חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירות לקוחות נספרסו

נספרסו היא חברת קפה בינלאומית ידועה, המוכרת מכונות קפה וקפסולות קפה איכותיות. החברה פעילה בישראל מזה שנים רבות וזכתה לפופולריות רבה בקרב חובבי הקפה.

הנה כמה עובדות עיקריות על פעילות נספרסו בישראל:

  • מוצרים:
    • מגוון רחב של קפסולות קפה בטעמים ועוצמות שונים
    • מכונות קפה ביתיות במגוון דגמים ועיצובים
    • אביזרים נלווים להכנת קפה, כמו מקציפי חלב
  • ערוצי רכישה:
    • אתר נספרסו
    • בוטיקים של נספרסו ברחבי הארץ
    • הזמנה טלפונית
  • שירות לקוחות:
    • זמין באתר ובטלפון
    • מועדון לקוחות “Nespresso & You” עם הטבות ותכנים ייחודיים
  • מחזור:
    • נספרסו היא אחת מחברות הקפה המובילות בישראל
    • החברה ידועה באיכות מוצריה ובשירות הלקוחות שלה

הנה כמה נקודות מיוחדות בנוגע לפעילות נספרסו בישראל:

  • מחירים: מחירי קפסולות נספרסו בישראל נחשבים יקרים יחסית למחירים במדינות אחרות.
  • תחרות: בשנים האחרונות גדלה התחרות בתחום קפסולות הקפה בישראל, עם כניסתן של חברות חדשות לשוק.
  • מחלוקות: נספרסו עוררה מחלוקות בישראל בשל סוגיות סביבתיות, כמו פסולת הקפסולות.
  • קיימות: החברה נוקטת בצעדים שונים להפחתת ההשפעה הסביבתית שלה, כמו תוכנית מיחזור קפסולות.

לסיכום, נספרסו היא חברה חזקה ומוכרת בישראל, המציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים לחובבי הקפה. החברה מתמודדת עם אתגרים כמו תחרות ונושאים סביבתיים, אך נותרת שחקן מרכזי בשוק הקפה הישראלי.

כל הדרכים ליצור קשר עם נספרסו שירות לקוחות

מוקד טלפוני: 03-9241334 או 2500*

שעות פעילות המוקד הטלפוני בין השעות:

ראשון-חמישי 8:00-20:00

שישי- 8:00-15:00

פקס: 03-9240778

כתובת למשלוח דואר:

שירות לקוחות נספרסו

שחם 36, פתח תקוה 4951729

נספרסו ברשתות החברתיות

נציב תלונות הציבור נספרסו

שחם 36, פתח תקוה 4951729

פנייה דרך האפליקציה של נספרסו

נספרסו באנדרואיד

נספרסו באפסטור

טיפים לפנייה לשירות לקוחות של נספרסו

לפני פנייה לשירות לקוחות:

  • הגדירו את הבעיה: ודאו שאתם יודעים מה הבעיה שאתם רוצים לפתור.
  • אספו מידע: ודאו שיש לכם את כל המידע הרלוונטי, כמו מספר הזמנה, דגם מכונת קפה, מספר סידורי וכו’.
  • היו מוכנים עם שאלות: כתבו מראש את כל השאלות שיש לכם.
  • היו סבלניים: ייתכן שתצטרכו לחכות זמן מה עד שתקבלו מענה.

במהלך הפנייה:

  • היו אדיבים: זכרו, נציגי שירות הלקוחות שם כדי לעזור לכם.
  • היו ברורים: הסבירו את הבעיה בצורה ברורה ותמציתית.
  • היו סבלניים: ייתכן שייקח זמן עד שהנציג יבין את הבעיה וימצא פתרון.
  • היו עקשנים: אם אינכם מרוצים מהפתרון המוצע, אל תחששו לבקש פתרון אחר.

טיפים נוספים:

  • עדיף לפנות דרך אתר נספרסו: כך תקבלו תיעוד של הפנייה והתשובה.
  • שמרו את כל התיעוד: תיעוד של שיחות טלפון, מיילים וכו’ יכול לעזור לכם בהמשך.
  • שתפו את החוויה שלכם: אם אינכם מרוצים מהשירות שקיבלתם, שתפו את החוויה שלכם ברשתות חברתיות או באתר “מידרג”.
עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!