חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אסף חילו – למה חשוב להזמין תור לבדיקת קורונה לפני טיסה לחו”ל?

מחפשים פרטים על אסף חילו – למה חשוב להזמין תור לבדיקת קורונה לפני טיסה לחו”ל??

טלפון, כתובת, שעות קבלה, אימייל, אתר אינטרנט של אסף חילו – למה חשוב להזמין תור לבדיקת קורונה לפני טיסה לחו”ל?! בהצלחה

משבר התיירות כתוצאה ממגפת הקורונה השתלט על שנת 2020 ובדרך להיות בולט ברמות שונות גם בשנת 2021.
מדוע חשוב לקבוע תור לפני הטיסה לחו”ל? כמה זמן לפני טיסה צריך להיבדק לקורונה? איפה אפשר להיבדק לקורונה? האם חיסיון לקורונה מונע את הצורך בבדיקת קורונה? ובאילו מקרים לא תוכלו לטוס בחודשים הקרובים?
מומחה תיירות בינלאומית וישראלית, אסף חילו: “עדיין טסים לפי תנאי קורונה, אין לזלזל, חשוב מאוד להקפיד לבדוק את כל התנאים לפי המדינה”.

אסף חילו: שנת 2021 בסימן קורונה, לפחות בחלקה
החיסון לקורונה כבר כאן, קצב החיסונים נגד הקורונה בישראל שבר שיאים ומיקם אותנו במקום הראשון בעולם בקצב חיסון האוכלוסייה.
בעוד שמרבית מדינות העולם עדיין מתקשות לחסן את האוכלוסייה ועם חששות מהתפרצויות ומוטציות קורונה נוספות, הערכת מומחי בריאות רבים היא לווי הגבלות הקורונה ברחבי העולם במהלך שנת 2021 ובדגש על המחצית הראשונה של שנה זו.
חלוקת המדינות לפי צבעים עדיין תלווה אותנו בחודשים הקרובים, מדינות ירוקות (אין חובת בידוד לשבים) ומדינות אדומות (השבים יצטרכו לשהות בבידוד לאחר החזרה לישראל) – את פירוט צבעי המדינות המתעדכנות על בסיס כמעט יומי, ניתן לראות באתר משרד הבריאות.

אסף חילו

מומחה התיירות הבינלאומית והישראלית, אסף חילו, רואה בשנת 2021 המשך האתגר: “עברנו את שנת 2020 עם מכות קשות ביותר לכל ענפי המשק ובמיוחד לענף התיירות והתעופה. למרות שזה הזמן של כולנו להחלים ולחזור לשגרה, שנת 2021 עוד עתידה להיות מאתגרת ובמיוחד בחודשים הקרובים מכוון ומדינות העולם עדיין נערכות עם החיסונים ולא ימהרו לבטל את ההגבלות”.
על חשיבות בדיקות הקורונה חילו מסביר: “כל מדינה והזמן שלה לבדיקת היעד, חייבים לבצע את הבדיקות, להגיע עם האישורים המתאימים ועדיין מדינות רבות יבצעו לכם בדיקת קורונה מהירה נוספת לפני הכניסה”.

כמה זמן לפני טיסה צריך להיבדק? איפה מזמינים בדיקת קורונה?
אתר משרד הבריאות יכול לקבל ציון גבוה על המידע המספק על נושא הקורונה, בין המידע הרב תוכלו למצוא מידע על בדיקות ליוצאים ממדינת ישראל.
מספר נקודות שעליכם לדעת לצורך בדיקת קורונה לפני טיסה:

  • בדקו מספיק זמן מראש כמה זמן צריך לבצע את הבדיקה לפי מדינת היעד שאליה אתם טסים, מידע זה יופיע באתר השגרירות של המדינה אליה אתם טסים.
  • בדיקות קורונה פרטיות מבוצעות בבתי החולים, באתר משרד הבריאות ניתן למצוא את הרשימה המלאה
  • אין צורך בהפניה מרופא משפחה כדי לבצע בדיקת קורונה פרטית בבית חולים
  • בדיקת הקורונה שיספק עבורכם בית החולים תוצג באנגלית, חשוב לוודא שהשם המלא שלכם באנגלית מופיע בדומה לשם בדרכון וכן מספר הדרכון מופיע על אישור לקורונה
  • לבדיקת הקורונה בבית החולים עליכם להגיע עם הדרכון הרלוונטי וכרטיס טיסה, ללא אלו הבדיקה לא תתאפשר
  • מחיר מקסימלי המעודכן לבדיקת קורונה בבית חולים הוא 297 ₪
  • נכון למידע העדכני חיסון לקורונה לא מונע את הצורך בבדיקת קורונה, למרות זאת בקרוב ייתכנו הקלות לנוסעים המחזיקים באישור חיסון בינלאומי/דרכון מתחסנים

היכנסו לפרטים אודות בתי החולים המספקים את הבדיקות, זכרו להיערך לכך מספיק זמן מראש.

