חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שיטות בכדי להגדיל את ההזמנות המקוונות שלך באינטרנט

 

# 1 הפוך את כתובת האתר של שלך ככזה שקל לזכור

בתחילה דבר ראשון: לקצר את כתובת האתר שלך שבו הגולשים צריכים להזמין תור למשהו ראוי לציון.

קל יותר לגולשים לזכור דומיינים פשוטים וקלים לקריאה. אם כבר יש לכם דומיין או שם עסק אז ניתן לנצל טכנולוגיה נוספת בדומיין למשל:

שם העיר שלך או מה העסק שלך עושה.

לדוגמה: cool.telaviv.com

הסיסמה של העסק שלך או המוטו.

לְשֶׁעָבַר. Lookalike.telaviv.com

המטרה היא לתרום יותר ספציפיות ראויה לציון לכתובת האתר שלך ולאחר מכן להפוך את זה חשוב ומובן לאנשים, תוך שמירה על זה כ”פשוט לזכור”.

# 2 הפוך את דף ההזמנה שלך לדרוש פחות לגלות ב- Google

יש כמה דברים שתוכל לעשות כדי לעזור לך להבטיח שאת הזמנת הדף נרשמת על ידי Google וסורקי אינטרנט אחרים. הראשון הוא לעגל את נקודות העניין של הארגון עבור דף ההזמנה שלך (שבו אתה יכול לעשות על ידי מעבר לתפריט פרטי החברה שציינו בשלב # 1). מנצל נתונים אלה כדי לאכלס את metadata בדף ההזמנה שלך.

עבור אנשים שאין להם מושג, metadata אינו ברור ללקוחות שלך באינטרנט, אבל זה מה גוגל לוקח gander ב כדי להחליט משמעות מילת המפתח ואת מיקום הדף על פריטים השאילתה. תן שיקול דעת זהיר את “לוגו / תמונה” ו “עלייך” קטעי, אשר מאכלסים את התמונה meta ותוויות meta לצייר בנפרד. אלה יהיו אולי הגורם החשוב ביותר בהמשך – אני אראה לך איפה.

Psst … רוצה לדעת עוד גישה פשוטה כדי להאיץ את תהליך ההזמנה? הוסף את כתובת האתר של דף ההזמנה לאתר שלך ולדף הפייסבוק שלך. למה זה עובד? מכיוון שכאשר Google צוברת מידע על הדירוג שלה, היא דורשת תחילה את הדפים הקיימים, ולאחר מכן היא מחפשת דפים חדשים.

# 3 יש חתימה הדוא”ל שלך לעשות קצת עבודה

הוספת כתובת האתר של דף ההזמנה לסמן האימייל שלך היא נגיעה נעימה. אנשים שאתה דוא”ל בכל פעם מחדש עכשיו יהיה דף ההזמנה שלך מועיל בתיבת הדואר הנכנס שלהם, וזה יוצא דופן על הסיכוי כי הם צריכים לתת הפניה. רוב לקוחות הדוא”ל מאפשרים לך להשתיל תמונות היפר עם החתימה שלך מדי. בכל מקרה, הייתי מציע להישאר עם תוכן רגיל, כפי שאתה לשמור על מרחק אסטרטגי מן בעיות contrariness התוכנית או ערוצי דואר זבל, ואתה תדרבן את המוטבים לשמור את כתובת האתר באופן mnemonically.

הנה שוב ושוב נמרץ כיצד להוסיף את כתובת האתר של דף ההזמנה לחתימת הדוא”ל שלך ב- Gmail.

היכנס ל- Gmail והשתמש בסמל החיבל באידיאל העליון כדי לעבור אל הגדרות> כללי.

חפש למטה חתימה ו טיוטת הכיכר המועדפת שלך מרובע.

לאחר שתסיים, לחץ על “שינויים חלופיים” בבסיס הצורה.

# 4 כרטיס הביקור עושה את האיש

Wi-Fi וטלפונים סלולריים הם בכל מקום אבל כרטיסי ביקור הם עדיין הולך מוצק. אפשר לטעון שזה הטעם של זה … שיתוף LinkedIn שלך פשוט לא חלקה כמו הזזה של כרטיס חדש (לבן עצם עם מיין העלה) על השולחן. אז עד העתיד בלתי צפוי כאשר כרטיסי ביקור בסופו של דבר, הם ימלאו במקום המתאים כדי לפרסם את דף ההזמנה שלך. היתרונות של אסטרטגיה זו תלויים אך ורק על בעל כתובת פשוטה (שוב אשר הסיבה שאנחנו שם את זה כמו שלנו # 1 על זה rundown).

# 5 מדיה חברתית, כמובן

אני לא צריך לגלות לך שאתה שומר כתובת אתר של דף צריך להיות בפרופיל שלך בפייסבוק, או באזור ‘על’ של חשבונות Instagram, YouTube ו- Twitter שלך. היתרון האמיתי של רשת מקוונת היא הפגנה של שיתוף, reposting ו retweeting. יתר על כן, הדבר שארגונים מעטים התעלמו ממנו הוא שאף אחד לא יכול לשתף את קטע הפרופיל החברתי שלך.

אתה צריך לכתוב ביעילות את כתובת האתר שלך ההזמנה כדי להפוך אותו shareable, ואתה צריך לכתוב אותו על עקביות כדי להפוך אותו קיימא. בכל נקודה אתה לכתוב את דף ההזמנה, להבטיח לך למזג את זה על ידי הוספת תמונה אחרת, או להשיג משהו כדי לתת את ההודעה תחושה של סיבה לשמור על מרחק אסטרטגי מן הרושם של דואר זבל החסידים שלך. פרסום לפני רגע פתחים היא סיבה מוצדקת כל הזמן סיבה מאחורי עושה ככזה.

כמו כן חיוני: כאשר אתה מציג חיבור בפייסבוק או בטוויטר, השלבים האלה בדרך כלל ימשכו תוכן מהמטא נתונים של החיבור לבדיקה (זה הדבר שדיברנו עליו בחלק האחרון של # 2 לעיל). אז את התמונה שאתה להכיל את הלוגו שלך ואת “עלייך” תיאור יהיה לחקות כאן.

הון תומך בסידור

אני יודע שאתה עסוק אז הנה כמה חדשות מרוממות: כל אלה בלעדי לוקח בערך חמש דקות לשים אנרגטית, וכל אחד מהם לשתף פעולה יכול להציע תמריץ כפולי לעסק שלך. אתה בונה דומיין שמעצים הישגים, ויש יותר כבישים להזמין הסדר או להציע הפניות לדף ההזמנה שלך, פירושו הסתברות בולטת יותר לסידורים נוספים לאורך זמן.

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!