חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זימון תור אונליין בצה”ל

כל חייל וכל חיילת יודעים שבהרבה נושאים לוגיסטיים ותפעוליים, צה”ל אינו עומד בראש טבלת המצטיינים.
למרות זאת ואולי בשל האבולוציה הטכנולוגית האיטית, צה”ל נותן גז אל עבר העידן החדש ומספק זימוני תורים ומידע רפואי אונליין באמצעות SMS ופורטל רפואה חדיש.

רות סוף לעולם הישן: מידע וזימון תורים אונליין לשירותי רפואה ורופאים של צה”ל

פורטל מדיקליק זימון תורים שינה את השם וכעת זה נקרא מקול הלב!

מי מהמשרתים בצה”ל לא זוכר את הסיוט של קביעת התורים?
מחזורים ותיקים יותר היו נאלצים להמתין זמן רב מול מערכות מסורבלות וישנות ובאופן פרונטלי והכל על-מנת לקבוע תור למרפאות. היסטוריה רפואית? מידע זמין? אפשר לשכוח מזה.
עם השנים צה”ל השקיע כסף רב במוקדים טלפונים לרווחת החיילים, אך גם כאן נאלצים החיילים להמתין זמן המתנה רב, להתחנן לתורים ואינם היו חשופים למידע רפואי זמין שלא במסגרת פיילוט מול קופות החולים.

פורטל זימון תורים של צה"ל
פורטל זימון תורים של צה”ל


עתה המצב משתנה ומתאים את עצמו לעידן הנוכחי, חיילי צה”ל יזכו לשדרוג טכנולוגי בכל הנוגע להתקשרות מול חיל הרפואה ובין השדרוגים החדשים תוכלו למצוא את מערכת קביעת תורים אונליין באמצעות SMS וכן ובאמצעות פורטל רפואה חדיש והכל מטעם מוקד הרפואה “מקול הלב”.
כל החייל המבקש לקבוע תור אונליין, יכול לפנות למוקד הרפואי “מקול הלב” באמצעות SMS ולקבל מענה מהיר לבקשתו.
השירות החדיש של צה”ל התחיל כפרויקט שהצליח וכעת יאפשר לכלל משרתי החובה והקבע לשים בצד את ההגעה הפרונטלית וההמתנה בטלפון ופשוט לקבוע תור אונליין ישירות דרך האתר.
מערכת המסרונים החדשה של חיל הרפואה פועלת במרבית שעות היממה וניתן לקבוע תור למגוון פעולות רפואיות, כגון: זימון תור לשירותי רפואה ראשונה, רופאים מומחים, בדיקות CT, דימות, פיזיותרפיה, רפואת שיניים, ביטול תורים ועוד.


פרטים על מערכת קביעת התורים אונליין בצה”ל:
שליחת SMS לקביעת תור אונליין: 052-9990110 (שעות הפעילות 8:00-17:00 בימים א’-ה’).
על החיילים לציין שם מלא, מספר אישי, פירוט הפנייה והמקום המועדף לקבלת הטיפול.

בנוסף לשירות סמס לקביעת תור של צה”ל, מוקד זימון התורים של “מקול הלב” ימשיך לפעול 24/7, בחיוג לאחד מהמספרים: 03-9489999 או *6690.
במידת הצורך ניתן לפנות גם למייל
moked6690@idf.gov.il .
וכמובן אפשר להכנס לאיזור האישי שלך בפורטל “מקול הלב” עם שם המשתמש והסיסמא ולבצע קביעת תורים ישירות מהאתר.

 

ואם לא די במערכת קביעת תור אונליין, בספטמבר אשתקד השיק חיל הרפואה את הפורטל האינטרנטי החדש שלו.
הפורטל הרפואי החדש מאפשר גישה נוחה לשירותים רפואיים רבים באמצעות אזור אישי אונליין, דבר שבעבור צה”ל נחשב למהפך של ממש.
הפורטל האינטרנטי החדש מאפשר גם הוא גישה נוחה למשרתי החובה והקבע, מאפשר מעקב אחר ההיסטוריה הרפואית, תוצאות בדיקות, צפייה באסמכתאות ואפשרות נוספות לזימון וביטול תורים.
אם במקרה שכחתם את האישור/פטור ושוטר צבאי עצר אתכם, עידן האונליין יוריד את הלחץ מכם ובאמצעות הפורטל החדש של צה”ל תוכלו להציג לשוטר הצבאי או למפקד את האישור המתאים.

 

זימון תור בסמס לרופא בצה"ל

ברוכים הבאים למועדון האונליין

עם כל המילים החמות והפרחים לצה”ל, קשה שלא להציג את התמונה המלאה והיא ההצתה המאוחרת של אחד הצבאות החזקים בעולם. זימון תור אונליין ומידע רפואי באינטרנט הם דבר קיים וכזה ההפך לשגרה במרבית המוסדות הציבוריים והפרטיים.
בהתאם לנתוני תורים4You, כמאות אלפי אנשים מדי חודש בישראל (בין הגילאים 18-80) מחפשים להזמין תור אונליין, בהתאם להערכות המומחים הרבים ניתן לצפות בעתיד הקרוב כי מרבית האוכלוסייה בישראל תחפש שירותי מידע רפואי ותור אונליין.
אפשרות זימון תור אונליין הפכה לשירות בסיסי, בפורטל תורים4You תוכלו למצוא מגוון מוסדות וחברות: קופות החולים השונות (זימון תור אונליין בכללית/מכבי/לאומית/מאוחדת), הנפקת דרכון ביומטרי, טיפת חלב, זימון תור בדואר ישראל, שגרירות ארה”ב ומקומות רבים ומתעדכנים המציעים שירות קביעת תור אונליין ואף מידע מתעדכן על מצבכם.
כניסתו של צה”ל לעידן האונליין היא מבורכת אך לא נקייה מביקורות ושאלות לגבי האיטיות בתהליך השינוי והנגישות לרווחת החיילים.

תורים4You האבא והאמא של הפורטלים

יחד עם זימון תורים אונליין בצה”ל ובמוסדות נוספים רבים, תורים4You שמה לעצמה למטרה להפוך להיות “האמא והאבא” של כל הפורטלים ושירותי זימון אונליין.
כדי לחסוך לכם כאבי ראש, זמן וכסף רב המתבזבזים בהמתנות ושאלות – גיבשנו עבורכם רשימה המתעדכנת מפעם לפעם וכוללת מידע מלא על החברות והמוסדות המאפשרים לכולנו לקבוע זימון תור אונליין ולקבל מידע נוסף אודות קהל הלקוחות.

עם התאוצה הגדולה במספר המבקשים שירות אונליין והכניסה לעידן האינטרנטי זה שנים רבות, תורים4You מאפשרת לכם לקבל את כל המידע זמין ובחינם, מסבירה את התהליך ומקצרת לכם עוד יותר את הזמן שקוצר באמצעות מהפך האונליין.

4.7/5 - (32 votes)

לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בהזמנת תורים אונליין?

ניתן להשאיר פרטים וננסה לעזור לך!

error: תוכן זה מוגן!