למה אנשים מזמינים תור באינטרנט? להלן נתוני המחקר!

shortcodes_slider_41. סיבה דמוגרפית
מי שמשתמש נכון להיום באינטרנט בצורה מאסיבית מבחינה דמוגרפית הם אנשים בני גיל 25-34 בממוצע. בנוסף, קבוצת גיל זו מראה העדפה גבוהה לשימוש בתזמון תורים מקוון. לכן, אופציית קביעת תורים אונליין יכולה למנף עניין מובהק זה כדי לטפל ולתת שירות בעיקר לקבוצת גיל זו. אפשר גם לומר שיש כאן כוונה לשימור ורכישה של קהל יעד וכחלק ממערך אסטרטגי.
2. תזמון תורים באינטרנט מפחית עומס על צוות המשרד
על פי הסקר, 34 אחוזים של מינויים, נותני שירות, חולים ועוד.. אשר מתכננים לקבוע תור באינטרנט עושים זאת לא בשעות פעילות , אלא לאחר שהמשרד או המרפאה סגורה. משמעות הדבר היא כי על ידי מתן אופציה לאנשים לקבוע תור בזמן הפנוי שלהם 24/7 מאפשרת נוחות של זימון תור מקוון, שיטות אלו יכולות להגדיל את מספרם של המינויים, הלקוחות, הכוללים במקביל צמצום העבודה המשרדית של העסק או המרפאה. למשל חיסכון בזמן טלפוני עם אנשים המעוניינים לקבוע תור או אנשים המעוניינים להגיע למקום עצמו כדי להזמין תור.
3. תזמון באינטרנט חוסך תורים ארוכים
לפי מחקר רק 6 אחוז מסך קביעות התורים באינטרנט היו הזמנת תורים באותו יום. כי הרוב קובעים כמה ימים קודם כדי שזה יסתדר להם בלו”ז השבועי. ורק 20 אחוזים קובעים ליום למחרת. בכך בעל עסק או נותן שירות חוסך לעצמו את האי ודאות שאנשים יגיעו ללא תור או ללא הודעה או הכנה מוקדמת.
4. הפחתת ביטול תורים
בעזרת קביעת תור בטלפון, מס’ האנשים שמתקשרים להודיע על ביטול הוא נע באיזור ה-10 אחוז בלבד. לכן, על ידי קביעת תור באינטרנט על פי המחקר האחוזים עלו ל-14 אחוז. משמע, אילו שמזמינים תור באינטרנט ומעוניינים לבטל, חוזרים לאותו אתר/אפליקציה ומבצעים ביטול תור ידנית. למעשה שיטת התזמון תור מקוון מסייעת לנותני השירות לצמצם את כמות מבטלי התורים.

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!