חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכבי זימון תורים




לא יודעים איך מבצעים זימון תורים למרפאת מכבי דרך האינטרנט? בדיוק בשביל זה אנו כאן! יחד איתנו תוכלו לקבוע תור לכל שירות שרק תרצו דרך האינטרנט עבור קופת חולים מכבי.

מכבי זימון תורים – הנה כל מה שצריך לדעת לטובת זימון תורים מכבי:

אז בואו נתחיל…מה שצריך לעשות כדי לקבוע תור למכבי אונליין הוא:
1. להכנס לאתר של מכבי בלחיצה כאן
2. להקליד שם משתמש וסיסמא שמרפאת מכבי נתנו לכם.
3. לאחר שהזנתם נכנסתם לפורטל של מכבי שירותי בריאות. מצד ימין למעלה יש לכם לחצן של זימון תור חדש. לחצו עליו.

זימון תור לרופא מכבי

5. כעת תצטרכו לבחור לאיזה רופא או שירות תרצו לקבוע תור – יוצגו לכם הרופאים האחרונים שהייתם אצלהם. אם ברצונכם לקבוע תור לרופא אחר לחצו על הקוביה לפי התחום (רופאים / אחיות / תזונה ודיאטה)



Booking.com

אין לכם סיסמא למכבי אונליין? היום אפשר לקבוע תור דרך האינטרנט גם ללא סיסמא. איך? עושים זאת בצורה הבאה:
1. הכנסו למדריך השירותי של מכבי שירותי בריאות בלחיצה כאן כדי לקבוע תור אונליין ללא סיסמא
2. הקלידו את השירות המבוקש שאליו אתם רוצים לקבוע תור. למשל: רופא עניים.
3. לאחר מכן תקבלו רשימה של רופאים בתחום שביקשתם ואתם תצטרכו לבחור אחד, ולאחר בחירה תוכלו לצפות בשעות הביקור הפנויות שלו ולקבוע באופן ישיר תור אונליין ע”י הקשת תעודת זהות שלכם.




מקווים שהצלחנו לעזור לכם לקבוע תור מהיר אונליין לשירותי מכבי (שירותי בריאות) – בהצלחה!




מכבי קופת חולים

מכבי שירותי בריאות, הידועה גם בשם קופת חולים מכבי, היא אחת מארבעת ארגוני הבריאות (קופות החולים) בישראל, לצד כללית, לאומית ומאוחדת. נכון לספטמבר 2021, מכבי הייתה קופת החולים השנייה בגודלה בישראל.

מכבי מספקת שירותי בריאות מקיפים לחבריה, שיכולים לכלול ביקורי רופא, טיפול בבתי חולים, תרופות מרשם, טיפול מונע ועוד, בהתאם למדיניות ולתוכנית הספציפית. כמו שאר קופות החולים בישראל, מכבי היא חלק ממערכת הבריאות האוניברסלית של המדינה, והחברות פתוחה לכל תושבי ישראל.

מכבי ידועה בהתמקדות שלה בחדשנות ויעילות בתחום הבריאות, תוך שימוש בטכנולוגיה לשיפור הטיפול בחולים ואת חווית הבריאות הכוללת. הארגון מציע שירותי בריאות דיגיטליים, רפואה טלפונית, ומערכת רשומות בריאות אלקטרוניות יעילה ביותר, יחד עם פתרונות בריאות חדשניים נוספים.

מבחינת מבנה, מכבי מפעילה רשת רחבה של מרפאות, מרכזים רפואיים ובתי חולים ברחבי ישראל, ומשותפת עם ספקי שירותי בריאות שונים כדי להבטיח לחברים נגישות לטיפול הנחוץ להם.

5/5 - (11 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!