חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זימון תור אונליין; מה צפוי לנו בשנת 2019-2020

שנת 2019 כבר כאן ועוד מעט תגיע שנת 2020. אז מה צופן לנו העתיד בתחום זימוני התורים? מהפכת זימון התורים המקוונים בישראל ובעולם גדלה בצעדי ענק!

מהפכת זימון תור אונליין לארגונים ומוסדות כבר אינה חדשה בעין של הישראלי המודרני, מבקשי תור רבים פונים בהמוניהם לקביעת תור אונליין דרך האתר ורבים נוספים מבצעים כבר בימים אלו את המעבר המחשבתי לעידן החדש בזימון התור, כזה המאפשר להם לקבוע תור בצורה נוחה ויעליה יותר ולחסוך זמן רב.
עם התקדמותה המהירה של הטכנולוגיה לזימון וניהול תורים עבור הלקוחות, הצפי לשנים הקרובות מציג תמונה הכוללת עלייה משמעותית עוד יותר בכמות המבקשים זימון תור אונליין, מערכות מורכבות יותר לזימון התור ואף התקדמות ליום בו זימון התור בשיטה הישנה יהפוך להיות חלק זעיר מאפשרויות זימון התורים.

זימון תור 2019
זימון תור 2019

מי אחרון בתור?

את השאלה הזו שואלים כבר מיום בו אנשים המתינו לשירות, כדי לזכות לשאול את השאלה הזו או בכלל לקבל את השירות המבוקש, היינו צריכים למלא טפסים, לשלוח פקסים, לבזבז זמן רב בטלפון ובשנים האחרונות גם לבזבז זמן והמתנה רבה אף לאיימלים עם ספקי השירות לקביעת התור.
עידן קביעת התור אונליין תפס נתח משמעותי, ועתה מאות אלפי ישראלים משתמשים בתור אונליין לקביעת תור לרופא אונליין באתרי קופות החולים, בנקים ומוסדות שונים, בין נותני השירותים אותם אנו מאגדים ומפרטים בתורים4You: טיפת חלב, קופות החולים כללית/מאוחדת/לאומית/מכבי, הנפקת דרכון ביומטרי, דואר ישראל, שגרירות ארה”ב ועוד שירותים רבים המציעים הזמנת תור אונליין.

בשנים הקרובות צפויות עוד חברות ומוסדות רבים לעבור לשירותי קביעת התור אונליין, בנוסף לשינוי בארגונים, חלה עלייה משמעותית בכמות המבקשים שירותי זימון תור אונליין ובעתיד הקרוב נוכל לראות את מרבית האוכלוסייה המודרנית בישראל מזמינה תור אונליין בכל רגע נתון.

דור הולך ודור בא

מהנתונים העומדים לרשותנו כיום, ניתן לראות כי מאות אלפי ישראלים מחפשים להזמין תור אונליין מדי חודש ואלפים מבקרים בתורים4You מדי שבוע.
נתון זה מאפשר לנו לראות צמיחה משמעותית הולכת וגדלה בדרישה, וכן חברות ציבוריות ופרטיות רבות המתקדמות צעד נוסף כדי לאפשר לאזרחים/לקוחות שלהם את השירות הטוב והמהיר ביותר.
מנקודת מבט השואפת לחדשנות וקדמה, כאשר העידן החדש בהזמנת התור אונליין נכנס ומתפתח בצורה משמעותית, הרי שהעידן הישן בו קובעים תור דרך הטלפון או במפגשים פרונטאליים פנים אל פנים – הולך ונעלם.

כיום קביעת התור אונליין דרך אתרי האינטרנט והאפליקציות תופס נתח משמעותי אך אינו הרוב, עקב הגידול המשמעותי בעידן קביעת התור אונליין ועל פי הנתונים הקיימים כיום, הרי שקביעת התור בעידן החדש תתפוס את הנתח המשמעותי עד סוף 2020.
לצערם של חלק מהאנשים או דווקא לשמחת המבקשים קידמה, נוחות וחדשנות – בשנים הקרובות קביעת התור בצורה הישנה, תהפוך להיות צורת המיעוט.

קביעת תור שנת 2020
קביעת תור שנת 2020

מסדרים לכם את הבלגן

הגידול הרב במספר הישראלים המבקשים זימון תור אונליין, מביא איתו לא פעם בלבול רב באפשרויות קביעת התור, יתרה מכך, פעמים רבות ארגונים שונים (כדוגמת קופת חולים או מוסד ממשלתי) לא מנגישים ומארגנים את צורת קביעת התור בצורה נוחה וברורה לכל דורש.

תורים4You לקחה לעצמה למטרה לעשות סדר ולאגד את כל נותני השירות בעלי זימון תור אונליין, לעשות סדר ולהסביר לכם את כל התהליך – וכל זה בחינם.
ספקי שירות רבים מסודרים לכם עם הסבר מפורט ולינק ישיר לקביעת התור וזאת על מנת לחסוך לכם בזמן, כסף וכאבי ראש מיותרים.

יחד עם הדרישה הגוברת והגידול הברור בחברות המציעות את השירות ומשנות את התהליך חדשות לבקרים, אנו נהיה כאן כדי לעדכן ארגון חדש לזימון תור אונליין ולעדכן מידע חדש לתהליכים משתנים, כדי להפוך לכם את תהליך קביעת התור אונליין לקצת יותר פשוט.

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!