שירות לקוחות תנובה

חברת תנובה היא קונצרן המזון הגדול ביותר בישראל, תנובה הוקמה בשנת אלף תשע מאות עשרים ושש ומאז הפכה היות החברה המובילה אשר מספקת מוצרי חלב, ביצים, עופות וירקות ופירות, לאורך השנים החברה גדלה והתפתחה הכניסה מוצרים נוספים והפכה להיות מותג שכל אחת ואחד מכירים בישראל, החברה מחזיקה תחת כנפיה מותגים רבים כמו למשל סנפרוסט או מאמא עוף כל החברות הן תחת חסותה וכל פנייה של צרכנים תעשה ישירות לתנובה.

כיום לכולנו יש מוצרים של תנובה במקרר, החברה מייצרת אלפי סוגים שונים של מוצרים שונים ומעסיקה אלפי עובדים במפעלים בכל רחבי העולם, זה רק טבעי ואנושי שיהיו טעויות ותקלות ולעיתים באמת קורה שקנינו מוצר פגום, במקרה כזה או כל בעיה ושאלה ניתן לפנות לחברה בכמה דרכים ולקבל מענה.

שירות לקוחות חברת תנובה - כל ערוצי ההתקשרות עם חברת תנובה

כתובת הזאת אתם יכולים לבצע מספר פעולות, תלונה על מוצר, לשתף את החברה ברעיון, לשאול שאלה או להגיש בקשה, חשוב להיות עניינים ולתאר את הבעיה או הבקשה בצורה נכונה.

כתובת למשלוח דואר: מוקד צרכנים ת.ד 403 אשקלון 78100301 

מספרי טלפון של מוקדי שירות הצרכנים של קבוצת תנובה 

  • מאמא עוף 1800352555
  • אדום אדום 1800200771 
  • בשר ודגי תנובה 1800300220 
  • מעדנות 1800282844 
  • מוצרי חלב 1800666244 
  • טירת צבי 1800262728 
  • אוליביה 1800391200 
  • הרדוף המחלבה 1800558899 
  • ביצי תנובה 1800252424 
  • סנפרוסט 1800282844 
  • מיטלס פארם 1800071004 

שעות פעילות בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 09:00 עד 16:00

כדאי לקחת בחשבון שהחל מהשעה 14:30 – ניתן לפנות לשירות הצרכנים באמצעות טופס הפנייה באתר בלבד, אותו אתם יכולים למצוא בכתובת האינטרנט של החברה

כמו כן באתר האינטרנט של החברה יש אפשרות לשיחת צ’אט מהירה עם נציג שירות לקוחות, את השירות ניתן למצוא בקלות בצד השמאלי של המסך תראו שם כפתור אדום גדול עליו כתוב שירות הצרכנים הדיגיטלי, כדי להתחיל בשית הצ’אט עליכם לבחור בין שלושה אפשרויות, הגשת תלונה, שיתוף רעיון, או לשאול שאלה.

פנייה בשל בעיות נגישות באתר: פרטי יצירת קשר עם רכז הנגישות של קבוצת תנובה: 

אברי לאופר מייל: avril@tnuva.co.il

5/5 - (8 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!