חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

7 טיפים לבעלי עסקים לגבי הזמנת תורים

מיקום, מיקום, מיקום! בתחום הנדל”ן היזמים אומרים שהמיקום הוא הכל. הדבר נכון גם לגבי אתרי אינטרנט. המיקום הנכון והסגנון של האתר שלכם יעזור לכם לתזמן פגישה עם לקוחות פוטנציאליים – זה הדבר החשוב. אנחנו אומרים לך מה עובד ומה לא.

טיפ לעסקים להזמנת תור
טיפ לעסקים להזמנת תור

שקול הצבת קישורים להזמנת תור בכל מקום שבו לקוחות עשויים להתעניין בתזמון תור.
1. דף הבית: דף הבית שלך הוא מקום מצוין עבור לקוחות קיימים כדי לגשת מתזמן פגישה מקוון שלך. הם יהיו במרחק קליק אחד מהזמנת פגישה חדשה אתך.
2. דפי שירות: עבור כל דף באתר שלך המתאר שירות או קבוצה של שירותים שתרצה לספק גישה מהירה מתזמן מקוון. להקל על אותם יוזרים להפוך ללקוחות כאשר הם רואים משהו שהם רוצים.
3. היה עקבי: מקם את הקישורים באותו מיקום יחסי בכל עמוד. הלקוחות שלך יעריכו את הקלות שבה הם יכולים למצוא ולנווט אל מתזמן מקוון.
4. חשיבות: הפוך את הקישורים למודגשים יותר, כך שלקוחות לראות אותם במהירות כפי שהם לסרוק את הדף. מקם את הקישור ליד החלק העליון של הדף.
5. ניסוח: מה הקישור שלך אומר? שוב, חשוב להיות בקנה אחד עם סגנון הניסוח של אתר האינטרנט שלך. הנה כמה רעיונות לאתר שלך:
“הזמן תור עכשיו”
“קבע פגישה”
“תור אונליין”
6. אל תניח את הקישור ליד תחתית הדף. אם הלקוחות שלך צריכים לגלול למטה כדי למצוא את הקישור להזמין פגישות באינטרנט, זה אומר שהרבה לקוחות יחמיצו את זה ולמעשה יהיו פחות פגישות שייקבעו לך באתר רק בגלל שלא מצאו היכן הקישור להזמנת תור.
7. הימנע מהצבת הקישור שלך בתמונות מסוג באנר. אם זה נראה כמו פרסום רוב המשתמשים יתעלמו ממנו. משתמשים מוצאים קישורים מונפשים המסיחים את דעת ומטרידים.

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!