חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירות לקוחות תדיראן

חברת תדיראן היא חברת המזגנים הותיקה בישראל אשר פועלת כבר למעלה משישים שנה, לאורך השנים החברה הלכה וגדלה והחלה למכור גם מוצרי חשמל נוספים כמו למשל, מקררים ומקפיאים מכונות כביסה ומייבשים תנורים, כיריים וקולטים, מדיחי כלים ואביזרים נלווים למוצרי חשמל.

כיום כמעט בכל בית בישראל יש לפחות מוצר אחד של תדיראן ונראה שגם העתיד של החברה להמשיך לגדול ולצמוח ולספק עוד מוצרים באיכות גבוה, עם זאת באופן טבעי בכל מוצר יכולות להיות תקלות ובמקרה כזה תמיד אפשר לפנות לשירות לקוחות של החברה ולקבל את העזרה הדרושה, בדרך כלל תוכלו למצוא את כל פרטי ההתקשרות אל החברה באתר האינטרנט שלה.

חברת תדיראן מציעה מגוון גדול של דרכי התקשרות בכל שאלה או בעיה, זה יכול להיות מוצר לא תקין או שירות לא טוב שקיבלתם, בכל מקרה יש לאן לפנות כדי לפתור את הבעיה.

שירות לקוחות תדיראן - כל הדרכים לקבלת שירות לקוחות בחברת תדיראן

הודעה לבוט החברה בווטסאפ: 24/7: 054-1466491

מוקד שירות לקוחות: 1-700-700-946 

פנייה באמצעות SMS: למספר 050-2411412

כתובת למשלוח דואר: הלהב 7, אזור תעשיה, חולון

המוקד פעיל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 עד 16:00 יום שישי בין השעות 08:00 עד 12:00

באתר האינטרנט של החברה בקטגוריה של שירות לקוחות אתם יכולים להשאיר את הפרטים שלכם ואת ההודעה שלכם ויחזרו אליכם בהקדם, כמו כן ניתן לקיים צ’אט במשך כל שעות היום, הרבה פעמים יש פניות כדי לקבל תמיכה טכנית עבור המכשיר אותו רכשתם, תוכלו למצוא באתר של תדיראן הוראות שימוש לכל המוצרים שהם מוכרים.

כמו כן תוכלו לקבל גם ייעוץ עבור המזגן המתאים לכם בצ’אט או בשיחה חיה עם נציג של החברה, מצדו השמאלי התחתון של המסך תוכלו לראות שלושה כפתורים עגולים, שירות לקוחות, ייעוץ בבחירת חשמל וכפתור צ’אט, לעיתים ניתן קבל את כל התשובות על המקום בלי לחכות שיחזרו אליכם או עד שיענו לכם, שווה לבדוק אם לתקלה או לבעיה שלכם יש פתרון קל באתר האינטרנט.

5/5 - (6 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!