חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כבדי שמיעה? זה הזמן להזמין תור כמו כולם

יש לכם בעיות שמיעה? יש היום בעיה רצינית אצל כל קופות החולים בהנגשת קביעת התורים לחירשים וכבדי שמיעה.

אם אתם צריכים לקבוע תור לבדיקת שמיעה בקופת חולים כללית, מכבי, מאוחדת או כל קופה אחרת אתם תתקלו בבירוקרטיה מסורבלת וממושכת שבמהלכה תצטרכו ליצור קשר טלפוני. משמע להזמין תור לבדיקת שמיעה דרך מוקד טלפוני של הקופה, בזמן שאתם לא שומעים או בעלי מוגבלות מבחינת השמיעה שלכם. הזוי לא? הנכות שלכם היא שאתם לא שומעים טוב, אז במיוחד תיווצר לכם בעיה להזמין תור לבדיקת שמיעה דרך הטלפון.

תור קופת חולים לכבדי שמיעה
תור קופת חולים לכבדי שמיעה

קופת חולים כללית מציגה באתר שלה מידע שהיא מנגישה שירותיה לנכים ומאפשרת לבצע שיחת וידאו או שליחת פרטים למייל אך לצערנו אפשרויות אלו אף פעם לא זמינות או מקבלות מענה הולם.

רבים מכבדי השמיעה בישראל נאלצים להגיע למרפאה עצמה רק בשביל להזמין עבורם תור. יש הרבה אנשים בעלי נכות מסוג זה שפשוט מוותרים על קבלת טיפול רפואי בעקבות התהליך הלא נעים הזה. כמו כן, לעיתים קופת החולים מנסה ליצור קשר עם מטופליה, אך עושה זאת דרך הטלפון. בלי הבנה שהם לא יכולים לשמוע כראוי.

תור לבדיקת שמיעה
תור לבדיקת שמיעה

כיום המוקד הטלפוני מבקש להזין פרטים אישיים לתיאום בדיקות או קביעת תור לרופא כזה או אחר. כיום, הרבה חירשים וכבדי שמיעה פשוט נאלצים שיהיה לידם אדם ששומע טוב בכדי שיעזור להם לקבוע תור..הרגשה של חוסר אונים ותלותיות באדם האחר.

אנו מציעים לקופות החולים להנגיש את השירות לכבדי השמיעה..שתהיה אפשרות לכולם להזמין תור בלי חשש, ניתן לעשות זאת דרך מייל, צ’אט עם נציג, סמס, וואטאפ, שיחת וידאו (שבצד השני יעמוד אדם אשר קורא את שפת הסימנים ויוכל לסייע כראוי). וחשוב שיהיה מענה מהיר לכל בקשה.

נכון להיום, הרבה קופות חולים מאפשרות להזמין תור באינטרנט ללא צורך להתקשר למוקד הטלפוני של הקופה. להלן האפשרויות העומדות בפניכם בנוגע להזמנת תור אונליין:

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!