חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תורים בפארקי שעשועים

מתקני שעשועים לילדים הם מקום בו הילדים יכולים לשחק וליהנות. אבל לא תמיד קל למצוא להם מקום לשחק בלי תור. זה יכול להיות בגלל שאין מספיק גני שעשועים, או שהקיימים יקרים מדי להורים, או שהם רחוקים מדי ממקום מגוריכם. לכן הומצאו פארקי שעשועים כמו הלונה פארק בתל אביב.

בפארקים הגדולים בעולם יש אפליקציה שעוזרת לפתור בעיות תורים אלו על ידי חיבור למתקנים עם פחות תורים. הורים יכולים להשתמש בתורים הפנויים כדי למצוא את המקומות הטובים ביותר באזור ולהגיע מהר לפני כולם כדי שלא יצטרכו לחכות בתור ארוך כשהם מגיעים לשם!

ילדים הם תמיד במרכז תשומת הלב כשזה מגיע לגני שעשועים. חשוב להם שיהיה להם מרחב בטוח בו יוכלו לשחק ולגדול, אתם לא רוצים שהם כל היום יהיו מול טלוויזיה משחקים באקס בוקס שלהם ולכן חשוב לגוון להם את שעות הפנאי.

התורים לגני שעשועים לילדים הם תוצאה של תקנות בטיחות המחייבות רווח מסוים בין הציוד. זה נעשה כדי להבטיח שיש מספיק מקום לילדים לנוע ולא להיפגע או להיפצע על ידי ילד אחר שעלול להתרוצץ לכיוונם. זה מספק תחושת סדר ובטיחות לילדים.

אבל מה זה בכלל תור?

תור הוא תור של אנשים או כלי רכב, שמחכה למשהו.

תורת התורים היא חקר התורים וההשלכות שלהם על מערכות.

ניתן להשתמש במודלים של תורים כדי לחזות את אורך התורים וזמני המתנה.

תור הוא תור של אנשים, בעלי חיים או כלי רכב שמחכים למשהו. ניתן להקטין את גודל התור באמצעות מערכת תורים. תורים לא תמיד טובים ללקוחות. הם יכולים להיות מתסכלים ולהוביל לחוסר שביעות רצון של לקוחות. כשאנחנו חושבים על תורים, אנחנו בדרך כלל חושבים על תורים בפארקי שעשועים.

הצעד הראשון לצמצום התורים הוא להבין מדוע הם מתרחשים מלכתחילה:

– לקוחות צריכים להמתין לשירות שלא ניתן לספק באופן מיידי

– לקוחות צריכים להמתין לשירות בגלל קיבולת מוגבלת

– לקוחות לא מוכנים או לא מסוגלים לקבל החלטות לגבי השירות שהם רוצים

– לתהליך יש יותר מדי שלבים איטיים

– התהליך דורש מידע שאין ללקוחות

השלב השני הוא לשקול מה ניתן לעשות כדי לצמצם את התור

פארק השעשועים הוא מקום שבו כולם רוצים להיות. אבל התור יכול להיות סיוט. כדי לצמצם את התורים בלונה פארק, עלינו לוודא שיש מספיק אנשי צוות במשמרת ושהם מאומנים היטב. הצוות צריך גם להיות מסוגל לתקשר עם הלקוחות בשפה שהם מבינים.

איך אפשר להקטין תור בפארק שעשועים?

אחת הדרכים שבהן פארקי שעשועים יכולים לצמצם תורים היא על ידי יצירת תור וירטואלי. זה המקום שבו המבקרים יכולים להזמין את מקומם בתור ולאחר מכן לחזור בזמן שהוקצו להם.

עם זאת, זה לא תמיד עובד מכיוון שחלק מהאנשים לא מוכנים לחכות שעות בתור וירטואלי בעוד שאחרים עשויים להיות שמחים לעשות זאת.

הצגת פארק שעשועים אולי נראית כמו משימה פשוטה, אבל יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון. אורך התור יכול להוות בעיה אם הוא ארוך מדי. אנשים ישתעממו ואולי אפילו יעזבו בלי לנסוע בנסיעה. זה יכול להוביל לשביעות רצון לקוחות נמוכה והפסד הכנסות. על מנת לצמצם את אורך התור, יש כמה דברים שניתן לעשות:

– המפתח הוא לוודא שיש מספיק צוות זמין בכניסה ולאורך כל התור כדי שאנשים לא יצטרכו לחכות יותר מדי זמן לפני שיעזרו להם.

– רעיון נוסף הוא לוודא שיש מספיק נסיעות זמינות לאנשים כדי שלא יצטרכו לחכות זמן רב לתורם.

– דרך נוספת תהיה לוודא שיש קיבולת סבירה בפארק השעשועים ולא מכניסים יותר מידיי אנשים

ניהול תורים הוא היבט חשוב מאוד של שעשועים ופארקים. התורים בדרך כלל ארוכים ואנשים בדרך כלל מתוסכלים כשהם מגיעים לחזית. כדי לצמצם זאת, פארקי שעשועים צריכים להעסיק מספיק צוות כדי לנהל את התור בצורה שלא יהפוך לבעיה.

אחת הדרכים לצמצם תורים היא באמצעות מערכת תורים וירטואלית, שבה לקוחות יכולים להמתין בתור מרחוק. זה יכול להיעשות דרך הטלפונים הניידים שלהם או המחשבים בבית או בעבודה. הם יקבלו הודעה כשיגיע תורם ואז הם יכולים להגיע באופן אישי, ולאחר מכן הם יופנו לנסיעה הפנוי הבאה.

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!