חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לא לחכות בתור של משרד הפנים?

זה התור שהיה במשרד הפנים לפני החג..אז אחרי החג יהיו תורים ארוכיםםםם במיוחד במשרד הפנים! ממליצים לכם להזמין תור באינטרנט מראש! לא יודעים איך? שלחו לנו הודעה ונסביר לכם!

לא הזמנת תור למשרד הפנים? חושב ללכת בלי תור? תחשוב פעמיים!

במשרד הפנים יש תורים ארוכים מאוד שיגזלו ממך המון זמן המתנה מיותר. זמן שיכלת לחסוך אם היית נכנס 2 דקות לאינטרנט ומזמין לך תור אונליין למשרד הפנים.

למה להגיע? למה לראות 200 איש לפניך בתור? למה לא לדעת באיזה שעה בדיוק אתה תקבל שירות? פשוט למה לא? אנו ממליצים לך להזמין תור מבעוד מועד למשרד הפנים, להגיע בזמן הנקוב ולהיכנס בזמן הרצוי. אתה יכול להזמין תור מראש שיחסוך לך כאב ראש, יחסוך לך כאבי רגליים ויחסוך לך עצבים ובסופו של דבר יחסוך לך כסף..כי זמן שווה כסף..וההמתנה במשרד הפנים היא רבה.

תור משרד הפנים
תור במשרד הפנים

קחו בחשבון, כאשר אתם תגיעו למשרד הפנים יהיה תור בכניסה, תור של בידוק שממנו אי אפשר להימנע..אך בגלל שהזמנתם תור מראש איך שתעברו את הבידוק הבטחוני אתם ישר תגיעו לעמדה מסוימת שרק מי שהזמין תור יכנס אליה..ואלו שלא הזמינו תור מראש ילכו לעמדה אחרת ויחכו בתור כמו כולם וזמן ההמתנה לא ידוע, וגם לא ידוע מתי יגיע תורכם..ייתכן שתחכו 45 דקות, שעה ואף שעתיים וחצי בשעות לחץ..היו מקרים שהרבה אנשים הגיעו למשרד הפנים וחיכו בתור אך נמסר להם שהם לא יקבלו שירות באותו יום כי התור ארוך מהרגיל ושיחזרו ביום אחר..אתם ממש לא רוצים שזה יקרה לכם..לקחתם יום חופש, הגעתם למשרד הפנים וחיכיתם המון זמן ובסוף לא תקבלו שירות..לא מתקבל על הדעת נכון? כל זה יכלתם לפתור ב-2 דקות בלבד של הזמנת תור באינטרנט!!!

אל תחכו, תזמינו תור למשרד הפנים עוד היום ותקבלו את התור הכי קרוב במועד שאתם רוצים. חבל להגיע סתם למשרד הפנים ולעמוד בשורה ארוכה של אנשים לפניכם.

אם אתם בכל זאת לא רוצים להזמין תור, אז אנו ממליצים לכם להגיע חצי שעה – שעה לפני פתיחת השערים של משרד הפנים..בצורה זו אמנם יהיו בטוח אנשים לפניכם אך לא יהיו המון אנשים לפניכם ובכך תהיו בין הראשונים בתור. אופציה זו פחות מומלצת כי עדיין תעמדו על הרגליים המון זמן עד שיפתחו את השערים, וגם אז אנשים בעלי תור ייכנסו לפניכם לעמדות השירות.

 

 

 

2.4/5 - (19 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!