במדינת ישראל ניתן לנסוע בתחבורה הציבורית רק באמצעים דיגיטליים, שירות רב קו און ליין בא לתת מענה ללקוחות ומאפשר להם להטעין את כרטיס הנסיעה מהמחשב האישי, הטלפון או באמצעות אפליקציה ותשלום בכרטיס אשראי. השירות אותה מעניקה רב קו, הוא השירות הרשמי למכירה וטעינת נסיעה בתחבורה ציבורית בישראל.
כיום רב קו מעניקה שירות לקוחות המעניק את כל המידע הדרוש על הכרטיס, איך למלא אותו, איך להשתמש בו וכל מה שצריך לדעת כדי לנסוע ממקום למקום בתחבורה הציבורית בישראל. שירות לקוחות רב קו זמין במגוון רחב של ערוצי תקשורת על מנת לספק ללקוחות שירות הוגן ומהיר בזמינות גבוהה.
החברה מציעה מספר מוקדים ברחבי הארץ כמו גם אתר אינטרנט המספק מידע חשוב, אספנו עבורכם את כל הדרכים בהם ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רב קו.
כל הדרכים ליצור קשר עם רב קו שירות לקוחות
טלפון שירות לקוחות רב קו: 3133* .
טלפון נוסף: 03-7350199 שלוחה 4
שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה: 08:00 עד 17:00 ביום שישי וערבי חג: 08:00 עד 12:00
כתובת דואר אלקטרוני: support@ravkavonline.co.il
מוקד מידע על קווים טלפון: *8787
רב קו ברשתות החברתיות
נציב תלונות הציבור רב קו
כתובת למשלוח דואר: רח’ מבקר המדינה 2 ת”ד 1081, ירושלים, מיקוד 9101001. פקס למספר 02-6665204.
מייל: ombudsman@mevaker.gov.il
משלוח בדואר או בפקס לאחת מלשכות נציבות תלונות הציבור: לחצו כאן