חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בנק יהב שירות לקוחות

בנק יהב מציע מגוון ערוצי שירות לקוחות, כולל:

  • מוקד יהב ישיר שירות טלפוני: 2616* או 02-5009911
  • שירות בנקאות באינטרנט: www.bank-yahav.co.il
  • אפליקציה לנייד: Bank Yahav
  • שירות לקוחות בוואטסאפ
  • דואר אלקטרוני: שירות לקוחות

מוקד שירות טלפוני

מוקד שירות טלפוני של בנק יהב זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. מוקד השירות מספק מגוון שירותים, כולל:

  • מידע על מוצרים ושירותים
  • פתרון בעיות טכניות
  • הזמנת תור לסניף
  • טיפול בפניות ותלונות

שירות בנקאות באינטרנט

שירות בנקאות באינטרנט של בנק יהב מאפשר ללקוחות לבצע מגוון פעולות בנקאיות באופן מקוון, כולל:

  • ניהול חשבונות
  • ביצוע העברות
  • הזמנת כרטיסי אשראי
  • רכישת מוצרים ושירותים

אפליקציה לנייד

אפליקציית הבנק של בנק יהב מאפשרת ללקוחות לבצע מגוון פעולות בנקאיות באופן נייד, כולל:

  • ניהול חשבונות
  • ביצוע העברות
  • הזמנת כרטיסי אשראי
  • רכישת מוצרים ושירותים

שירות וואטסאפ

שירות וואטסאפ של בנק יהב מאפשר ללקוחות לקבל מענה לשאלות ולפניות באופן מיידי. השירות זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

פקס

ניתן לפנות לשירות לקוחות של בנק יהב באמצעות פקס. כתובת הפקס היא 02-501-0062.

דואר אלקטרוני

ניתן לפנות לשירות לקוחות של בנק יהב באמצעות דואר אלקטרוני. כתובת הדוא”ל היא שירות לקוחות.

ביקורות על שירות לקוחות בנק יהב

ביקורות על שירות לקוחות בנק יהב הן בדרך כלל חיוביות. לקוחות רבים מדווחים על שירות אדיב ומקצועי. עם זאת, ישנם גם לקוחות שדיווחו על זמן המתנה ארוך בקו הטלפוני ובעיות בפתרון בעיות טכניות.

המלצות לשירות לקוחות בנק יהב

להלן מספר המלצות לקבלת שירות לקוחות איכותי מבנק יהב:

  • השתמשו בערוצי השירות הדיגיטליים: שירות בנקאות באינטרנט ואפליקציית הבנק מאפשרים לכם לבצע מגוון פעולות בנקאיות באופן עצמאי, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
  • הזמינו תור לסניף: אם אתם זקוקים לשירות אישי, תוכלו להזמין תור לסניף בנק יהב.
  • השתמשו בשירות וואטסאפ: שירות וואטסאפ מאפשר לכם לקבל מענה לשאלות ולפניות באופן מיידי.
  • פנו לשירות לקוחות בכתב: אם אתם לא מרוצים מהשירות שקיבלתם, תוכלו לפנות לשירות לקוחות בכתב.

בנק יהב שירות לקוחות שעות פעילות

  • זמני טיפול בפניות כתובות:
    • ימים ראשון, שלישי וחמישי: עד השעה 14:00 – טיפול באותו יום העסקים, לאחר השעה 14:00 – טיפול ביום העסקים הבא.
    • ימים שני ורביעי: עד השעה 17:00 – טיפול באותו יום העסקים, לאחר מכן – טיפול ביום העסקים הבא.
    • יום שישי: עד השעה 12:00 – טיפול באותו יום העסקים, לאחר מכן – טיפול ביום העסקים הבא.
    • יום בו הסניף סגור – טיפול ביום העסקים הבא.
  • נושאי פניות נוספות:
    • טיפול בחובות בעייתיים – ניתן לבחור בנושא “טיפול בגביית חובות” או לפנות בטלפון 02-5009781.
    • העברת פעילות/סגירת חשבון – ניתן לבצע דרך אתר האינטרנט של הבנק.

טיפול בפניות כתובות

פניות כתובות הן פניות שנשלחות לבנק בדואר, באמצעות דואר אלקטרוני או באמצעות פקס.

זמן הטיפול בפניות כתובות תלוי בשעות פעילות הסניף וביום הקבלה של הפניה.

טיפול בחובות בעייתיים

לקוחות עם חובות בעייתיים יכולים לפנות לשירות לקוחות בנק יהב בנושא טיפול בחובות.

הפנייה בנושא זה יכולה להתבצע באמצעות הטלפון, הדואר האלקטרוני או הפקס.

העברת פעילות/סגירת חשבון

לקוחות המעוניינים להעביר את פעילותם לחשב אחר או לסגור את חשבונם יכולים לבצע זאת דרך אתר האינטרנט של בנק יהב.

התהליך פשוט ומהיר ודורש רק כמה פרטים בסיסיים.

5/5 - (3 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!