חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירות לקוחות סטימצקי

רשת הספרים סטימצקי הפכה למותג על בכל הקשור לעולם הספרים בישראל. החברה נוסדה בשנת עשרים וחמש של המאה העשרים. בתחילת דרכה היא פעלה כחנות ניידת אשר נוסעת לכל מקום ברחבי הארץ כדי להביא לכולם את הספרים החשובים. לאורך השנים החברה התפתחה והפכה לרשת עם מספר גדול של חנויות אשר פזורות בכל רחבי המדינה.

במשך שנים רבות נאלצה החברה להתמודד עם השינוים הרבים שחלו על עולם הספרים, אך כמובן בסופו של דבר הספרים איתנו פה כדי להישאר. מלבד החנויות הרבות של הרשת סטימצקי השקיעו מאמצים רבים כדי להשתלב בעולם הדיגיטלי וכיום יש לחברה אתר אינטרנט הכולל גם חנות וירטואלית לרווחת הלקוחות הרבים של החברה.

סטימצקי משקעים רבות בקהילה ומדי שנה הם עורכים את פסטיבל חג הספר, מתוך מטרה לעודד את קריאת הספרים בישראל. חברת סטימצקי מונה יותר מארבע מאות חמישים אלף חברי לקוחות ואינספור לקוחות נוספים. החברה מחזיקה עובדים רבים על מנת לספק שירות לקוחות בצורה הכי טובה שיש. ניתן להשיג את שירות לקוחות סטימצקי במגוון דרכים.

כל הדרכים ליצור קשר עם סטימצקי שירות לקוחות

מוקד שירות לקוחות טלפון: 1-700-706-600

פקס לשליחת מסמכים: 077-6070252

‎מייל: service@steimatzky.co.il

שעות פעילות המוקד: ימים ראשון עד רביעי בין השעות 09:30 עד 16:30 ימי חמישי 

בין השעות 9:30 עד 16:00 המוקד לא פעיל בשישי, שבת, ערבי חג, חגים, וימי שבתון 

 

כתובת למשלוח דואר:

כתובת למשלוח דואר: סטימצקי ת.ד 700 ראש העין

סטימצקי ברשתות החברתיות

נגישות סטימצקי

נגישות

טלפון: 03-5775710 או 052-6807540

מייל: ofira@steimatzky.co.il

נציב תלונות הציבור סטימצקי

כתובת למשלוח דואר: רח’ מבקר המדינה 2 ת”ד 1081, ירושלים, מיקוד 9101001. פקס למספר 02-6665204. 

מייל: ombudsman@mevaker.gov.il

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!