חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירות לקוחות נסטלה

גלידות נסטלה הן שם נרדף להנאה קרה ומתוקה. כבר למעלה מ-100 שנים, נסטלה מפנקת את חובבי הגלידה ברחבי העולם, ובישראל בפרט, במגוון רחב של טעמים, מותגים ופורמטים.

נסטלה: ענקית מזון ותיקה ומגוונת

היסטוריה:

  • נוסדה בשנת 1866 על ידי אנרי נסטלה, רוקח שוויצרי, שפיתח תחליף חלב אם בשם “Farine Lactée” (“קמח חלב”) במטרה להציל תינוקות מתת-תזונה.

  • לאורך השנים התרחבה נסטלה רבות, רכשה חברות רבות והפכה לתאגיד בינלאומי עצום.

  • בשנת 2016 רכשה נסטלה את מלוא הבעלות (100%) על חברת אסם הישראלית, ויצרה את “אסם-נסטלה”.

פעילות נסטלה:

  • נסטלה פועלת ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם.

  • מעסיקה כ-275,000 עובדים.

  • מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרי מזון ומשקאות, ביניהם:

    • מזון לתינוקות: תחליפי חלב אם, דייסות, פירות וירקות טחונים.

    • דגני בוקר: Fitness, Cheerios, Lion, Nesquik.

    • מים מינרלים: נביעות, סן פלגרינו.

    • קפה: Nescafe, Nespresso, Starbucks (ברישיון).

    • מוצרי שוקולד: KitKat, Smarties, Lion, Nestle Noir.

    • ממתקים: Milkybar, Aero, Polo, Fruit Pastilles.

    • גלידות: נסטלה, גלידה תל אביב, Eskimo, Magnum.

    • מזון לחיות מחמד: Purina, Pro Plan, Felix.

לסיכום: נסטלה היא תאגיד מזון רב-לאומי ותיק, בעל מגוון רחב של מותגים ידועים. החברה פועלת במגוון תחומים, תורמת רבות לכלכלה העולמית, אך גם סופגת ביקורת על פעילותה.

כל הדרכים ליצור קשר עם נסטלה שירות לקוחות

גלידות נסטלה טלפון 1-700-50-10-88

שעות פעילות המוקד: ימים א’ – ה’: 9:00 – 17:00

כתובת למשלוח דואר:
הרימון 2, פארק תעשיות חבל מודיעין.

נסטלה ברשתות החברתיות

נציב תלונות הציבור נסטלה

ניתן להגיע למפעל רחוב הרימון 2 פארק תעשיות חבל מודיעין – שעות פעילות – שני – חמישי 13:00 – 18:00, ימי שישי – 9:00 – 14:00 

טיפים לפנייה יעילה לשירות לקוחות גלידות נסטלה

לפני פנייה:

  • הגדירו את נושא הפנייה: האם אתם מעוניינים להגיש תלונה, לבקש החזר כספי, לקבל מידע על מוצר ספציפי, או פשוט זקוקים לעזרה?
  • אספו את כל המידע הרלוונטי: ודאו שיש לכם את שם המוצר, תאריך התפוגה, מספר אצווה, קבלה או כל מידע אחר שעשוי להיות רלוונטי לפנייתכם.
  • נסחו את פנייתכם בצורה ברורה ותמציתית: הסבירו את נושא הפנייה, ציינו את המידע הרלוונטי ומה אתם מבקשים לקבל.

במהלך פנייה:

  • היו אדיבים וסבלניים: זכרו, נציגי שירות הלקוחות שם כדי לעזור לכם.
  • הקפידו על נימוס: גם אם אתם מתוסכלים, הימנעו מהתנהגות תוקפנית או מאיימת.
  • היו ספציפיים: ככל שתציגו את בקשתכם בצורה ברורה יותר, כך גדל הסיכוי שתקבלו מענה מדויק ומהיר.
  • הקשיבו attentively: ודאו שאתם מבינים את תשובת נציג שירות הלקוחות ושאין לכם שאלות נוספות.

לאחר פנייה:

  • עקבו אחר פנייתכם: ודאו שקיבלתם מענה מספק, ושהבעיה שלכם נפתרה.
  • שתפו את חוויתכם: אם קיבלתם שירות טוב, שתפו את חוויתכם עם אחרים.

טיפים נוספים:

  • ניתן לפנות לשירות לקוחות גלידות נסטלה במגוון דרכים: בטלפון, במייל, דרך אתר האינטרנט או דרך עמוד הפייסבוק.
  • מומלץ לבחור את אופן הפנייה המתאים ביותר לנושא פנייתכם.

שעות פעילות שירות לקוחות נסטלה: ימים א’-ה’ בין השעות 8:00-18:00.

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!