חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זימון תור ל”טרם”

בטרם זימון תורים

רשת “טרם” שהיא נחשבת לנותנת שירותי רפואה דחופה בתל אביב, מודיעין ובירושלים ונחשבת כשלוחה של איכילוב, בעלת 23 סניפים ברחבי הארץ. כיום היא מאפשרת להזמין תורים לשירותי הרפואה במהלך כל היום. כאשר מבצעים זימון תור לשירותי טרם מקבלים טיפול באותו רגע בלי להמתין זמן נוסף. רוב המקרים שמגיעים כיום למרפאת טרם הינם מקרים שלא מוגדרים בעלי דחיפות מיידית כמו התקף לב או מקרים שדורשים ניתוח מהיר אלא כאלו שיכולים להיות מתוכננים להגעה בזמן גדול יותר. לכן חלון הזמן של מוקד טרם יכול להציע לכם שעות ריקות במהלך היום שיקצרו לכם זמן המתנה מיותר במיון בתי החולים הגדולים. קביעת תור טרם שירות זה מאפשר לכם להזמין תור רק בפרק זמן של מספר שעות בודדות מהרגע שנכנסתם להזמין את התור ולכן אתם תוכלו להגיע ישירות לרופא (לאחר בדיקה קצרצרה על ידי חובש). שוב חשוב להדגיש, כאשר מזמינים תור דרך האינטרנט לטרם אתם לא ממתינים לרופא אלא ישר תכנסו!! יתרון עצום למי שמזמין תור מראש לטרם. רוצים להזמין תור למוקד טרם ולחסוך זמן המתנה מיותר לרופא כאשר אתם לא מרגישים טוב? לחצו כאן וקבלו את ההסבר המפורט כיצד מזמינים תור לטרם.

לקביעת תור בטרם, מרפאת דחוף בישראל, ניתן להתקשר למוקד הזמנים המרכזי שלהם בטלפון 9830*. להלן מדריך שלב אחר שלב כיצד להתקשר לקביעת פגישה:

חייגו  1599-520-520 מכל טלפון בישראל.
עקוב אחר ההנחיות כדי לבחור את השפה המועדפת עליך (עברית, אנגלית, רוסית או אמהרית).
בחר את מיקום מרפאת Terem שאליו תרצה לבקר מרשימת המיקומים הזמינים.
בחר את סוג השירות הדרוש לך (טיפול דחוף או טיפול לא דחוף).
ספק את המידע האישי שלך, כולל שמך, מספר תעודת זהות ומספר טלפון.
בחר תאריך ושעה שמתאימים לך מתוך המשבצות הזמינות.
אשרו את פרטי הפגישה וקבלו מספר אישור.
הקפידו להגיע למרפאה בזמן לקביעת התור.
חשוב לציין שטרם היא מרפאת דחוף, כלומר מטפלים בבעיות רפואיות דחופות בהליכה, 24/7. עם זאת, קביעת תור יכולה לעזור להפחית את זמני ההמתנה ולהבטיח שתקבל טיפול מהיר.

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!