חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ישראכרט שירות לקוחות

חברת ישראכרט היא אחת מחברות האשראי המובילות בישראל. החברה נוסדה על ידי יעקב לוינסון בשנת שבעים וחמש. בתחיל דרכה החברה מציעה את הכרטיס ישראכרט לשימוש בתוך המדינה ואת כרטיס יורוקרד לשימוש בחו”ל. כיום חברת ישראכרט מחזיקה ארבעה מיליון כרטיסי אשראי פעילים.

קבוצת ישראכרט מספקת שירותים נוספים כגון, ניכיון וסליקה מלאים לארבעת מותגי כרטיסי החיוב המובילים בישראל, ויזה, ישראכרט, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס. החברה מעניקה שלושה שירותים מרכזיים, פעילות מימון, הנפקה של כרטיסי חיוב וסליקה, חברת ישראכרט עושה מאמצים רבים לשפר את השירות שלה ולהעניק מגוון של פתרונות דיגיטליים.

שירות לקוחות ישראכרט מפעיל מספר מוקדים כדי לספק מענה מהיר ללקוחותיה, ניתן לפנות שישראכרט שירות לקוחות במגוון דרכים, כדי לקבל מענה על שאלה, בקשה או תלונה.

כל הדרכים ליצור קשר עם ישראכרט שירות לקוחות

אובדן/גניבת כרטיס 

טלפון: 03-6364400

אישורי עסקאות בארץ ובחו”ל 

אישורי עסקאות בארץ:  03-6364444

אישורי עסקאות בחו”ל:  03-6364666

שעות פעילות: 24/7- למעט יום כיפור 

סיוע חירום בשימוש בכרטיס בחו”ל 

מייל: IBINL@ISRACARD.CO.IL

טלפון: +972-3-6364666 

שעות פעילות: 24/7- למעט יום כיפור 

כתובת למשלוח דואר:

כתובת למשלוח דואר: בית ישראכרט, בני ברק, רחוב בר כוכבא 12

ישרכארט ברשתות החברתיות

נציב תלונות הציבור ישרכארט

מענה טלפוני: 03-6364330 

פקס 03-6364262 

כתובת למשלוח דואר: מדור פניות הציבור, בר כוכבא 12 בני ברק 5112001

שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00 עד 12:00 

תמיכה טכנית לאתר ואפליקציה 

טלפון: 03-6364499 

שעות פעילות המוקד: בימים: ראשון עד חמישי החל מהשעה 09:00 עד 16:00

שירות לקוחות בנושא בירורים כספיים והטבות

טלפון: 6272* 

שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי בשעה 9:00 עד 16:00 בערב חג עד 12:00 ובחוה״מ עד 14:00 בתשעה באב עד 13:00 

שעות פעילות המוקד: ימים ראשון עד חמישי מ- 9:00 עד 15:00 בערבי חג עד 12:00 ובחוה”מ עד 14:00 בתשעה באב עד 13:00 

מוקד פלטינה 

טלפון: 1-800-810-810 

שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 8:00 עד 24:00

קבלת קהל שעות 

בכתובת: רחוב בר כוכבא 12 בני ברק 

טלפון לזימון תורים: 6272*

פעילות קבלת קהל: בימים ראשון עד חמישי החל משעה  8:30 עד 16:00, 

קבלת הלוואה 

טלפון: 6660*

שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי החל משעה 8:00 עד 18:00 

הזמנת כרטיס חדש 

טלפון: 1800-204466

שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 9:00 עד 16:00 

הפעלת ביטוח נסיעות לחו”ל 

טלפון: 03-6381919 טל’ 

טלפון חירום: 03-9191155

שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 9:00 עד 17:00 

מוקד גבייה 

טלפון: 03-6364554

שעות פעילות המוקד: בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 9:00 עד 16:00 

פנייה דרך האפליקציה של ישראכרט

ישראכרט באנדרואיד

ישראכרט באפסטור

שירות לקוחות ישראכרט

שירות לקוחות ישראכרט זמין 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, באמצעות מספר הטלפון 03-6364400, או באמצעות טופס פנייה באתר האינטרנט של ישראכרט.

דרך טופס פנייה באתר האינטרנט

כדי ליצור פנייה לשירות לקוחות ישראכרט באמצעות טופס פנייה באתר האינטרנט, יש לבצע את השלבים הבאים:

  1. היכנסו לאתר האינטרנט של ישראכרט.
  2. לחצו על “צור קשר”.
  3. בחרו את הנושא של הפנייה שלכם.
  4. הזינו את פרטיכם האישיים, כולל שם, כתובת דואר אלקטרוני, נושא הפנייה, תיאור הבעיה שלכם, ומספר טלפון זמין.
  5. לחצו על “שלח”.

דרך מספר הטלפון

כדי ליצור פנייה לשירות לקוחות ישראכרט באמצעות הטלפון, יש להתקשר למספר 03-6364400.
נציג שירות לקוחות יענה לשיחה שלכם ויסייע לכם לפתור את הבעיה שלכם.

נושאים נפוצים לשירות לקוחות

שירות לקוחות ישראכרט יכול לעזור לכם עם מגוון נושאים, כולל:

  • בעיות בהתחברות לחשבון ישראכרט
  • בעיות בשליחת או קבלת כספים
  • בעיות עם הגדרות ישראכרט
  • בעיות עם תכונות ושירותים נוספים של ישראכרט

המלצות

כדי לקבל את העזרה הטובה ביותר משירות לקוחות ישראכרט, מומלץ להכין מראש את המידע הבא:

  • מספר כרטיס האשראי שלכם
  • הסיסמה שלכם לחשבון ישראכרט
  • תיאור הבעיה שלכם

ככל שתספקו יותר מידע, כך נציג שירות הלקוחות יוכל לעזור לכם טוב יותר לפתור את הבעיה שלכם.

שירות לקוחות ישראכרט באינסטגרם

ישראכרט מציעה גם שירות לקוחות באינסטגרם. כדי ליצור פנייה לשירות לקוחות ישראכרט באינסטגרם, יש לשלוח הודעה ישירה לחשבון האינסטגרם של ישראכרט. בפנייה, יש לציין את הנושא של הפנייה שלכם, תיאור הבעיה שלכם, ומספר טלפון זמין.

טיפים לפתרון בעיות עם ישראכרט

להלן מספר טיפים שיכולים לעזור לכם לפתור בעיות עם ישראכרט:

  • נסו להתחבר לחשבון ישראכרט שלכם באתר האינטרנט או באפליקציה. אם אתם לא מצליחים להתחבר, ייתכן שיש בעיה עם הסיסמה שלכם.
  • בדקו את היסטוריית העסקאות שלכם. אם אתם חושדים שנעשה שימוש בכרטיס האשראי שלכם שלא בידיעתכם, ייתכן שתרצו להגיש דיווח על גניבה או אובדן.
  • פנו לשירות לקוחות ישראכרט. אם אתם לא מצליחים לפתור את הבעיה בעצמכם, פנו לשירות לקוחות ישראכרט לקבלת עזרה.
5/5 - (3 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!