חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירות לקוחות דלק פז

פז חברת נפט בע”מ היא קבוצת האנרגיה הגדולה והמובילה בישראל.

פעילות החברה:

  • אספקת מוצרי דלק: פז מפעילה רשת של כ-270 תחנות תדלוק, הגדולה בישראל, ומספקת דלק ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים.
  • בית זיקוק: פז מחזיקה בבעלות מלאה בבית זיקוק באשדוד, המייצר מגוון מוצרי דלק, ביניהם בנזין, סולר וגז פחמימני מעובה (גפ”מ).
  • קמעונאות מזון: פז מחזיקה ברשתות “Yellow”, “סופר יודה” ו”פרשמרקט”, המפעילות כ-235 חנויות נוחות בתחנות הדלק ובמקומות אחרים.
  • גז בישול: פזגז, חברת בת של פז, היא המשווקת המובילה של גז בישול וחימום ביתי בישראל.
  • אנרגיה סולארית: פז פועלת בתחום האנרגיה הסולארית ומקימה מערכות פוטו-וולטאיות לייצור חשמל.
  • תחבורה ימית: פז שירותי תעופה מספקת שירותי תדלוק למטוסים בנתב”ג ובנמלי תעופה אחרים בישראל.

נתונים כלכליים:

  • הכנסות: כ-36 מיליארד שקל בשנת 2023.
  • רווח נקי: כ-1.2 מיליארד שקל בשנת 2023.
  • מספר עובדים: כ-4,500.

היסטוריה:

  • פז נוסדה בשנת 1958, לאחר שחברת “של” החליטה להפסיק את פעילותה בישראל בעקבות החרם הערבי.
  • במהלך השנים רכשה פז חברות רבות בתחום האנרגיה והפכה לקבוצת האנרגיה הגדולה בישראל.
  • פז היא חברה ציבורית נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

לסיכום: פז חברת נפט בע”מ היא חברה ותיקה ומוכרת בישראל, בעלת פעילות מגוונת בתחום האנרגיה. החברה מתמודדת עם אתגרים רבים, אך גם נהנית מהזדמנויות רבות לצמיחה והתפתחות.

כל הדרכים ליצור קשר עם דלק פז שירות לקוחות

טל’: 09-8631188 שלוחה 2

פקס: 09-8641700

דוא”ל: sherut@pazomat.co.il

הצטרפות לקוחות חדשים

טל’: 09-8631188 שלוחה 1

פקס: 09-8635160

דוא”ל: sales@pazomat.co.il

מוקד Cashפז

טל’: 09-8640894

פקס: 09-8632453

דוא”ל: data@pazomat.co.il

מוקד תלונה נהיגה

טל’: 09-8631188

9511*

מוקד פזומט FIX

טל’: 09-8640891

כתובת למשלוח דואר:

ז חברת נפט בע”מ, יורו פארק, בניין הולנד, קיבוץ יקום 60972

דלק פז ברשתות החברתיות

נציב תלונות הציבור דלק פז

פניות הציבור, משרד האנרגיה והתשתיות, תא דואר 3027, ירושלים, מיקוד 9103001. 

טלפון: 1-700-50-70-30. 

פקס: 04-8660189.

פנייה דרך האפליקציה של דלק פז

דלק פז באנדרואיד

דלק פז באפסטור

טיפים לייעול הפניה לשירות לקוחות פז 

טיפים לניווט מוצלח:

  • הצטיידו בסבלנות: זמן הוא המשאב החשוב ביותר במבוך. הביאו איתכם ספר, חטיף אנרגיה, ואולי גם ציוד קמפינג למקרה שתתקעו שם לילה.
  • הכינו את מילות הקסם: “אני זקוק/ה לעזרה”, “אנא חזרו אליי בהקדם”, ו”האם יש מנהל/ת זמין/ה?” הן מילות קסם יעילות שיכולות לפתוח דלתות (או לפחות להעביר אתכם לנציג אחר).
  • התמקדו בפתרון: אל תתמקדו בבעיה או באשמה. תיארו את המצב בצורה ברורה ותמציתית, והציעו פתרון אפשרי.
  • השתמשו בכל כלי אפשרי: טלפון, אתר, פייסבוק, וואטסאפ, ינשוף דואר – כל דרך לגיטימית להגיע לשירות לקוחות.
  • אל תתייאשו: גם אם תתקלו בקירות אטומים ובנציגים אדישים, זכרו שגם מסעות ארוכים מגיעים לסיומם.

דרכים חלופיות:

  • מנהל סניף: אם שירות הלקוחות לא עוזר, ייתכן שמנהל סניף פז יהיה קשוב יותר.
  • ארגוני צרכנים: במקרים קיצוניים, ניתן לפנות לארגוני צרכנים או רשות הגנת הצרכן.
  • הומור: קצת הומור יכול להקל על המצב ולשבור את הקרח עם נציגי שירות לקוחות.

לסיכום: ההתמודדות עם שירות לקוחות של פז יכולה להיות מאתגרת, אך בעזרת קצת הכנה, סבלנות והומור, תוכלו לצאת מהמבוך ולהגיע ליעדכם.

עזרנו לך? ניתן לדרג

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!