חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אל על שירות לקוחות

חברת אל על היא חברת התעופה הלאומית של מדינת ישראל. החברה הוקמה בשנת ארבעים ושמונה של המאה העשרים והפכה להיות חברת התעופה הראשונה שפעלה בישראל שעל זנבות המטוסים שלה מתנוסס בגאווה דגל ישראל.

לאורך השנים חברת אל על המשיכה לצמוח ועל אף שהחברה הופרטה לפני לא מעט שנים היא ממשיכה להיות חברת התעופה הלאומית של ישראל. כיום החברה מפעילה יותר משבעים ושבע נקודות מכירה בארץ ובעולם ומעניקה שירות למאות אלפי טסים.

לחברה יש קווים מנחים ברורים בהם היא מנסה לעמוד ולהעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה, אל על מדורגת בין אחת מחברות התעופה היעילות ביותר בעולם. חברת אל על מפעילה שירות לקוחות רחב ומציעה מגוון אפשרויות ליצירת קשר, ניתן לפנות לאל על שירות לקוחות בכל בקשה שאלה או תלונה, אספנו עבורכם את דרכי התקשורת מול חברת אל על שירות לקוחות

איך מדברים עם אל על? איך אפשר להשיג נציג אל על בטלפון?

פרטי שירות לקוחות אל על חברת תעופה

טלפון שירות לקוחות:
  03-977-1111 או 2250*

מייל: Telloren@elal.co.il

כתובת מייל לבעלי מוגבלויות: nagish@elal.co.il

כתובת למשלוח דואר: כתובת: אל על נתיבי אויר לישראל בע”מ ת.ד. 41 נמל תעופה בן גוריון 7015001

שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: ימים ראשון עד חמישי:  09:00 עד 19:00 יום שישי: 08:00 עד 13:00 מוצאי שבת: 20:00 עד 23:30

מדיה חברתית

אל על וואטסאפ

אל על פייסבוק

אל על אינסטגרם

אל על יוטיוב

שעות פעילות מוקד הדיגיטל של אל על:
מים ראשון עד חמישי:  08:00 עד 17:00
יום שישי: 08:00 עד 13:00

מוקד לקוחות יוקרה

טלפון: 03-977-1000 

שעות הפעילות:
ימים ראשון עד חמישי: 09:00 – 19:00
יום שישי: 08:00 – 13:00
מוצאי שבת: 20:00 – 23:30 

בשעות הפעילות: ימים ראשון עד חמישי: 08:00 – 23:00

פניות הציבור

כתובת למשלוח דואר: ת.ד 137 נמל תעופה בן-גוריון, 7015001 

טלפון: *6663 או 03-9723333

4.1/5 - (84 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!