מתי אסור לטוס לחו”ל? אסף חילו מסביר!
אם עד לפני הקורונה יכולתם לטוס גם כשאתם חולים, עד שמגפת הקורונה לא תנוצח סופית על-ידי מדינות העולם ישנם מספר תרחישים שבהם לא תוכלו לטוס, אסף חילו מסביר: “מדיניות הטיפול בטסים ובחוזרים משתנה בקצב מהיר מאוד, שבוע שעבר חייבו מלונית והשבוע כבר דנו על ביטול חובת המלונית. יש לשים לב למספר כללים בהם לא ניתן לטוס ושנשארים קבועים כבר מספר חודשים: אם נמצאתם חיוביים לקורונה, אם הייתם במגע קרוב עם חולה שאומת לקורונה או אדם שמחויב בבידוד, אם פיתחתם אחד מתסמיני קורונה במהלך 14 ימים טרם הטיסה (חום 38 מעלות ומעלה, קושי נשימתי, שיעול או אובדן חוש טעם וריח), תאריך הטיסה הוא ביום חובת בידוד וכל עובדי מערכת הבריאות”.

אסף חילו מזכיר לכם את חשיבות ביטוח נסיעות לחו”ל במיוחד בתקופת הקורונה: “עוד לפני הקורונה החשיבות של ביטוח נסיעות לחו”ל היה חובה חשובה, בתקופת הקורונה לא ניתן לדעת לאילו הפסדים ניקלע בביטול טיסה או במהלך החופשה. ביטוח נסיעות לחו”ל אמנם התייקר בצורה משמעותית בגלל הקורונה אבל לא מומלץ לקחת את הסיכון”.

עזרנו לך? ניתן לדרג
אסף חילו – למה חשוב להזמין תור לבדיקת קורונה לפני טיסה לחו”ל? - שגרירות היא נציגות דיפלומטית המשמשת כנציגה הרשמית של מדינה אחת באחרת. הוא ממוקם בדרך כלל בעיר הבירה של המדינה המארחת ומאויש על ידי דיפלומטים ופקידים אחרים האחראים על ייצוג מדינת מולדתם בחו"ל. לשגרירויות תפקיד חשוב בקידום היחסים הבינלאומיים, במתן סיוע לאזרחי מדינות מוצאם ובתמיכה בסחר בין מדינות. הם גם שחקנים מרכזיים בפתרון מחלוקות בין מדינות, בתיווך במשא ומתן ובסיוע בהגנה על זכויות האזרחים בחו"ל.
מידע בנושא אסף חילו – למה חשוב להזמין תור לבדיקת קורונה לפני טיסה לחו”ל? - תרשמו כאן בשפה חופשית את המדינה / העיר של השגרירות ולאחר מכן תקבלו את התוצאה המדויקת והרלוונטית ביותר!

אסף חילו – למה חשוב להזמין תור לבדיקת קורונה לפני טיסה לחו”ל? מידע, אינפורמציה וגם זימון תורים עבורך המידע נכון לתאריך: 17/04/2024 22:45 שמחנו לעזור!

חיפוש נציגויות / שגרירויות ישראל בעולם

אסף חילו – למה חשוב להזמין תור לבדיקת קורונה לפני טיסה לחו”ל? היא נציגות דיפלומטית המייצגת את האינטרסים של מדינה אחת (ישראל) בשטחה של מדינה אחרת. שגרירויות ממוקמות בדרך כלל בערי הבירה של מדינות זרות, ומטרתן היא לספק סיוע ותמיכה לאזרחי מדינת מולדתם הנמצאים במדינה זרה. הם גם משמשים כנקודת מגע בין ממשלות, מספקים מידע על נושאים פוליטיים, כלכליים וחברתיים וכן מסייעים לחילופי תרבות. שגרירויות חיוניות לשמירה על יחסים טובים בין מדינות ולהבטיח שאזרחים בחו"ל יקבלו את ההגנה הדרושה להם.

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!