חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירות לקוחות עיתון מעריב

“מעריב” הוא עיתון יומי ישראלי שנוסד בשנת 1948. העיתון הוא השני בתפוצתו בישראל, אחרי “ידיעות אחרונות”. העיתון נוסד על ידי קבוצת עיתונאים, בראשות עזריאל קרליבך, שפרשו מ”ידיעות אחרונות”. העיתון מדווח על אירועים בישראל, בעולם ובאזור. העיתון גם מפרסם מאמרים דעה, סיפורים קצרים, שירה, פרוזה ועוד.

“מעריב” זכה במספר פרסים על עבודתו העיתונאית, כולל פרס סוקולוב, פרס ישראל לפרסום, ופרס פריץ קאופמן. “מעריב” הוא עיתון חשוב בתרבות הישראלית. העיתון היה מעורב במספר אירועים היסטוריים חשובים בישראל, כולל מלחמת העצמאות, מלחמת ששת הימים ומלחמת יום הכיפורים.

העיתון משפיע על השיח הציבורי בישראל. העיתון מספק מידע ופרשנויות על אירועים חשובים בישראל, והוא גם מעורב בדיונים ציבוריים חשובים. “מעריב” הוא עיתון רב-תחומי שמציע מגוון רחב של תוכן. העיתון הוא נכס חשוב לתרבות הישראלית, והוא ממשיך להיות אחד העיתונים המובילים בישראל.”

שירות הלקוחות של עיתון מעריב מספק מענה מקיף ומקצועי לכל השאלות והפניות. צוות השירות יעשה כמיטב יכולתו כדי לעזור לכם בכל צורך.

להלן מספר דוגמאות לנושאים שבהם ניתן לפנות לשירות הלקוחות של עיתון מעריב:

בעיות במנוי: אם אתם חווים בעיות במנוי שלכם, כגון עיכוב במשלוח העיתון או אי קבלת העיתון, אתם יכולים לפנות לשירות הלקוחות כדי לקבל סיוע.

בעיות באתר האינטרנט: אם אתם חווים בעיות באתר האינטרנט של עיתון מעריב, כגון תקלה טכנית או בעיה בתפקוד האתר, אתם יכולים לפנות לשירות הלקוחות כדי לקבל סיוע.

בקשות והצעות: אם יש לכם בקשות או הצעות לגבי עיתון מעריב, אתם יכולים לפנות לשירות הלקוחות כדי להעביר את הבקשות או ההצעות שלכם.

כל הדרכים ליצור קשר עם מעריב שירות לקוחות

למחלקת המנויים:

2428*

למחלקת שירות לקוחות:

2421*

מוקד שירות לקוחות מעריב: טלפון: 2421* שלוחה 5 מעריב או 03-7619056 

פקס: 03-5613699

מספר לחיוג חינם בארץ 1-800-574-574 

כתובת מייל: sherut@maariv.co.il

המוקד מאויש ונותן מענה בימים א-ה בין השעות 07:00-14:00 ובימי שישי מטפל בפניות הפצה בלבד בין השעות 07:30-12:00

כתובת למשלוח דואר:
קרליבך 2, תל אביב 75706.

מעריב ברשתות החברתיות

נציב תלונות הציבור מעריב

כתובת למשלוח מכתבים: קרליבך 2, תל אביב 75706.

פנייה דרך האפליקציה של מעריב

מעריב באנדרואיד

מעריב באפסטור

5/5 - (2 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!