חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברים בקופת חולים? פשוט תזמינו תור און ליין!

אתם חברים בקופת חולים? רוצים לקבוע תור לרופא שלכם? תעזבו את הטלפון, תנתקו את השיחה.. לנו יש פתרון עבורכם תוך דקה!

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להזמין תור דרך האינטרנט לרופא שלכם או לשירות מסוים שאתם מעוניינים דרך קופת החולים שלכם הוא להכנס לאתר שלנו, לחפש את השירות המבוקש, לעקוב אחר השלבים .. ופשוט להזמין תור!

להזמין תור באינטרנט זה כבר לא מסובך כבעבר, כיום אנו מסייעים לאלפי אנשים לקבוע תור במהירות ובקלות כמעט לכל שירות שהם צריכים ויכולים לקבוע תור דרך המחשב, הטאבלט, הטלפון ולמעשה מכל מקור אינטרנט.

כללית זימון תורים

היום כבר לא צריך לחכות חצי שעה בטלפון לנציג שירות כדי להזמין תור לרופא שלכם שאתם לא מרגישים טוב, או אפילו רק בשביל לקחת הפניה לצילום או לקבלת ימי מחלה.. אתם פשוט קובעים באינטרנט מתי הכי נוח לכם להגיע אל הרופא, מגיעים בתור שקבעתם ונכנסים במהירות!

להזמנת תור לקופת חולים כללית לחצו : כללית זימון תורים

לקביעת תור לזימון תורים של לאומית לחצו על הקישור

למעבר למכבי זימון תורים – הקליקו פה

לפרטים כיצד מזמינים תור אונליין לקופת חולים מאוחדת לחצו כאן

יעיל? פשוט? איך לא חשבו על זה קודם? זה אתם אמרתם!

 

לאילו קופות חולים בישראל אפשר להזמין תור באינטרנט?

בכללי, ניתן להזמין תור אונליין לכל קופת החולים בישראל דרך האתר של קופת החולים און ליין. עם זאת, כדי להזמין תור דרך אתר קופ”ח און ליין, יש לבדוק האם הקופה המטפלת בך מופיעה ברשימת הקופות המופיעה באתר. במידה והקופה לא מופיעה, יש לפנות לקופת החולים ישירות על מנת לקבוע תור לטיפול במקום.

יש לציין כי לאור התנאים הבריאותיים המתפתחים בזמן האחרון, כמה קופות חולים מוציאות לפועל יוזמות להזמנת תורים אונליין כדי להפחית את הצורך בפגישות פנים אל פנים ולמנוע התקבלות בסניפי הקופות חולים.

איך להזמין תור לרופא שלי באינטרנט?

כדי להזמין תור לרופא שלך באינטרנט, ישנם מספר אפשרויות:

  1. דרך האתר של המוסד הרפואי: רוב המוסדות הרפואיים מציעים אפשרות לזימון תורים דרך האתר שלהם. ניתן להיכנס לאתר, לבחור ברופא או המרפאה הרצויים ולבחור את הזמן והתאריך המתאימים עבורך.

  2. דרך אפליקציות: קיימות אפליקציות רבות של מוסדות רפואיים וקבוצות רפואיות שונות, המאפשרות לך לזמן תורים לרופא שלך דרך הטלפון הנייד שלך.

  3. דרך פורטלי זימון תורים: קיימים פורטלי זימון תורים כמו כללית און ליין שמאפשרים לך לזמן תורים לרופא שלך באופן מרוכז ובצורה נוחה.

בכל אחת מהאפשרויות האלו, תצטרך לבחור ברופא או במרפאה המתאימים עבורך, ולבחור את הזמן והתאריך המתאימים עבורך. חשוב לציין כי הזמנת תור דרך האינטרנט נועדה לזמן תור לקבלת טיפול ברפואה כללית ולא למצבי חירום או חשובים במיוחד. במקרה של מצב חירום או מצב רפואי חשוב, עליך ליצור קשר מהיר יותר כמו שיחת טלפון או וואטסאפ.

5/5 - (1 vote)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!