחשוב על הבית שלכם שאליו רק לכם יש מפתח ואם פורץ משיג את המפתח או נכנס בדרכים כאלו או אחרות לדירה הוא בסופו של דבר יפרוץ ויגנוב. ככה גם באינטרנט ברגע שמישהו יודע לפרוץ הוא יפרוץ ולרוב לא ניתן לעצור אותו אך לאחר מכן תוכלו לקבל החזרים ולתבוע את הביטוח. כנ”ל גם לגבי האינטרנט.
5. קביעת תור באינטרנט יותר מסובכת – ממש לא! קביעת תור באינטרנט יותר מהירה, פשוט צריך לדעת לאן להכנס ומה לעשות. ברגע שתזמינו תור פעם אחת באינטרנט לא תרצו לחזור ולהזמין תור בטלפון או לעיתים ללכת למרפאה או סניף כדי להזמין תור. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להכנס לפורטל זימון תורים שלנו, לבצע בחירה של נותן השירות אשר אליו תרצו להזמין תור ולאחר מכן פשוט להכנס לאתר שלו ולעקוב אחר ההוראות שאנו נתנו לכם. ברגע שתעברו אחרי כל הסעיפים תקבעו תור ביעילות ובמהרה.

אל תחששו להזמין תור באינטרנט – זה יקל לכם על החיים, יחסוך זמן יקר והכי חשוב.. זה בטוח!

טיפים בנושא זימון תורים אונליין באינטרנט

זימון תור דרך האינטרנט יכול להיות מעט מפחיד למי שאינם מכירים את התהליך, אך יש כמה דברים שאפשר לעשות כדי לקלוט את התהליך ולקבוע תור דרך האינטרנט בצורה בטובה ומהירה:

  1. חפש את האתר המתאים: לפי המדינה או השירות שאתה צריך, חפש את האתר המתאים לקביעת תור דרך האינטרנט. כדאי לבדוק שהאתר מאובטח ומציג תעודת SSL עם כיסוי HTTPS לפני הזנת פרטים.

  2. קרא את ההוראות: לפני שאתה מתחיל לקבוע תור דרך האינטרנט, כדאי לקרוא את ההוראות בקפידה כדי להבין את התהליך ולא לטעות.

  3. ודא שיש לך כל הפרטים הדרושים: כדי לקבוע תור דרך האינטרנט, עשוי להיות צורך לספק פרטים כמו שם מלא, תעודת זהות, כתובת דוא”ל ומספר טלפון. ודא שיש לך את כל הפרטים הדרושים לפני הזמנת התור.

  4. כדאי לבחור את התאריך והשעה המתאימים לך ולוודא שאין טעויות בהזנת הפרטים. יש לוודא כי הנתונים המופיעים בצ’ק אאוט הם נכונים ואין שגיאות.

  5. ודא ששיטת התשלום בטוחה וזה לא נראה כמו פישינג או עוקץ.

5/5 - (5 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!