מוקד חיל הרפואה: מקול הלב – מה זה ואיך מזמינים תור?

חיל הרפואה עובר מהפך בשנים האחרונות ומרכז תחת מוקד “מקול הלב” זימון תורים ומתן מידע רב למשרתים, מועמדים לשירות ובני משפחותיהם.
למה חיל הרפואה הקים את המוקד? מי יכול לקבל שירות במוקד מקול הלב? אילו שירותים ניתנים במסגרת המוקד? כמה זמן צריך להמתין? והאם אפשר לזמן תורים ללא צורך בטלפון?

מי מקבל שירות במוקד מקול הלב? ואילו שירותים ניתנים במוקד?

לאחר עשרות שנים בהן המרשתים נאלצו להתמודד עם הר של מידע ופעולות רפואיות, מוקד זימון התורים והמידע של חיל הרפואה “מקול הלב” הוא המרכז של החיילים, בשנים האחרונות נראה כי המוקד מחפש כיצד להשתפר ולהתאם את עצמו לעידן החדש.
בהתאם לפרסומים באתר, חיל הרפואה מתכנן לאפשר זימון תורים אונליין באתר.
מי יכול לקבל שירות במוקד?
חיילים, מפקדים, הורי חיילים, בן משפחה של חייל, נציג של חייל, אזרחים המבקשים מידע רלוונטי וכן מועמדים לשירות ביטחוני.
אילו שירותים ניתנים במוקד?
מוקד “מקול הלב” מספר שירותים רבים המאפשרים המקלים על הפונים לבצע פעולות ולקבל מידע רב:

  • זימון תורים למומחים ודימות במרכז רפואי אזורי (מרפ”א) בירושלים, במרכז, בצפון ובדרום
  • זימון תור במרכז רב תחומי (מר”ת), מרכז רפואי גולן (מר”ג), בהל”צ, צוקי עובדה ואוגמ”ר 80
  • זימון תור לרפואת שיניים
  • זימון תור לבית חולים עבור מומחים
  • ייעוץ אחות בהתאם לדחיפות רפואית
  • קבלת מידע רפואי טרם בדיקות דימות ומעבדה
  • קבלת מידע מנהלתי בתחומי חיל הרפואה: דרכי הגעה למרכזי רפואה, טלפונים, ביקורופא, שיניים ועוד
  • קבלת מידע בנושא פקודות ונהלי רפואיים הקשורים להוראות קצין הרפואה הראשי
  • קבלת מידע מוקלט בנושאים מגוונים הקשורים לחיל הרפואה
  • טיפול בפניות ספקים אזרחיים לחיל הרפואה
  • תלונות ופניות לחיל הרפואה תחת מוקד פר”ח הפועל בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-17:00.

מוקד מקול הלב: טלפון ושעות פעילות

מספר הטלפון של מוקד מקול הלב (מספר הטלפון של חיל הרפואה): 6690* או 1222-6690 או מספר מטכלי של חיל הרפואה 0333-9999.
כדי להגיע למקול הלב המענה האוטומטי יבקש מכם ללחוץ 1.
שעות פעילות מוקד מקול הלב: א’-ש’ לאורך כל שעות היממה, בשבת יתקבלו פניות דחופות בלבד.
בנוסף ניתן לפנות למייל הצבאי של קול הלב, וכן גם למייל האזרחי: moked6690@idf.gov.il

לאחר בחרתם במוקד “קול הלב” תצטרכו לבחור בזימון תורים או מתן מידע, כך למשל אם בחרתם בזימון תורים תצטרכו לבחור בין זימון תורים למרפאות שיניים או שאר שירותי הרפואה.
לאחר הבחירה הרצויה וטרם הגעתכם לנציגי השירות של מוקד חיל הרפואה, תדרשו להקיש את מספר תעודת הזהות שלכם ולאחר מכן להקיש על #.
המענה האוטומטי יודיע לכם מה מיקומכם בתור וכל מה שנותר לכם לעשות הוא להמתין לשירות.

הזמנת תור לרופא בהודעה – האם זה עדיין קיים?

לפני כשלוש שנים חיל הרפואה השיק מערכת לקביעת תורים לרפואה דחופה ורפואת מומחים בהודעת SMS  למספר ייעודי, בהתאם לפרסומים השירותים שניתנו תחת המערכת היו קביעת וביטול תור לרופאים מומחים, בדיקות CT ודימות, פיזיותרפיה ורפואת שיניים. משיחה מול מוקד מקול הלב לא ברור אם השירות הזה עדיין קיים עבור כלל השירותים, במוקד הוסבר שלכל בדיקה יש את הדרך שלה לקביעת תורים.
(לדוגמה: קביעת תור ל CT יש להיכנס למייל הצבאי לרשום CT בשליחת הודעה ולאחר מכן K+Ctrl).

באתר של צה”ל השירות עדיין מפורסם תחת דרך לקבוע תור לרופא בצה”ל, שליחת מסרון למספר 0529990110 ולציין שם מלא, מספר אישי, מיקום לקביעת התור לרופא ופרטי הפנייה במידה ואילו קיימים.

עומסי הקורונה: כמה זמן לוקח להמתין למוקד?

אשתקד פורסם כי בתחילת הגל השני של מגפת הקורונה פונים רבים למוקד “מקול הלב” נאלצו להמתין זמן רב, לא קיבלו מענה וחלק מהשיחות התנתקו. התחלואה הרבה והחשש בקרב אזרחי המדינה עקב המקפה, הובילו לעלייה של מאות אחוזים במספר הפונים למוקד של חיל הרפואה.
על סוגיית קריסת המוקד בתקופת הגל השני דובר צה”ל מסר כי “בימים אלו חלה עלייה ניכרת בכמות החשיפות, חיל הרפואה עושה את מירב המאמצים לצורך הגדלת זמני התגובה ונותני השירות”.
כיום נראה שאין תקלות במוקד “מקול הלב” וכי זמן המענה אורך כמספר דקות בודדות.

4.7/5 - (23 votes)

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!