חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הידעת שאפשר להזמין תור מראש לבנק? כל הפרטים כאן!

כבר לפני מגפת הקורונה הבנקים ברחבי ישראל אפשרו ללקוחות שלכם להזמין תור מראש לבנק – ככל שהבנק שלכם גדול יותר, כך האפשרויות לזימון תור באינטרנט לבנק יהיו רחבות ונוחות יותר.
זימון תור מראש לבנק הפועלים, זימון תור לסניף בנק לאומי, הזמנת תור לבנק דיסקונט, הזמנת תור לבינלאומי או לאוצר החיל, זימון תור לבנק יהב וגם הזמנת תור לבנק מזרחי טפחות – כל האפשרויות במקום אחד!

מהפיכת הזמנת תור מראש לבנק
הבנקים השונים מתחרים אחד בשני מי יספק שירות טוב יותר ללקוח, אחד המאפיינים החדשים מהשנים האחרונות הגורמים ללקוחות לעבור מבנק לבנק הוא השירות שניתן בבנק.
מגפת הקורונה הדגישה לכל הבנקים את הצורך הקריטי בזימון תור מראש וכיום כל הבנקים מציעים את האפשרות להזמין תור מראש לבנק.

העידן הדיגיטלי הוביל את הבנקים לספק אפשרויות שונות לקביעת תור אונליין לבנק, בעוד שהדור הצעיר שופט גם את היכולות הדיגיטליות גם הדור המבוגר התקדם לביצוע פעולות וקבלת מידע דרך האינטרנט, כאשר קביעת תור מראש היא אופציה נפוצה.
ההשקעה לא באה רק מהרצון להתחרות ברמת השירות – כל פעולה המבוצעת דרך האתר או אפליקציה עשויה לחסוך את ההגעה לסניף ובכלל, גם קביעת התור לסניף הבנק דרך האינטרנט חוסכת לבנק בעלויות רבות.
הלקוחות הבאים אינם חייבים לקבוע תור מראש לבנק: מעל גיל 65 (בנק הפועלים) או מעל גיל 70 (שאר הבנקים), לקוחות עם מוגבלות, נשים בהריון ולקוחות המציגים “פטור מתור”.

זימון תור לבנק הפועלים לאומי דיסקונט הבינלאומי אוצר החיל בנק יהב בנק מזרחי טפחות

אפשרות ראשונה – מחייגים למוקד 2408* וקובעים תור עם נציגי הבנק לסניף הרצוי.
אפשרות שנייה – נכנסים לאפליקציית בנק הפועלים, בתפריט האפשרות בחרו באפשרות “תור לסניף”, בחרו בסניף ובשירות הרצוי, שעה, מקום ואישור.
אפשרות שלישית – היכנסו לאתר קביעת פגישה עם בנקאי בנק הפעולים – לחצו כאן.
הקלידו את שמכם המלא, תעודת זהות ומספר הטלפון שלכם לצורך אימות שליחת הקוד (רק ללקוחות הבנק). את קוד האימות שקיבלתם ב SMS הזינו באתר בנק הפועלים, בחרו את הסניף, לחצו על אפשרות “פגישה עם בנקאי” ולאחר מכן את סוג השירות הרצוי. במסך האחרון בחרו תאריך ושעה רצויה ואשרו את הזמנה. מומלץ להגיע כמה דקות לפני הפגישה ולא לאחר את התור שנקבע מראש.

זימון תור מראש לבנק לאומי

אפשרות ראשונה – מחייגים למוקד 5522* וקובעים תור לבנק לאומי עם נציגי הבנק.
אפשרות שנייה – נכנסים לאפליקציית בנק לאומי, היכנסו לתפריט (משולש כחול) ובחרו באפשרות “הזמן פגישה”, בחרו בנושא וסניף ולאחר מכן בחרו בתאריך והשעה הרצויים.
אפשרות שלישית – היכנסו לאתר הזמנת פגישה לבנק לאומי – לחצו כאן או היכנסו ישירות אל המשתמש האישי שלכם.
לחצו על “הזמנת פגישה באתר”, האתר יוביל אתכם לכניסה לחשבון שלכם, הזינו את המשתמש והסיסמה והיכנסו לחשבון האישי שלכם. לחצו על סימן השאלה הכחול בחלק העליון בצד שמאל במסך (קטגורית “עזרה”). לחצו על “הזמן פגישה”, בתפריט שיפתח בחרו את השירות אותו תצטרכו, לחצו על “המשך להזמנת פגישה”, בחרו את הסניף הקרוב אליכם (המערכת תציג לכם את פרטי הסניף המלאים) ואז לחצו על המשך, המערכת תציג לכם את הטלפון שלכם (בדקו שאכן זה מספר הנייד המעודכן), בחרו את אחת הפגישות הקרובות או לחצו על “מועד אחר” לבדיקת מועדים נוספים ולחצו על התור הרצוי. בסיום המערכת תכתוב לכם כי הפגישה שלכם נקבעה בהצלחה עם הפרטים המלאים על הפגישה והסניף.

