בנק ירושלים נוסד בשנת שישים ושלוש של המאה העשרים, כיום הוא אחד הבנקים הבולטים בישראל עם מספר גדול של לקוחות בכל רחבי המדינה, הבנק מתבסס על לקוחות פרטיים כמו גם לקוחות עסקיים, בין היתר בנק ירושלים מעניק שירותים במגוון תחומים כמו, משכנתאות, הלוואות, פקדונות וחסכונות, אשראי עסקי, ליווי פרויקטים של נדל”ן ועוד.
לאורך השנים בנק ירושלים גדל וכל הזמן ממשיך להתעדכן במה שקורה עכשיו, תוכלו למצוא מגוון נרחב של ערוצי תקשורת בהם תוכלו לפנות לשירות הלקוחות של הבנק בכל שאלה בקשה או תלונה, אספנו עבורכם את כל הדרכים ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק ירושלים.
כל הדרכים ליצור קשר עם בנק ירושלים שירות לקוחות
שירות לקוחות ותמיכת אינטרנט 5727* או 076-8095111
כתובת למשלוח דואר: הרברט סמואל 2, ירושלים 91022
תמיכת אינטרנט טלפון: 0768096666
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: ימים ראשון עד חמישי 8:30 עד 16:30 ימים שישי וערב חג 8:30 עד 13:00 ימי חוה”מ מוקד שירות 8:30 עד 14:00 מוקד דיגיטל 8:30 עד 16:00
התכתבות עם בנקאי באס אם אס- 052-8309712
שעות פעילות ראשון עד חמישי החל מהשעה 8:30 עד 16:30 שישי וערבי חג 8:30 עד 13:00 חוה”מ 8:30 עד 14:00
משכנתאות
מוקד משכנתאות טלפון: 076-8095143 או 5726* (שלוחה 2)
שעות פעילות ימים ראשון שלישי ורביעי החל מהשעה 8:30 עד 15:30 ימים שני וחמישי 9:00 עד 14:00 ושוב בערב 16:00 עד 18:00 ערבי חג וחוה”מ 9:00 עד 12:00
בנק ירושלים ברשתות החברתיות
נציב תלונות הציבור בנק ירושלים
פקס: 076-8096039
מעקב אחר סטטוס הטיפול בתלונה: ניתן לבדוק סטטוס תלונה באמצעות מוקד השירות בטלפון 5727*,
כתובת למשלוח דואר: בנק ירושלים – היחידה לטיפול בתלונות הציבור, רח’ הנגב 2 , ת.ד 1076 קריית שדה התעופה מיקוד 70100.
שעות פעילות מוקד פניות הציבור: בימים ראשון עד חמישי בין השעות 14:00 עד 09:00 בימי חול המועד וערבי חג עד השעה 12:00.