חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה עסקים צריכים להשתמש בתזכורות SMS למי שהזמין תור באינטרנט?

בעשור הקודם, השינוי הגדול ביותר על הדרך בה אנו עובדים יחדיו הוא פיתוח של ניצול רב-תכליתי. זה אומר שארגונים צריכים לשנות את הדרך בה הם משיגים את הלקוחות שלהם על ידי זימון תורים באינטרנט. על סמך סיכוי של 79% מהאמריקאים לבדוק את הטלפונים שלהם בתוך חמש עשרה דקות של התעוררות ולבדוק את הטלפונים שלהם על פי רוב 150 פעמים ביום, זה לא חידה כי ארגונים מתמקדים בדרך הטובה ביותר להשיג לקוחות על המוביילים שלהם.

האם הבנת כי מסרים הוא הכי הרבה פעמים שוב ושוב לנצל מידע על כדור הארץ, מול פייסבוק ודוא”ל? בעוד כ 100% של הודעות מיידיות נפתחות בתוך שלוש הדקות הראשונות של להיות gotten, יותר מ 66% של הודעות הם אף פעם לא נפתח בכל עת. מאמצי הלקוח וניהול באמצעות שיחות טלפון כמו כן מציין שיעורי הישגים גרועים.

לאור זאת, הודעות פשוטות יכולות להעביר תוצאות יוצאי דופן. בסך הכל, איך אתה יכול לנצל את המסר הטוב ביותר לדבר עם הלקוחות שלך? במאמר זה אני יתרכז (יש לך את זה!) עדכונים הסדר.

ההסדרים החמיצים משפיעים לרעה על העסק שלך. הזמן מבוזבז נדבק סביב להיעדר יכול להיות מנוצל לפתח עופרת אחרת או הולך לחולה אחר או ללקוח. אף אחד לא מקבל בעיטה מתוך הזדמנות להתלבש או להפסיד כסף. הודעות יכול לעזור להפחית את כמות ההסדרים החמיצו. הנה כמה חקירות קונטקסטואליות וטיפים ליצירת קשר עם לקוחות באמצעות תוכן:

ביטוח סוציאלי

מסגרת הביטוח הסוציאלי של ארצות הברית קובעת כי הסדרים שהוחמצו עלו ב -150 מיליארד דולר בשנה כדי שיתמקדו השירותים האנושיים. ללמוד בבית חזרות משפחתית בקולורדו הוכיח כי שליחת עדכונים הסדר באמצעות תוכן הפחית את כמות הסדרים החמיצו על ידי מדהים 40%.

עבור שירותים רפואיים חששות, תוכן ליידע מומחים אומרים בפועל הטוב ביותר הוא שולח את התוכן סביב 06:00 בלילה לפני ההסדר שלהם. זה מספיק זמן עבור הלקוחות כדי לארגן את לוח הזמנים שלהם כדי לא לפספס את ההסדר קרוב מספיק עבורם לא להתעלם.

מומחים גם ממליצים לך למתוח את המשמעות של הסדר לרווחת הלקוחות. לדוגמה, עבור סידור לפני הלידה, אתה יכול לשלב מדידה על איך מראש הלידה הנפש משפר את התינוק ואת רווחתה של אמא. כמו כן ניסוח חיוני. השתמש בביטויים כמו, “זכור”, “ודאו”, או “עדכון קריטי”, כדי למתוח את הייאוש של ההסדר.

נכס ליסינג

מרכז מסחרי, בית שכירות וארגון ניהול, נתקל בקשיים עם הלקוחות לשמור על הסדר שלהם. הם עסקו רגיל של 15 הסדרים עבור כל יום עם שיחות טלפון והודעות קוליות. הם מצאו כי אנשים אינם מכוונים להודעות הודעות הטלפון שלהם. הם אימצו ניהול הודעות עם מטרה סופית ספציפית כדי להשיג את הלקוחות שלהם על עדכוני הסדר.

עם הודעת הטלפון, הם היו 25% ההסדר הסדר אישור. כאשר הם השתנו עדכוני SMS, שיעור האישור שלהם עלה ל 85%! עדכונים ממוחשבים שלהם הודעות גם חסכו כל מפעילי ההשכרה על 30 דקות עבור כל יום כי כבר בילה על השארת הודעות קוליות. הם פירטו שיש להם את היכולת “לסדר טוב יותר את ימינו ולחייב טיפות”.

אוטו

בפגישה עם מגזין שיווק מגזין, סקוט Pechstein, סגן נשיא מכירות עבור Autobytel רוכש סוכנויות רכב כדי לנצל את הכתבות לשלוח עדכונים הסדר ולתת הודעות על היתרונות שלהם אוטומטי. הוא וג ‘ים ג’ נסן, מנהל בכיר של ניהול מוצר עבור Auto Point שניהם מסכימים כי הודעות הוא מכשיר משמעותי בעת ניהול Millennials. ארגונים צריכים לחקות את הנטייה עבור הלקוחות שהם משרתים ואם Millennials ו socialeconomics שונים הם ניצול הודעות לעתים קרובות יותר מאשר ערוצים אחרים התכתבות, בשלב זה ארגונים צריכים לנקוט פעולה בהתאם. יתר על כן, ג ‘ים Roche, סגן נשיא בכיר של שיווק ושירותים מנוהלים עבור Xtime מזהיר כי סוכנויות “לרסן את עצמם על ידי לא לתפוס היום החדשנות מנגנוני.”

טיפים Takeaway:

תוכן ליידע יכול להיות הרחבה יוצאת דופן הסדר ההזמנה באינטרנט הסדר עבור כל עסק שמחזיק הסדרים:

רווחה – הזכר לחולים של הסדרי השירותים האנושיים שלהם כדי לחסוך זמן, במזומן ולשפר את ההבנה.

רכב – שינויים שמן, רישום, צמיג פונה וארגוני רכב אחרים היה רווח על ידי ירידה הסדר החמיץ על ידי שליחת עדכון SMS.

הדרכה – פגישות עם צוות, אפוטרופוסים ותוכניות ניתן לתכנן באמצעות מינהלי תוכן, אשר מושלמים עבור שיעורי השתתפות גבוהה במפגשים ועל בעל היכולת להעביר לפני דקה שינויים בזמן או באזור.

סלוני מצטיינים וספא – אין דבר מצער יותר מאשר מומחים בעלי שכר גבוה שנותרו סביב לשבת צמוד ללקוחות שלהם להופיע. צמצום על לא מופיע על ידי שליחת הלקוחות שלך תוכן לפני הסדר המתוכנן שלהם.

אינס – שליחת הזמנות אישור ההזמנה למבקרים יכול לעזור להימנע מלהדחות מבקרים הקרובים עבור חדרים כי יהיה מלא.

ספקים ומשרדי נסיעות – Texting היא הגישה המושלמת כדי לעזור לנוסעים לזכור זמני רישום לחנך אותם לגבי טיסות נדחות או חוצה.

הודעות לקוחות עם עדכוני הסדר חוסך זמן העסק שלך במזומן. לנצל את הטיפים האלה לניהול הסדר קיימא עם SMS.

 

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!