למרות גודלו של בנק דיסקונט, נכון להיום מוצעות 2 אפשרויות לקביעת תור מראש לבנקאי בדיסקונט: חיוג למוקד הטלפוני של דיסקונט או דרך אפליקציית דיסקונט.
קביעת תור לסניף דיסקונט דרך האתר עדיין לא מתאפשרת.

אפשרות ראשונה – מחייגים למוקד 6111* וקובעים תור לבנק באמצעות נציג טלפוני של דיסקונט.
אפשרות שנייה – אם אין ברשותכם את אפליקציית דיסקונט, הורידו אותה.
לחצו על “כניסה לחשבונך” והזינו את הסיסמה למשתמש האישי שלכם (בדומה למשתמש של הבנק).
לחצו על התפריט בצורת 3 שורות לרוחב הממוקם בחלק העליון של המסך בצד ימין, גוללו לקטגוריה השלישית “קשר עם הבנק” ובחרו ב”פגישה עם בנקאי”, במסך הבא תוכלו לשנות את נושא הפגישה בלחיצה על העיגול העגול באמצע, לחיצה עליו תפתח לכם 6 נושאים לבחירה, אם הנושא שהופיע הוא לא הנושא הרצוי בחרו אחר ולחצו המשך (הפעילות הנפוצה ביותר היא “תור לשירותי קופה” והיא תופיע לכם כברירת מחדל.
לבסוף בחרו יום והשעה הרצויים ולחצו על המשך.
בסיום תתבקשו להזין את מספר הנייד שלכם או שזה יעלה אוטומטית במערכת, לאחר אישור התור תקבלו SMS עם פרטי התור וכן SMS נוסף עם תזכורת ביום התור לסניף דיסקונט שבחרתכם.
התור ישמר עבורכם עד רבע שעה מהמועד שנקבע.

זימון תור מראש לבנק דיסקונט

קביעת תור לבנק לאומי או לבנק אוצר החיל מתאפשרת באמצעות האתר והמוקד.
אפשרות ראשונה – מוקד הבינלאומי ובנק אוצר החיל 3009*, מבקשים מהנציג לקבוע עבורכם פגישה מראש לסניף הבינלאומי או אוצר החיל שלכם.
אפשרות שנייה –  עבור הבינלאומי – לחצו כאן.
עבור אוצר החיל – לחצו כאן.
כל מה שתצטרכו לעשות הוא ללחוץ על כפתור “לתיאום פגישה באתר”, לאחר מכן להיכנס עם קוד המשתמש שלכם והסיסמה או דרך ההזדהות של האפליקציה.
לאחר מכן המערכת תוביל אתכם לבחירת יום ושעה עם בנקאי בסניף.

זימון תור מראש לבנק הבינלאומי או בנק אוצר החיל

בנק יהב מעודדים אתכם לבצע את הפעולות באתר ובאפליקציה.
אם תרצו לקבוע תור מראש תצטרכו להשאיר פרטים, לבחור את הסניף, להקיש את קוד האבטחה שיופיע לכם המסך, ללחוץ “שלח” ונציג יחזור אלכם לתיאום פגישה.
אפשרות נוספת היא להתקשר למוקד בנק יהב 2617* ולקבוע תור מראש לסניף עם נציג המוקד.

זימון תור מראש לבנק יהב

נכון להיות בבנק מזרחי האופציה לקביעת תור תתבצע מול נציג, בעידוד לביצוע הפעולות דרך האתר או האפליקציה.
אפשרות ראשונה – להיכנס למשתמש האישי שלכם בבנק מזרחי טפחות, לבחור באפשרות התכתבות/צ’אט עם בנקאי ולבקש לקבוע תור מראש עם בנקאי בסניף בבנק.
אפשרות שנייה –  להתקשר למוקד מזרחי טפחות 8860* ולבקש מנציג הבנק לקבוע עבורכם תור לסניף.

זימון תור מראש לבנק מזרחי טפחות

4.7/5 - (31 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!