חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זימון תורים באינטרנט – כל היתרונות

לפניכם 10 סיבות מדוע על כל בעל עסק להוסיף שירות של זימון תורים מקוון און-ליין. היתרונות בקביעת תורים דרך האינטרנט ברורים, קריאה מהנה!

זה מה שהחולים רוצים

מחקרים שנערכו מצאו כי 17 אחוזים מכלל החולים בשנה האחרונה מתכננים לאיזה רופא ללכת על ידי אתר או אפליקציה. 42 אחוזים נוספים אמרו שהם היו קובעים פגישה מקוונת און ליין אם הייתה להם הזדמנות כזו!

תזמון מקווה זה העתיד – שוק שמוערך במיליארדים!

עד סוף שנת 2019 ניתן לומר כי 66 אחוזים ממערכת הבריאות בארצות הברית תציע תזמון דיגיטלי לתורים ופגישות. כמו כן 64 אחוזים מהחולים יזמינו תורים באינטרנט על ידי מערכות מקוונות. כלומר, 986 מיליון פגישות יתבצעו און ליין דרך האינטרנט באופן עצמאי, דבר זה שווה לתעשייה כ-3.2 מיליארד דולר!

שיטת הזמנת תור און ליין מחדדת את התחרות בתחום

על ידי הצעת שירות נוח ומהיר לקביעת תורים בעל העסק יכול לשפר את חווית הרוכש או המטופל, אשר יספק יתרון משמעותי בתחום התחרותי בשוק שלהם.

צעירים באופן דמוגרפי מעדיפים להזמין תורים און ליין

בני 25-34 מעדיפים להשתמש באופן תקוף יותר בקביעת תורים דרך המחשב, הטאבלט או הנייד. תזמון מקוון לתורים נראה כמרכיב מרכזי של אסטרטגיית שימור ורכישת לקוחות באוכלוסיה.

הזמנת תורים דרך האינטרנט יקטין את הלחץ על המענה הטלפוני או צוות המשרד

על פי הנתונים, כ43 אחוזים מן המנויים שקובעים תורים באינטרנט עושים זאת מתי שהמרפאה סגורה ושאין להם מענה טלפוני. משמע, על ידי מתן 24/7 של תזמון תורים מקוונים און ליין ניתן להגדיל את מספר הפגישות או התורים ואת מספר המינויים הכולל תוך הפחתת לחץ נוסף בניהול המשרד או צוות טלפוני של העסק.

לקוחות פוטנציאלים יבקשו זאת

נתונים ברורים מראים שלקוח פוטנציאלי מעדיף ללכת לעסק שיש לו נוחות מקסימלית. 63 אחוזים מכלל המינויים המקוונים מכריזים כי פרקטיקה המציעה תזמון תור מקוון מושכת אותם מאשר בית עסק שלא מציע אפשרות כזו.

קביעת תורים באינטרנט מפחיתה את זמן ההמתנה בבית העסק או במרפאה

כאשר אנשים מזמינים באינטרנט תור הם יגיעו בזמן שהם קבעו, רק 6 אחוזים ממבקשי התור קבעו לאותו יום שבו הם קבעו את התור. כ-20 אחוז קבעו ליום למחרת את התור שלהם. רוב האנשים היו מתזמנים תור באינטרנט לעוד יומיים מהיום שבו הם נכנסו כדי לקבוע את התור. ככה יותר אנשים לא מפתיעים באותו רגע את בית העסק ונוהל הסדר והפגישות נשמר בלי בלת”מים.

הפחתת אנשים שלא קבעו מראש

כאשר העסק מתנהל רק על בסיס שיחות טלפון, יש אנשים שלא מצליחים להתקשר ולהשיג את הנציג או לא מצליחים להגיע לפגישה שלהם בזמן ורוצים לבטל. שיעור ההברזות נע בין 20-25 אחוזים ומגיע בממוצע באוכלוסיה ל14 אחוז. על ידי תזמון מקוון ניתן לצמצם את שיעור ההברזות על ידי שליחת סמס לטלפון ממנו הוזמן התור ולתת תזכורת, ניתן גם לבטל את התור ישירות מהנייד ללא צורך בלטלפן.

אנשים לא אוהבים לדבר בטלפון

כאשר הסקר שאל על העדפה למינוי רופא באמצעות אתר או יישום, ללא צורך להתקשר למשרד, כ -42% ציינו כי זהו התרחיש המועדף.

הביקוש הוא עכשיו

מתוך 13,694 המינויים המבוקשים מאתרי אינטרנט בפועל, 49.4 אחוזים, היו מתוכננים דרך הטלפון. השאר, 50.6% מטופלים מינו את המינוי המקוון שלהם.

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!