חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תור לקופת חולים – המתנה ארוכה והבעיה ידועה

לפניכם כתבה מתוך ישראל היום שבה נכתב על הבעיה הגדולה שיש לקופות החולים לגבי זמני ההמתנה לתור.

הבחורה שעליה נכתבה הכתבה נואשת מכיוון שהיא כבר זמן רב מנסה לקבוע תור לקופת חולים לבדיקה של רופא עור..אך למעשה היא לא מצליחה לתפוס את הרופאים כי הם פשוט לא זמינים..אז איך היא תוכל לקבוע תור?
בעיה זו מוכרת כמעט לכולנו! לרופאים אשר נחשבים מומחים בתחומם כמו אורתופד, רופא עור, רופא עניים, וכו’ אין תורים פנויים – קרובים אך אם תוכלו להמתין כמה שבועות או חודשים תוכלו למצא תור פנוי בשעה כזו או אחרת. אם אתם מחפשים רופא עם התמחות על כמו מומחה כף יד התור הראשון שיהיה פנוי הוא יהיה הרבה יותר רחוק ממה שחשבתם. כל זה כמובן שאתם לא מטופילם אצל מישהו ספציפי ומוכנים ללכת לכל מי שפנוי בכל מקום בישראל..אם תרצו את הרופא הספציפי שלכם..תצטרכו להמתין אולי גם חצי שנה!!

זה לא קורה בקופת חולים אחת – אלא קורה בכל הארבע המרכזית – זימון תורים כללית, מאוחדת, לאומית וגם בקופת חולים מכבי. כולן מציעות מספר גדול של רופאים כלליים אך מספר קטן של רופאים מקצועיים ומומחים..ואלו מקבלים גל גדול של מטופלים ועובדים לרוב רק יום בשבוע, ובמקרה הטוב פעמיים בשבוע, דבר אשר סותם את מערכת זימון התורים חודשים קדימה מכיוון שהרופאים מעדיפים לעבוד בצורה פרטית.

אם תצטרכו להמתין לבדיקה שגרתית, ואתם לא סובלים מכאב או בעיה קריטית..אתם יכולים להמתין. אך מה קורה כאשר מדובר בכאב עוצמתי בלתי נגמר או חס וחלילה מקרה קריטי לטיפול מהיר?

אחת הטענות שעלו בכתה היא שקופות חולים בעלות אינטרס פרטי לייצר עיכובים בתורים בכדי להביא את המטופלים בקופת החולים למצב שבו הם פונים לרופאים פרטיים ובכך קופות החולים חוסכות כסף שאותו הם לא משלמים לרופאים. כך גם הרפואה הפרטית והיקרה פורחת מיום ליום מכיוון ששם זמני ההמתנה קצרים יותר.

אז בכדי לפתור את הבעיה.. אנו מזמינים אתכם להכנס לאינטרנט ולצפות בפורטל זימון התורים שלנו כיצד אתם יכולים להזמין תור קרוב לקופת החולים שלכם. יכול להיות שבדיוק עכשיו מישהו ביטל תור למחר ואתם יכולים לתפוס אותו במקום לחכות כמה חודשים!!

תור באינטרנט - פותר הכל
תור באינטרנט – פותר הכל
עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!