חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירות לקוחות צומת ספרים

בצומת ספרים, פוגשים חובבי קריאה מכל הגילים וההעדפות. ילדים מוצאים שם עולם קסום של אגדות וסיפורים, נוער מוצא ספרים מרתקים שמעוררים את הדמיון, ומבוגרים מוצאים מגוון רחב של ספרים בתחומים שונים, החל מרומנים וספרי מתח ועד ספרי עיון וספרי פילוסופיה.

צומת ספרים: מידע כללי

היסטוריה:

  • נוסדה בשנת 1996 על ידי אבי שומר, יורם רוז וערן זמורה.
  • התמזגה בשנת 2002 עם רשת “יריד הספרים” ויצרה את רשת הספרים הגדולה בישראל.
  • הוצאת מודן הצטרפה כשותפה שלישית בשנת 2005.

בעלות:

  • בבעלות פרטית של אבי שומר, יורם רוז, ערן זמורה ועודד מודן.
  • אבי שומר משמש כמנכ”ל החברה.

פעילות:

  • רשת חנויות ספרים פיזיות: 118 סניפים ברחבי הארץ.
  • חנות ספרים מקוונת: https://www.booknet.co.il/.
  • פעילות נוספת: הוצאת ספרים, הפקת אירועים ספרותיים, מועדון לקוחות.

נתונים כלכליים:

  • מחזור מכירות שנתי: כ- 550 מיליון ש”ח (נכון ל-2022).
  • מספר עובדים: כ- 1,200.

הנה כמה עובדות מעניינות נוספות על צומת ספרים:

  • צומת ספרים היא רשת הספרים הגדולה בישראל, הן מבחינת מספר הסניפים והן מבחינת מחזור המכירות.
  • צומת ספרים היא חלוצה בתחום המכירות המקוונות של ספרים בישראל.
  • צומת ספרים מפיקה מגוון אירועים ספרותיים, כגון מפגשים עם סופרים, הרצאות וסדנאות כתיבה.
  • צומת ספרים מפעילה מועדון לקוחות המציע הטבות ייחודיות, כגון הנחות על ספרים, משלוחים חינם ועוד.

לסיכום: צומת ספרים היא חברה מובילה בתחום הספרים בישראל. היא מציעה מגוון רחב של ספרים, שירותים ופעילויות, הן בחנויות הפיזיות והן באתר האינטרנט. צומת ספרים תורמת רבות לקידום הקריאה והתרבות בישראל

כל הדרכים ליצור קשר עם צומת ספרים שירות לקוחות

יתן לפנות לצומת ספרים בטלפון 08-9236565

אתר בוקנט:

טלפון: 08-9236565 שלוחה 1

פקס: 08-9236566

השירות יינתן בין השעות 09:00-17:00

כתובת למשלוח דואר:

התקווה 6 רמלה ת.ד. 2020

צומת ספרים ברשתות החברתיות

נציב תלונות הציבור צומת ספרים

ניתן לפנות לצומת ספרים בטלפון 08-9236565

כתובת למשלוח דואר: התקווה 6 רמלה ת.ד. 2020

הנחיות ליצירת קשר יעיל עם צומת ספרים:

שלב מקדים:

  1. הגדרת מטרת פנייתך: קביעת מטרת פנייתך (ברור לגבי ספר, ביצוע הזמנה, החזרת ספר, תלונה, מידע על אירוע) תאפשר לך לבחור את אמצעי יצירת הקשר המתאים ולנסח את פנייתך בצורה יעילה.

  2. איסוף מידע רלוונטי: ריכוז מידע רלוונטי כגון מספר הזמנה, שם הספר, שם סופר, תאריך רכישה, פרטי קשר, יסייע בידי נציגי שירות הלקוחות לטפל בפנייתך במהירות וביעילות.

  3. בחירת אמצעי יצירת קשר מתאים: צומת ספרים מציעה מגוון אפשרויות יצירת קשר, 

במהלך יצירת הקשר:

  1. הקפדה על סבלנות ואדיבות: נציגי שירות הלקוחות פועלים לטובתך ועושים כמיטב יכולתם לסייע לך.
  2. בהירות ותמציתיות: הצגת פנייתך בצורה קצרה, עניינית ומדויקת תקל על הבנת הבעיה ותאפשר טיפול יעיל.
  3. הצגת מידע רלוונטי: העברת מספר הזמנה, שם ספר, שם הסופר, תאריך רכישה, פרטי קשר וכל מידע רלוונטי אחר יסייע בפתרון פנייתך.
  4. פתיחות לפתרונות: נציגי שירות הלקוחות עשויים להציע פתרונות שונים, מומלץ להקשיב ולבחון את האפשרויות המוצעות.

טיפים נוספים:

  • שימוש בשפה מכבדת: הימנע משימוש בשפה בוטה, גסה או מאיימת.
  • התמקדות בפתרון: התמקד בבעיה ובחיפוש פתרון יעיל, הימנע מהאשמות גורמים אחרים.
  • אסרטיביות: אל תהסס לבקש את המגיע לך, אך עשה זאת בצורה מכבדת ועניינית.

הבעת תודה: לאחר קבלת שירות טוב, הודו לנציג שירות הלקוחות על עזרתו.

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!