חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכבי זימון תורים: מכבי ת”א מצטרפת לקביעת תורים אונליין

עם השנים שעוברות נראה שעידן קביעת שירותים ותורים אונליין הופך לעובדה מוגמרת, כזו שעשויה לחסל כמעט לחלוטין את צורת קביעת התורים הישנה בצורה הפרונטלית, הטלפונית או באמצעות המיילים. אחרי הזמנת תורים אונליין של דואר ישראל, קופות החולים וחברות נוספות – קבוצת הכדורגל מכבי תל-אביב מצטרפת לשירות תור אונליין לחידוש המנויים.

תור אונליין: מקופת חולים מכבי עד לקבוצת הכדורגל מכבי תל – אביב

בחודשים האחרונים קבוצת הכדורגל מכבי תל-אביב הצטרפה למהפכת קביעת התור אונליין, כאשר חידוש המנויים לעונת 2019-2020 נפתח עם האפשרות להירשם לאתר ולקבוע תור אונליין לחידוש המנויים בצורה הפרונטלית.
בדומה לארגונים, מוסדות וחברות רבות בארץ ובעולם, גם מועדון הכדורגל מכבי תל-אביב מאפשר לאוהדי הקבוצה לקבוע תור אונליין באתר.
מועדון הכדורגל הגדול ביצע צעד חשוב בהתקדמות לעידן התורים באינטרנט, צעד זה מגיע לצד שורה ארוכה של שינויי מערכת  מהשנים האחרונות, שינויים אלו הובילו להקמת מערך שיווק ודיגיטל מבית מכבי תל-אביב המציג רמה אירופאית באיכות גבוהה.

תור אונליין למנוי מכבי תל-אביב אינו דבר חדש ועם מערך השיווק והשירות המתקדם של מכבי תל-אביב – היו ארגונים וחברות שעשו זאת קודם, כאשר בין היתר ניתן למצוא את שירות תור אונליין של קופת חולים מכבי/כללית/לאומית/מאוחדת (כולל אזור מידע אישי רחב), תור אונליין בסניפי דואר ישראל, קביעת תור אונליין למשרד הפנים או הוצאת דרכון, טיפת חלב, שגרירויות ועוד.
משמעות כניסתה של קבוצת כדורגל ישראל לתחום תור אונליין (במסגרת עקיפה דרך קישור למשתמש ב”לאן” כרטיסים), מצביעה על מגמה ברורה שבה לא רק התאגידים הגדולים משקיעים מאות אלפי שקלים בהתאמות מערכות קביעת תורים אונליין, כבר כיום ובמיוחד בשנים הקרובות אנחנו צפויים לראות יותר חברות בינוניות ואפילו קטנות משתמשות בשירותי קביעת תור אונליין ברמות שונות (במסגרת כלי אוטומציה שיווקית-שירותית לעסקים).

כיצד עובד שירות קביעת תור אונליין למנויי מכבי תל-אביב?

זימון תורים מכבי תל אביב
זימון תורים מכבי תל אביב

במועדון הכדורגל התל-אביבי שמירת התור אינה אופציית רשות, לצורך חידוש המנוי באופן פרונטלי על האהודים להשתמש בשירות קביעת תור אונליין באתר, אוהד שיגיע לעמדת המנויים הפרונטלית ללא תור תקין או אף ללא תור בכלל – עשוי שלא לקבל שירות פרונטלי מטעם הקבוצה.
הקשיחות השירותית של מכבי תל-אביב נעוצה ברצון לייעל את המערכת ולחסוך לקבוצה לאוהדים בזמן, המטרה היא שיפור השירות.
טרם רכישת המנוי למשחקי הכדורגל של מכבי תל-אביב, עליכם להירשם גם למועדון האוהדים הרשמי של מכבי תל-אביב : מועדון החברות הדיגיטלי או מועדון האוהדים “FOREVER”  / .”FOREVER+”

לצורך קביעת תור אונליין למוקד המנויים של מכבי תל-אביב, עליכם להתחבר לחשבון “לאן” המקושר דרך אתר הבית של מכבי.
התור יאפשר לכם לחסוך בזמן יקר עבור סידורים ועבודה ועתיד להכניס אתכם במהירות ובקלות לעמדת חידוש המנוי.
במסגרת קביעת תור אונליין לחידוש המנוי במכבי, תצטרכו לקבוע תור מראש במסגרת ימי קבלת הקהל: א’-ה’- 10:00-17:00 וביום ו’ 9:00-13:00 (ללא קביעת התור, לא תוכלו לחדש את המנוי במקום).

תורים4you ממשיכים לעדכן אתכם בארגונים, חברות ועסקים המצטרפים לשירותי תור אונליין, מאגדים לכם את כל הגורמים המאפשרים תור אונליין ומפרטים עבורכם את כל התהליך המלא. עם הצטרפות מועדון הכדורגל של מכבי תל-אביב לשירות תור אונליין, אנחנו צפויים לראות עוד מועדוני ספורט נכנסים וגם כן ומציעים שירות תור אונליין דרך האתר.

5/5 - (2 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!