חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה צריך לתת ללקוחות להזמין תור און ליין באינטרנט?

מדוע בעל עסק צריך לתת ללקוחות שלו להזמין תור באינטרנט? יש לכך מס’ סיבות ויתרונות ברורים. פורטל זימון התורים מזמין אתכם לקרא!

בשש ערים ייחודיות ברחבי ארה”ב, ורוד LED מוארים כספומטים ניתן למצוא, בדרך כלל מול שורה ארוכה של לקוחות יום ולילה. בניגוד לניהול שטרות בנק דולר טרי, יהיה זה ככל שיהיה, אלה כספומטים הסיר את הברוקר ומגישים את עוגות מחוממות פריך.

עם זאת ספציפיות מוזרות מכונות אלה עשויים להופיע (היא לא היכולת הבסיסית של מזומנים כדי לקבל אותנו עוגות על הבקשה?), הם כבר סביב חלק גדול של 10 שנים. הם, לצד ההפקדה העצמית האוניברסלית, נותרים בשווקים, הם רק סימן אחד נוסף לעליית כלכלת ההטבה העצמית. מה שמעביר אותנו לנקודת ההתכנסות של חילופי הדברים: האם זה יהיה רעיון טוב בשבילך כדי להעצים את ההזמנה העצמית באינטרנט עבור העסק שלך?

התשובה הקצרה היא כן, ההזמנה באינטרנט מבוסס היתרונות העסק שלך. התשובה הארוכה היא נגיעה קלה יותר, ואנו נדון בנקודות העניין בשני הסעיפים הבאים.

עזרה ללקוחות לעזור לעצמם

המוטיבציה הכי משכנעת להעצים את הזמנת האינטרנט היא לתפוס הסדרים זה יהיה איכשהו או אחרת להיות מתוכננת מחוץ לשעות העבודה שלך. בעיקרון של נתונים שמבחינים היטב אם נניח בצד את ההזדמנות לשקול את זה, חלק הארי של ההסדרים יוקצו כמה דקות כמו כאשר אנשים ערניים, החל בשעה 8 בבוקר.

תכנון סידורי צמרות בצהריים, כאשר אנשים יכולים להתפצל רחוק ימי העבודה ההומה שלהם כדי להגדיר את סגנון השיער הבא או שיעור המוסיקה שלהם, לאט להקטין את הישנות במהלך הלילה. כך או כך, יש עדיין סידור ענקי של סידורים שנעשו אחרי 5 בערב, כאשר רוב הארגונים קרוב חנות ליום. במקרה, כמות ההסדרים שהוזמנו מתייחסת לעדות לגבי שימוש בטלפון סלולרי באמצעות נקודה ביום.

אז מה פירוש הדבר? תצוגה ראשונית: הצב את הידיים על המסך, והסתיר את שטחי התרשים כאשר העסק שלך סגור למשך היום. מה שאתה לא יכול לראות מדבר על המדד של העסק שאתה מפסיד לא שיש כל היום, כל יום ההזמנות ההזמנה. על סיכוי כבוי כי אתה תלוי לחלוטין על בסיס הטלפון ההזמנה, אתה יכול גם להיות משכנע את הלקוחות שלך כדי להשאיר הודעה ולשתף את קדימה ואת אחורה לאחור של תווית הטלפון, שהוא רחוק מאוד מלהיות צפו כתחביב לאומי מוערך.

טלפונופוביה – זה דבר

עם זאת מוטיבציה נוספת להקמת לקוח מונע ההזמנה היא הפלא המתפתח של telephonophobia, אשר הוא חשש של ביצוע שיחות טלפון. לא בדיחה, אלה בין עידן המילניום (שגם הם בהדרגה אלה עם כוח ההוצאות ביותר בארה”ב) הם מהססים לנצל את הטלפונים שלהם כמו טלפונים. מדבר ללא משוא פנים כמילניום, אני יכול לאשר את זה דפוס, אנחנו הודעה, פוסט, ציוץ, דומה, להציע, לעיין, לצפות ולשחק, אבל הדיבור אסור. למה?

לגבי אי נוחות טלפונית, אנשים מתייחסים לעתים קרובות לחוסר שביעות רצון או לשיקול דעת מצד הפרט בצד השני של הקו. יש משקל כדי לתקשר ללא דופי, אבל כמו אנשים רגילים לעשות, אנחנו לגמגם עם המילים שלנו. כאשר אתה מסרים, אתה יכול להאשים את blooper עבור תיקון אוטומטי, אבל זה קשה יותר לעשות כאשר הם לערבב את הקולות ווקאלי. הבנת חרדה זו יכולה להיות שימושית לאור העובדה כי, מספרים חכם, תראה סידורים נוספים על הסיכוי כי אתה מציע אינטרנט מבוסס ההזמנה הבחירה לקחת בחשבון קונים telephonophobic, אשר הופכים במהירות לתקן במקום של המקרה המיוחד.

זה לא “או / או” – יש לך גמישות

ישנם מספר תנאים שבהם תלוי לחלוטין על בסיס ההזמנה באינטרנט אינו מושלם, במיוחד קריאות טיפוליות שבו הלקוח לאפשר לרוב דורש מידה ניכרת של נתונים לקראת החזית. יש גם מקרים כמו תיקון אוטומטי, שבו הדרך של העבודה משתנה כאשר המומחה מתחיל לקחת יותר על הבעיה הנוכחית. בנסיבות אלה, האינטרנט מבוסס ההזמנה היא עדיין מועיל “מגע ראשון” מגע כדי לאסוף נתונים חיוניים, למשל, השם שלהם, טלפון, דוא”ל. אתה יכול להדביק שיחת טלפון כדי לקבל נתונים מפורטים יותר ולשנות את הממשל כנדרש.

מצד שני, אתה יכול לבחור לא לשתף את דף האינטרנט מבוסס ההזמנה באופן חופשי, אלא לשמור אותו עבור הלקוחות שלך מהימן ביותר נאמן. זה קצת כמו העצמת גישה VIP עבור אנשים שהם עכשיו היכרות עם הממשלים שלך, ואתה יכול אפילו להציע את זה כפרס. אז במצבים אלה, לשקול אינטרנט מבוסס ההזמנה כמכשיר המתרחב בניגוד מחליף תכנון הטלפון.

 

כתובת האתר המותאמת אישית שלך צריכה להיות קצרה, מתוקה ופשוטה להיזכר במטרה שאנשים יכולים לשתף אותה באמצעות מילולית, או להזין אותה לתוכנית אינטרנט מהזיכרון אם יש צורך בכך. אחר איורים ניצול מדהים לשלב לשים את כתובת האתר על כרטיסי הביקור שלך, או בשדה הדוא”ל שלך סימן.

השאלה אינה “להזמין או לא להזמין”

זה “איזה סוג של הזמנה עצמית עובד בשבילי?” ישנם יישומים שונים כאן: אתה יכול לשתף את דף ההזמנה שלך באופן ישיר, אתה יכול להגביל להגיע, או שאתה יכול לנצל את זה זוג עם פגישות טלפון. עם זאת, במידה העסק שלך הוא מודאג, עצמית ההזמנה היא מכשיר כי על פי רוב בונה את כמות הסידורים שאתה מקבל.

מה עוד, זה bodes היטב למה: לקוחות לעזוב הודעה בטלפון לא הסכימו שום דבר עדיין – למרות הכל הם יושבים חזק לך לחזור אליהם. לקוחות אשר ספר עצמי, למרות הפגישה הבסיסית, מתחייבים לעבוד איתך.

 

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!