חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירות לקוחות וולט (WOLT)

וולט היא חברת טכנולוגיה אשר פיתחה פלטפורמת מסחר ושליחויות. מטרת הפיתוח של וולט היא להקל על הלקוח להזמין את כל מה שהם חפצים באמצעות אפליקציה אחת. החברה אשר נוסדה בהלסינקי עד מהרה הפכה להצלחה אדירה וכיום היא פועלת באינספור מדינות בכל רחבי העולם.

האפליקציה היעילה עושה חיבור בין מסעדות וקמעונאים המעוניינים להגדיל את נתח המכירות שלהם, החברה מייצרת מספר גדול של מקומות עבודה עבור שליחים וכמובן בשורה התחתונה הלקוחות שנהנים משירות טוב ומהיר ללא כל מאמץ.

החברה החלה לפעול בשנת אלפיים וחמש עשרה, אז היו לחברה סך הכל ארבעה עשרה עובדים כיום חברת וולט מחזיקה כמעט ארבעת אלפים עובדים בכל רחבי העולם. החברה כל הזמן נמצאת בצמיחה וממשיכה להתפתח ולקלוט עובדים נוספים.

חברת וולט משקיעה מאמצים רבים כדי להעניק שירות לקוחות, החל מעיצוב האפליקציה ושיווק ועד לשירות הלקוחות בזמן אמת, כדי לתת מענה טוב ללקוחות שלה.

כיום וולט החלה לפעול בישראל ולהעניק שירות של שליחויות בחלק נכבד מהמדינה. כמו כל חברה גדולה יכולים להיווצר בעיות שונות אשר מצריכות שירות לקוחות לכל בעיה תקלה או תלונה. חברת וולט מפעילה שירות לקוחות שית לכם את המענה לכל בקשה או שאלה, אספנו עבורכם את כל הדרכים ליצור קשר עם שירות לקוחות וולט (WOLT)

שירות לקוחות וולט כל הדרכים ליצור קשר

פניות בנושאים כללים לחברת וולט: info@wolt.com

תקשורת ויחסי ציבור: press@wolt.com

מייל של שירות הלקוחות של חברת וולט: support@wolt.co.il

כתובת למשלוח דואר: Wolt Arkadian Katu 6 00100 Helsinki Suomi, Finland

שירות לקוחות מדיה חברתית וולט

אפליקציית וולט

עוד שירותים של שירות הלקוחות של WOLT

תמיכה טכנית של חברת וולט: support@wolt.com

4.6/5 - (66 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!