חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

018 שירות לקוחות

חברת האינטרנט 018 אקספון החלה את פעילותה בשנת אלפיים וארבע. החל משנת אלפיים ושמונה החברה החלה לספק גם שירותי אינטרנט ושירותי תקשורת משלימים. בשנת אלפיים ועשר 018 נרכשה על ידי חברת טלקום. לאורך השנים החברה גדלה וצירפה לשורותיה לקוחות רבים.

חברת אקספון 018 משקיעה מאמצים רבים כדי להיות חברה מובילה בשוק הישראלי תוך מתן שירות לקוחות טוב במיוחד. 018 זכתה לא פעם במדורי הצרכנות הישראליים במקומות ראשונים במתן שירות לקוחות ובאיכות השירות שהם מספקים.

כיום 018 שירות לקוחות עושים כל מאמץ לתת מענה לכל בקשה, תלונה או שאלה ללקוחות שלה החברה מפעילה מוקדי שירות לקוחות ומוקדי תמיכה טכנית בזמינות גבוה כמו כן ניתן לקבל שירות דיגיטלי באתר האינטרנט, אספנו עבורכם את הדרכים השונות ליצור קשר עם שירות לקוחות 018.

כל דרכי ההתקשרות מול שירות לקוחות 018

טלפון: 0018* או 1-800-852-374 – שלוחה 1

פקס: 03-9254433

מייל: service@018.co.il

הצטרפות לשירותי אקספון 018 טלפון: 0018*

שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה, 08:00 עד 19:00, שישי וערבי חג בין השעות 08:00 עד 13:00 

מוקד לציבור החרדי טלפון: 1-700-018-700

מוקד תמיכה טכנית 

טלפון 0018* או 1-800-852-374 – שלוחה 2

כתובת למשלוח דואר:

כתובת למשלוח דואר: רח’ אודם 1, ק. מטלון, ת.ד. 7616, פתח-תקווה, 4951784

018 ברשתות החברתיות

נציב תלונות הציבור 018

פניות הציבור

טלפון: 0018* 

מייל : ombudsman@018.co.il 

פקס: 03-9254433 

כתובת למשלוח דואר: מרתון 018 אקספון בע”מ רח’ האודם 1, ת.ד. 7616 פתח תקווה, 4951784 

סיום התקשרות עם 018

פניה בכתב לפקס: 03-9254433

כתובת למשלוח דואר: רח’ אודם 1, ק. מטלון, ת.ד. 7616, פתח-תקווה, 4951784

מוקד שירות לקוחות טלפון: 3018*

*חשוב להצטייד במסמכים הבאים: מספר טלפון, מספר תעודת זהות של בעל החשבון, כתובת מייל, וארבע ספרות אחרונות של כרטיס האשראי.

5/5 - (2 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!