חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רונן מרדכי גרין (מוטי גרין) מחליף את עיר המלכים באילת עם ג’מבו

רונן מרדכי גרין, יזם הנדל”ן והבעלים של חברת ברקליס, אשר בבעלותה נמצא הנכס, מספר על ההצלחה של כניסת ג’מבו היוונית לישראל שהחלה את פעילותה באילת בארמון שבעבר אכלס את פעילות “עיר המלכים”. 

עיר המלכים OUT – ג’מבו אילת IN

זה לא היה פשוט, עיר המלכים באילת הייתה פארק מהנה ואטרקציה תיירותית מפורסמת, לאחר סגירת הפארק בשנת 2016, גורל המקום נשאר בסימן שאלה למשך תקופה לא קצרה, המבנה הגדול בעיצוב הארמון חיכה לרשת הנכונה שתתאים לפעילות במתחם בגודל של כ- 10,000 מ”ר – הפתרון נמצא וקבוצת FOX  של הראל ויזל חתמה על הסכם שכירות ארוך טווח עם בעלי השליטה בעיר המלכים, בין בעלי השליטה, קבוצת ברקליס של היזם רונן מרדכי גרין (מוטי גרין).
קבוצת פוקס קיבלה לרשותה את הזכיינות על רשת הסטוק היוונית הגדולה JUMBO, רשת מוכרת לישראלים ותיירים רבים ומתחם הארמון באילת היה הבחירה המושלמת של פוקס שעתידה לפתוח מספר סניפים נוספים של ג’מבו בארץ שצפויים גם הם להתפרש על שטח גדול כדוגמת הסניף באילת ובסך הכל צפויים להיפתח כ- 10 סניפי ג’מבו בישראל עד סוף שנת 2025.

רונן מרדכי גרין נפרד מעיר המלכים באילת ורואה בחתימת ההסכם עם פוקס כהצלחה לשנים רבות: “פארק המלכים באילת סיפק הנאה רבה למבקרים רבים למעלה מעשור, עם סגירתו בשנת 2016 רכשנו את הפארק בידיעה שלנכס יש פוטנציאל גדול, חתמנו על הסכם מוצלח עם פוקס להקמת הסניף הראשון של ג’מבו בישראל וכבר בחודשים הראשונים לפעילות ג’מבו בישראל ניתן לראות היענות גדולה גם ללא קידום מכירות או פרסום מיוחד”.

מה קונים בג’מבו אילת?

מי שהחלה את דרכה בשנת 1986 כרשת צעצועים גדולים לילדים ועדיין משקיעה נתח משמעותי מהמתחמים לצעצועים, רשת ג’מבו יוון הפכה עם השנים לרשת סקוט גדולה עם למעלה מ- 80 סניפים ביוון, קפריסין, רומניה ובולגריה וכאמור סניף ראשון ובמבנה הארמון הייחודי באילת ובהמשך הרשת צפויה להתרחב אל הערים באר שבע, אשדוד, חיפה ונתניה.
בג’מבו אילת תוכלו למצוא מגוון עצום של פריטים וחווית קנייה מכל הסוגים וממותגת כרשת סטוק גדולה וזולה ומרבית הפריטים נעים בין 1.30 ועד 19.90 שקלים, המוצרים שמציעה עשרות אלפי פריטים מסוגים שונים, בין היתר תוכלו למצוא משחקים וצעצועים בכמויות בלתי נגמרות, מוצרים לתינוקות, טקסטיל והלבשה, מוצרי ניקיון, כלי כתיבה וציוד משרדי, טואלטיקה, מוצרי ספורט, מוצרים לבעלי חיים, מוצרי אלקטרוניקה ועד חטיפים ומשקאות.
אל דאגו, אם תרצו להגיע ממקום למקום בג’מבו אילת מסלול ההליכה מעגלי ותוכלו להיעזר במסועים ועגלות כדי לנוע בין המחלקות השונות.

האם ג’מבו תוביל להורדת יוקר המחייה בישראל?

מוטי גרין חושב שההצלחה של ג’מבו בעולם תאפשר לקהל הישראלי ליהנות ממחירים מוזלים וכבר עכשיו מובילה לתחרות בענפים רבים: “רשת סטוק ענקית עם מוצרים זולים חייבת יותר משטח גדול, היא חייבת זכיינים יציבים ומנוסים, קבוצת פוקס הצליחה להוכיח יציבות והבנה בענפים רבים ומתחם ענק שמאגד בתוכו מוצרים טובים רבים ובזול זה בדיוק מה שפוקס היו צריכים. הקהל הישראלי ירוויח מוצרים במחירים משתלמים והכל בתוך מתחם ארמון מרשים שמוכר לישראלים ותיירים רבים”.

צריך להזמין תור לג'מבו אילת?

לא אין צורך להזמין תור מראש!
פשוט מגיעים ונכנסים!
מומלץ להגיע מוקדם לפני התורים הגדולים.

ג’מבו אילת ( עיר המלאכים לשעבר ) 3 קומות של ציוד לבית , צעצועים , בגדים , אביזרים ועוד, כדאי לבוא ולהתרשם.

כתובת & שעות פעילות (פתיחה / סגירה)

כתובת: רחוב קאמן 1, אילת
שעות פעילות:
יום רביעי 9:00–22:00
יום חמישי 9:00–22:00
יום שישי 9:00–22:00
יום שבת 9:00–22:00
יום ראשון 9:00–22:00
יום שני 9:00–22:00
יום שלישי 9:00–22:00

3 שעות חנייה חינם!

5/5 - (2 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!