חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זימון תור לאיכילוב

מעוניינים לבצע זימון תורים לבית החולים ושירותי הרפואה של “איכילוב” בתל אביב? להלן הדרכים העומדים לפניכם:

זימון תור לאיכילוב
זימון תור לאיכילוב

1. ניתן לחייג אל נציגי שירות אשר יסייעו לכם לקבוע תור וגם לקבל מידע דרך הטלפון במס’: 03-6974000
2. שליחת בקשה לזימון תור אונליין. איך את/ה יכול/ה לבצע קביעת תור לאיכילוב? בצורה קלה ונוחה.
א. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להכנס לעמוד זימון תורים לאיכילוב
ב. הדבר השני שצריך לעשות הוא למלא פרטים אישיים: שם מלא, תעודת זהות, כתובת, טלפון, דואר אלקטרוני.
ג. מילוי פרטי הפניה: מטרת הפנייה (קביעת תור, שינוי תור, ביטול תור), סיווג לאיזו מרפאה תרצו להזמין תור, תת מרפאה, לאיזה רופא תרצו לקבוע תור, וגם צריך להזין תיאור הפניה.
ד. פרטי התקשרות – שם וטלפון שבו נציגי איכילוב יוכלו לחזור אליכם.




לאחר שהזנתם את כל הפרטים כשורה, נציגי השירות של איכילוב יעברו על הפרטים ויחזרו אליכם בהקדם כדי לתאם מועד הגעה לתור שרציתם. תיאום התור יתבצע בצורה טלפונית בתוך 2 ימי עבודה. כמו כן, ניתן לקבל את האישור של זימון התור לאיכילוב ישירות למייל האישי שלכם (אך לפני זה תצטרכו לחתום על טופס “ויתור סודיות”.

בית החולים איכילוב, הידוע גם כמרכז רפואי סוראסקי, הוא המרכז הרפואי הרב-תחומי הגדול בישראל. היא ממוקמת בתל אביב, העיר השנייה בגודלה בישראל. בית החולים הוקם בשנת 1961 ומאז התפתח למוסד בריאות מוביל, המעניק טיפול רפואי ברמה עולמית הן לאוכלוסייה המקומית והן לחולים בינלאומיים.

בית החולים איכילוב ידוע במתקניו החדישים ביותר, בטכנולוגיה המתקדמת ובאנשי הרפואה המיומנים ביותר. היא מציעה מגוון רחב של שירותים רפואיים, לרבות כירורגיה כללית, קרדיולוגיה, אונקולוגיה, נוירוכירורגיה, אורטופדיה ועוד התמחויות רבות אחרות. בית החולים מחויב גם למחקר רפואי ולחדשנות, התורם לפיתוח טיפולים וטיפולים חדשים בתחומים שונים.

אחד ההיבטים הבולטים של בית החולים איכילוב הוא מחלקת החולים הבינלאומית שלו, הנותנת מענה לצרכיהם של חולים מרחבי העולם. הצוות במחלקה זו בקי בשפות רבות ומסור למתן טיפול אישי וקשוב על מנת להבטיח שהמטופלים יקבלו את הטיפול הרפואי הטוב ביותר האפשרי.

5/5 - (8 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!