חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תור למשרד הפנים לשינוי כתובת

עוברים דירה? צריכים לשנות כתובת מגורים? אין טעם ללכת ולחכות שעות בסניפים של משרד הפנים! מהיום ניתן לשנות כתובת במשרד הפנים בקליק אחד דרך האינטרנט!!

כאשר עוזבים דירה ועוברים לדירה חדשה יש הרבה גורמים ודברים שצריכים להכנס לצ’ק ליסט שלכם..בין היתר שינוי כתובת במשרד הפנים בכדי לעדכן את הגופים והמוסדות בארץ על המעבר.



אם תעברו דירה ולא תשנו את הכתובת, לא רק שמכתבים לא יגיעו אליכם אלא הרבה זכויות שמגיעות לכם ייפגעו. למשל, רק לפי הכתובת העדכנית שלכם ילדיכם יקבלו מוסדות חינוך קרובים, רק לפי הכתובת הנוכחית שלכם תוכלו להצביע בקלפי הקרוב לכתובת, רק לפי הכתובת הנוכחית שלכם תוכלו לשלם ארנונה אם זו דירה שלכם ולהוציא תו חניה וכו’..

כמו כן, גם עשרות רבות של מוסדות צריכים לדעת את הכתובת החדשה וצריכים לקבל עדכון על שינוי כתובת בכדי לקבל התראות על מגוון דברים חשובים.

אז איך מעדכנים שינוי כתובת? שינוי הכתובת שלכם במשרד הפנים דרך האינטרנט בחינם

אופציה 1

נכנסים לטופס המקוון באתר האינטרנט של משרד הפנים. עובד רק דרך דפדפן אקספלורר (לא כרום ולא מוזילה). להלן הקישור

שינוי כתובת משרד הפנים
שינוי כתובת משרד הפנים

לאחר שהורדת את סרגל הכלים תוכל למלא את הטופס בצורה קלה ולעדכן את משרד הפנים בשינוי הכתובת ומקום המגורים.

אופציה 2

ניתן למלא טופס מקוון באתר של משרד הפנים בחינם ללא עלות לאחר רישום קצר ותהליך הזדהות.




כל אזרח ישראלי אשר מתגורר בישראל יכול לשנות כתובת ולהגיש בקשה לשינוי כתובת למרשם האוכלוסין בעזרת רשת האינטרנט. לצורך כך צריך לעבור זיהוי ממשלתי קצר.

אנא החזיקו בידכם מספר תעודת זהות מקורי וגם את תאריך ההנפקה. ניתן לשנות את הכתובת שלכם בתעודת הזהות וגם לילדכם (רק בתנאי שהם מתחת לגל 18).

כמו כן, חשוב לציין כי מספר תעודת הזהות שלכם הוא שם המשתמש (היוזר) שלכם במערכת.

בכדי להתחיל ולשנות את הכתובת ראשית אתם צריכים להירשם למערכת. אם אתם עדיין לא רשומים לחצו כאן והירשמו. חזרו לאחר הרישום להסבר שלנו!!!

חשוב לציין כי לאחר רישום במערכת עדיין לא שיניתם כתובת!!

ברישום ההזדהות שביצעתם תקבלו סיסמא. שמרו עליה טוב וזכרו אותה.




לאחר קבלת הסיסמא ביחד עם שם המשתמש (מספר תעודת הזהות) תצטרכו להגיש את הבקשה לשינוי כתובת

כעת, לאחר שנרשמתם למערכת ויש לכם שם משתמש וסיסמא תצטרכו להכנס לטופס המקוון של משרד הפנים לשינוי כתובת מגורים בלחיצה כאן (תוודאו שאין לכם חוסם פרסומות  ADBLOCK כי אז הקישור לא ייפתח)

שינוי מקום מגורים משרד הפנים
שינוי מקום מגורים משרד הפנים

כאן תצטרכו להזין את שם המשתמש והסיסמא שלכם.

לאחר מכן תצטרכו להזין כתובת מגורים ישנה, ואת כתובת המגורים החדשה שלכם. רצוי לציין שחובה למלא את הטופס על שינוי הכתובת בצורה מלאה עם כל הפרטים הידועים לכם.

לבסוף, תקבלו ספח תעודת זהות חדש ומעודכן לאחר שתגישו את הטופס..את ספח תעודת הזהות הקודם אתם כבר לא תצטרכו יותר ( אך מומלץ לשמור אותו עד שתקבלו בדואר את הספח החדש אשר יישלח ישירות לכתובת החדשה שרשמתם בטופס. אם אתם לא רוצים לחכות למשלוח הדואר תוכלו להדפיס באופן ישיר את הספח ישירות מעמדות השירות העצמי בסניפי משרד הפנים – עובד רק כאשר יש לכם תעודת זהות ביומטרית וסיסמא עדכנית לשירות).

חשוב לציין: מידי פעם קיימים שינויים ועדכונים חדשים בנושא שינוי הכתובת מטעם משרד הפנים. חשוב להתעדכן באתר שלהם על שינויים תקופים.



5/5 - (5 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!