חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה להזמין תור אונליין? 3 סיבות

1. זה מה שהאנשים רוצים slide-home-2-3באופן ספציפי, מחקרים חדשים מראים כי 17 אחוז מסך האנשים החולים שהשתתפו במחקר הזמינו תור לרופא דרך האינטרנט (אתר או אפליקציה) בשנה האחרונה. בנוסף, 42 אחוז מהם אמרו שהם מתזמנים פגישות באינטרנט. 2. זה העתיד מחקרים מראים כי עד סוף שנת 2019 – 66 אחוזים ממערכות הבריאות האמריקניות יציעו תזמון תורים דיגיטלי עצמאי. כמו כן, 64 אחוז מהחולים יזמינו בעצמם תורים באינטרנט ע”י מערכת מקוונת ונוחה הרבה יותר. מה שזה אומר שכמעט 38 אחוזים מסך אוכ’ ארה”ב תעשה זאת. מדובר בקהל השווה כ-986 מיליון דולר – 3.2 מיליארד דולר עבור הספקים שנותנים את השירותים הללו, למשל כמו מערכת זימון תורים כללית. 3. יתרון תחרותי כאשר נותן שירות מציע אפשרות להזמין תור באינטרנט, בנוסף לאופציה להזמין בטלפון או להגיע למקום עצמו בצורה פיזית הוא מבצע שיטה שיכולה לשפר את חווית הלקוח או המטופל וזה יספק יתרון משמעותי בשוק תחרותי.

להזמין תור אונליין

להזמין תור אונליין יכול להיות יתרון עבור המבקרים ולהביא לסיבות הבאות:

  1. זמן ונוחות – להזמין תור אונליין מאפשר למבקר לחסוך זמן רב ולהתחשב בזמניו הפנויים, ולא להתקשר ולהמתין בתור בצורה פיזית. בנוסף, לא תמיד יש אפשרות להתקשר למשרדים בשעות הפעילות, ולכן קביעת תור אונליין עשויה להיות יתרון גם מבחינת זמינות.

  2. בקרת זמן – להזמין תור אונליין נותן למבקר אפשרות לבחור בשעות המתאימות לו, באופן עצמאי ולא בהתאם לזמינות של המשרד או השירות. זה מאפשר למבקר לנהל את זמנו בצורה יעילה ולא להשקע יותר מידי זמן ומאמץ.

  3. עדכונים בזמן אמת – קביעת תור אונליין עשויה להועיל גם בזמן התור עצמו, כי ניתן לקבל עדכונים והודעות בזמן אמת בכל נוגע לזמני התור, לשינויים במיקום או לכל מידע נוסף שקשור לתור. זה מאפשר למבקר להיות מעודכן ולא להתפתות לשגיאות או לטעויות.

5/5 - (2 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!