חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירות לקוחות סונול

סונול היא אחת מארבע חברות הדלק הגדולות בישראל, ופעילה בתחום האנרגיה כבר למעלה מ-100 שנה. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים, ביניהם:

דלק: סונול מפעילה רשת של כ-240 תחנות דלק ברחבי הארץ, ומציעה מגוון סוגי דלק, ביניהם בנזין, סולר וגז פחמימני מעובה (LPG).

חנויות נוחות: סונול מפעילה רשת של כ-200 חנויות נוחות תחת המותג “Sogood”, המציעות מגוון מוצרים, ביניהם מזון, משקאות, מוצרים לרכב ועוד.

גז: סונול גז היא חברת בת של סונול, המספקת גז טבעי פחמימני מעובה למגזר הביתי, התעשייתי והמסחרי.

אנרגיה סולארית: סונול מציעה פתרונות אנרגיה סולארית ביתיים ועסקיים, הכוללים התקנת מערכות פוטו-וולטאיות תכנון ויישום פרויקטים סולאריים.

פתרונות לרכב חשמלי: סונול מציעה עמדות טעינה לרכב חשמלי בתחנות הדלק שלה, וכן פתרונות טעינה ביתיים.

חזון החברה: סונול שואפת להיות חברת האנרגיה המובילה בישראל, תוך מתן דגש על חדשנות, שירות איכותי וקיימות.

ערכי החברה: סונול מחויבת לערכים של מצוינות, אמינות, אחריות חברתית וסביבתית.

היסטוריה:

  • 1917: סונול נוסדה תחת השם “סוקוני ואקום”.
  • 1924: סונול מפעילה לראשונה משאבות דלק מכניות בארץ.
  • 1948: סונול מספקת דלק לצה”ל במלחמת העצמאות.
  • 1981: סונול נרכשת בידי גרנית הכרמל השקעות.
  • 2006: קבוצת עזריאלי רוכשת את גרנית הכרמל.
  • 2016: קרן גז ונפט ישראל רוכשת את סונול.

סונול היום:

  • סונול היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום האנרגיה.
  • סונול מעסיקה כ-2,000 עובדים.
  • סונול מחזיקה מחזור מכירות שנתי של כ-8 מיליארד ש”ח.

לסיכום: סונול היא חברת אנרגיה ותיקה ומוערכת בישראל, המציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים. החברה מחויבת לחדשנות, שירות איכותי וקיימות, ופועלת להובלת תחום האנרגיה בישראל.

כל הדרכים ליצור קשר עם סונול שירות לקוחות

שירות לקוחות סונול בטלפון: 09-863-7777

מוקד שירות נדלקנים: 09-8637757

שעות פעילות:

ימים א’-ה’ 9:00-15:00

מייל: service.sonolgas+@sonol.co.il

סונול גז: מספר שירות חינם: 1-801-329-999

כתובת למשלוח דואר:
הגביש 6 , נתניה

סונול ברשתות החברתיות

נציב תלונות הציבור סונול

דואר: סונול, רח’ הגביש 6, נתניה 42507

טלפון: 09-8637798

דואר אלקטרוני: customerservice@sonol.co.il

פנייה דרך האפליקציה של סונול

סונול באנדרואיד

סונול באפסטור

טיפים לפנייה יעילה לשירות לקוחות סונול

לפני פנייה:

  • נסחו את פנייתכם בצורה ברורה ותמציתית.
  • הכינו את כל המסמכים הרלוונטיים, כגון חשבוניות, קבלות, היסטוריית התכתבויות קודמות וכדומה.
  • ודאו שאתם יודעים את מספר הלקוח שלכם.

טיפים:

  • הקפידו לבחור את אופן הפנייה המתאים ביותר לבעיה שלכם.
  • בעת פנייה טלפונית, היו סבלניים והמתינו לתורכם.
  • בעת פנייה בדוא”ל, צרפו את כל המסמכים הרלוונטיים.
  • בעת פנייה דרך אתר סונול, מלאו את טופס הפנייה בצורה מלאה ומדויקת.
  • בעת פנייה דרך הרשתות החברתיות, כתבו את פנייתכם בצורה קצרה ותמציתית.

נושאים נפוצים:

  • תלונות על שירות: תלונה על איכות דלק, תלונה על שירות בתחנת דלק, תלונה על חשבון סונול
  • בירורים: בירור חשבון, בירור יתרת חשבון, בירור צריכת דלק, בירור סטטוס הזמנה
  • הזמנות: הזמנת דלק, הזמנת גז, הזמנת מוצרים אחרים
  • תמיכה טכנית: קבלת עזרה בשימוש באתר סונול, קבלת עזרה באפליקציית סונול
  • בעיות טכניות: תקלות בתחנת דלק, תקלות במוצר של סונול
עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!