חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת חשמל החלפת משלמים

חברת חשמל החלפת משלמים

כדי לבצע החלפת משלמים בחברת החשמל, עליך למלא את הטופס “החלפת שם לקוח בנכס”. הטופס זמין להורדה באתר האינטרנט של חברת החשמל או ניתן לקבלו במוקד שירות הלקוחות.

בטופס יש למלא את הפרטים הבאים:

  • תאריך ליום החלפת השמות
  • טלפון
  • טלפון סלולרי
  • כתובת למשלוח חשבונות
  • ייעוד המקום (מגורים/עסקי)
  • שם לקוח יוצא
  • ת.ז./ח.פ. של הלקוח היוצא
  • כתובת הלקוח היוצא למשלוח החשבון הסופי
  • שם לקוח נכנס
  • ת.ז./ח.פ. של הלקוח הנכנס
  • מספרי המונים

אם מדובר בחברה, יש למלא את הפרטים הבאים:

  • איש קשר
  • תפקיד
  • טלפון
  • דוא”ל

לאחר מילוי הטופס, יש לצרף אליו את המסמכים הבאים:

  • חוזה מכירה/שכירות
  • אישור על תאריך המעבר

את הטופס והמסמכים יש להגיש באחד מהאופנים הבאים:

  • בדואר: חברת החשמל לישראל בע”מ, מחלקת רישום לקוחות, ת”ד 48, תל אביב 6100001
  • בפקס: 03-6964522
  • במוקד שירות הלקוחות: 1-800-200-103
  • באתר האינטרנט של חברת החשמל

לאחר קבלת הטופס והמסמכים, חברת החשמל תערוך בדיקה של הפרטים. אם הכל תקין, החשבון יירשם על שם הלקוח הנכנס.

במקרה של מעבר דירה, ייתכן שחברת החשמל תדרוש ממך לשלם את חשבון החשמל האחרון של הלקוח היוצא.

להלן הוראות מפורטות לביצוע החלפת משלמים בחברת החשמל:

  1. הורידו את הטופס “החלפת שם לקוח בנכס” מהאתר האינטרנט של חברת החשמל או קחו אותו במוקד שירות הלקוחות.
  2. מלאו את הטופס בפרטים הרלוונטיים.
  3. צרפו את המסמכים הנדרשים.
  4. שלחו את הטופס והמסמכים באחד מהאופנים המצוינים לעיל.

לאחר קבלת הטופס והמסמכים, חברת החשמל תערוך בדיקה של הפרטים. אם הכל תקין, החשבון יירשם על שם הלקוח הנכנס.

טפסים להורדה – טופס החלפת לקוחות חברת החשמל

לחצו כאן להורדת טופס מעבר דירה / החלפת לקוחות של חברת החשמל >>

העברת חשבון חשמל מה התהליך

כדי להעביר חשבון חשמל, עליך לעבור את התהליך הבא:

  1. השג את המסמכים הדרושים. הדבר כולל את המסמכים הבאים:

    • חוזה שכירות או מכירה
    • תעודת זהות של הלקוח היוצא
    • תעודת זהות של הלקוח הנכנס
    • מספרי המונים
  2. מלא את הטופס “החלפת שם לקוח בנכס”. הטופס זמין להורדה באתר האינטרנט של חברת החשמל או ניתן לקבלו במוקד שירות הלקוחות.

  3. צרף את המסמכים הדרושים לטופס.

  4. שלח את הטופס והמסמכים באחד מהאופנים הבאים:

    • בדואר: חברת החשמל לישראל בע”מ, מחלקת רישום לקוחות, ת”ד 48, תל אביב 6100001
    • בפקס: 03-6964522
    • במוקד שירות הלקוחות: 1-800-200-103
    • באתר האינטרנט של חברת החשמל

לאחר קבלת הטופס והמסמכים, חברת החשמל תערוך בדיקה של הפרטים. אם הכל תקין, החשבון יירשם על שם הלקוח הנכנס.

במקרה של מעבר דירה, ייתכן שחברת החשמל תדרוש ממך לשלם את חשבון החשמל האחרון של הלקוח היוצא.

להלן הוראות מפורטות להעברת חשבון חשמל:

  1. הורידו את הטופס “החלפת שם לקוח בנכס” מהאתר האינטרנט של חברת החשמל או קחו אותו במוקד שירות הלקוחות.

  2. מלאו את הטופס בפרטים הרלוונטיים, כולל:

    • תאריך ליום החלפת השמות
    • טלפון
    • טלפון סלולרי
    • כתובת למשלוח חשבונות
    • ייעוד המקום (מגורים/עסקי)
    • שם לקוח יוצא
    • ת.ז./ח.פ. של הלקוח היוצא
    • כתובת הלקוח היוצא למשלוח החשבון הסופי
    • שם לקוח נכנס
    • ת.ז./ח.פ. של הלקוח הנכנס
    • מספרי המונים
  3. צרפו את המסמכים הבאים לטופס:

    • חוזה שכירות או מכירה
    • תעודת זהות של הלקוח היוצא
    • תעודת זהות של הלקוח הנכנס
    • מספרי המונים
  4. שלחו את הטופס והמסמכים באחד מהאופנים המצוינים לעיל.

לאחר קבלת הטופס והמסמכים, חברת החשמל תערוך בדיקה של הפרטים. אם הכל תקין, החשבון יירשם על שם הלקוח הנכנס.

הערות:

  • חברת החשמל עשויה לדרוש ממך לשלם את חשבון החשמל האחרון של הלקוח היוצא.
  • אם אתה מעביר חשבון חשמל לעסק, עליך למלא את הפרטים הבאים בטופס:
    • איש קשר
    • תפקיד
    • טלפון
    • דוא”ל
עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!