Search
Close this search box.

אמריקן איירליינס שירות לקוחות

אמריקן איירליינס היא חברת תעופה אמריקאית גדולה ומובילה, הפועלת משנת 1930. החברה נוסדה בשם American Airways ומתחילה לפעול כחברת תעופה בשנת 1934, ומאז הפכה להיות אחת החברות הגדולות ביותר בעולם. החברה מפעילה טיסות פנימיות ובינלאומיות, וכן מספקת שירותי תעופה למטעם חברות אחרות באמצעות תוכנית ה- One World.

כיום, אמריקן איירליינס מפעילה מספר גדול של טיסות בכל העולם, ומציעה שירותים מקיפים לנוסעים, כולל שירותי נוחות במהלך הטיסה, שירותי קייטרינג וכו’. החברה עובדת עם מגוון חברות שותפות ומספקת לצרכי הנוסעים אפשרויות רבות לבחירת מטוסים, תאריכים ומטרות טיסה.

סירוב לספק שירותי לקוחות ברמה גבוהה הוא מערך חשוב וקריטי עבור אמריקן איירליינס. החברה מציעה שירות לקוחות מקיף ומקצועי, ומנסה לפתור במהירות וביעילות כל בעיה או שאלה שעלולה להיות ללקוחותיה. אמריקן איירליינס זמינה לקוחותיה במגוון ערוצי תקשורת שונים.

אספנו עבורכם את כל הדרכים בהן ניתן ליצור קשר עם חברת אמריקן איירליינס, לכל שאלה בקשה או תלונה.

כל הדרכים ליצור קשר עם אמריקן איירליינס שירות לקוחות

טלפון לשירות הלקוחות של אמריקן איירליינס: מתוך ארצות הברית: 1800-433-7300 

מחוץ לארצות הברית: ניתן למצוא את מספר הטלפון המתאים על ידי בחירת המדינה בדף ״צור קשר״ באתר האינטרנט של אמריקן איירליינס. 

טלפון בישראל: 03-7219497. טלפון חברה בחו”ל: 1-800-433-7300.

כתובת למשלוח דואר:
כתובת של משרדי אמריקן איירליינס: American Airlines Group P.O. Box 619616 DFW Airport, TX 75261-9616 

אמריקן איירליינס ברשתות החברתיות

הגשת תלונה על אמריקן איירליינס

אם ברצונכם להגיש תלונה על שירות הלקוחות של אמריקן איירליינס, ישנם מספר דרכים לעשות זאת: 

הטובה ביותר היא לפנות ישירות לצוות התמיכה בחברה, באמצעות דוא”ל או טלפון. ניתן למצוא את מספרי הטלפון וכתובות הדוא”ל של צוות התמיכה של אמריקן איירליינס על דף האינטרנט של החברה. 

ניתן להשתמש בטופס תלונה אונליין כדי להגיש תלונה. הטופס זמין באתר האינטרנט של אמריקן איירליינס ומספק אפשרות להגיש תלונה בקלות ובמהירות. בנוסף, ניתן להשתמש ברשתות החברתיות של אמריקן איירליינס, כגון טוויטר או פייסבוק, כדי להגיש תלונה או לפנות לצוות התמיכה. 

כדי לקבל מענה מהיר ויעיל על התלונה שלך, חשוב לספק את כל הפרטים הרלוונטיים, כגון מספר הטיסה, תאריך הטיסה וסוג התלונה. כמו כן, חשוב לכתוב בצורה ברורה ומדויקת את התלונה שלך, כדי לאפשר לצוות התמיכה לטפל בה בצורה הטובה ביותר.

5/5 - (3 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!